loading...
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
محمد جوادی بازدید : 17 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

- ساختار و بانک ملت روند آغازين پايه گذاري يک ارتباط امن

بدین‌ترتیب راه‌کار عمل در این ارتباط مدلسازی و تفکیک صحیح سود تحقق نیافته می‌باشد. بدین‌ترتیب استفاده از یک مبنای یکسان و یکنواخت در مفاهیم ارزشگذاری و اندازه‌گیری‌ها بهترین پیامد را درخصوص بکارگیری صحیح ارزش منصفانه دربر خواهد داشت و بنابراین همراهی با بکارگیری صحیح روش نگهداری اطلاعات و رویدادهای مالی پیامدهای قابل توجهی را برای سودمندی اطلاعات حسابداری در تصمیم‌گیری‌های مالی و عملکردی دربر خواهد داشت و این زمانی تحقق خواهد یافت که همه ما با احترام به شروط تعریف شده برای اندازه‌گیری و محاسبه درآمد حسابداری که دارای ویزگی‌های مشابهی با درآمد اقتصادی آن را تعریف و بانک ملت بکار بگیرید چرا که سود اقتصادی بیان نتیجه واقعی عملکرد سازمان است بطوریکه آیا سازمان قادر به حفظ پتانسیل‌های سود خود موفق بوده است در مفاهیم اقتصادی نگهداری پایه تعریف درآمد از محل سرمایه (تغییرات سرمایه) موضوعی اجتناب‌ناپذیر است و این مفهوم می‌تواند بعنوان یک نقطه آغازین در تعریف تحقق درآمد در مفاهیم حسابداری می‌‌باشد قبل از آنکه اقدام به تغییر پایه و یا تغییر مفاهیم آن داشته باشیم.

• ایرانسل در زمره برگزخرید شارژ یدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بخرید شارژ رترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارخرید شارژ آفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹)• لوح تقدیر و تندیس سومین همایخرید شارژ بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعطا شد (مهر ۸۹ )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا دیجیتالخرید شارژ به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه بانک ملت خصوصخرید شارژ ی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیخرید شارژ ک کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)• ایرانسل کارآفرین برترخرید شارژ استان تهران شد (دی ۸۹)
• دیدگاه‌ها دیدگاه)من شیراز هستم و مودم همراه مبین نت و ایرانسل دارم . از نظر پوشش ایرانسل خیلی بهتر هست و اصلا قابل مقایسه با مبین نت نیست . اردیبهشت 1391 بانک ملت
- ارزش‌های منصفانه به سختی قادر به برآورد مناسب از وضعیت بانک ملت بازار و اقتصاد است و در نتیجه غیرقابل اعتماد است.
بانک ملت
لذا توصيه مي‌شود از واگذاري تلفن همراه به صورت رهن، اجاره يا وكالت، جداً خودداري و جز به صورت قطعي و با تنظيم سند صلح در دفاتر اسناد رسمي و دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه، نسبت به انتقال تلفن همراه اقدام نكنيد. ج) سوء استفاده از تلفن همراهدر مواردي كه تلفن همراه در اعمال مجرمانه يا نظاير آنها مورد استفاده قرار گيرد، مسئوليتش بر عهده مشترك است. لذا توصيه مي‌شود مشترك تلفن همراه هر چند به طور موقت آن را در اختيار اشخاص ديگر قرار بانک ملت ندهد. د) سوء استفاده از شناسنامه تلفن همراه
بانک ملت
بانک های طرف قرارداد ایرانسل (جهت استفاده از پایانه فروش) عبارتند از:پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، سامان، صادرات، مسکن، ملت بانک ملت و ملی لطفاً توجه داشته باشید که در صورت عدم دریافت رسید به دلیل مشکل دستگاه، می توانید تنها از طریق کارت بانکی استفاده شده و همان دستگاه، برای چاپ مجدد رمز خود درخواست نمایید.وب سایت بانک های طرف قراردادبرای شارژ سیم کارت اعتباری خود از این طریق، کافیست:. به سایت اینترنتی بانک های طرف قرارداد ایرانسل مراجعه کنید.. به منوی خرید شارژ ایرانسل وارد شوید و گزینه «شارژ سیم کارت» را انتخاب نمایید.. مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر می شود.

مبین‌نت: اپراتور مبین‌نت در اولین روز دسترسی شما تا قبل از وصل شدن حساب اصلی شما یک سرعت Demo به شما می‌دهد که یک مگابیت یا دومگابیت بر ثانیه (برای ۵۱۲ کیلوبیت به بالا) با بانک ملت پهنای باند ۱۲۸ مگابایت است و شما می‌توانید از آن تا وصل شدن سرویس خود استفاده کنید. مبین‌نت دارای تعرفه‌های گوناگونی در سرویس‌های خود است ولی چیزی به نام نامحدود وجود ندارد و همه سرویس‌ها دارای محدودیت هستند تا استفاده بیش از حد از سرویس نشود. سرعت‌های مختلف این اپراتور با نام‌های مختلف مشخص می‌شود و سرعت‌ها از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانبه (کاربران خانگی) تا ۲ مگابیت بر ثانبه ادامه دارد که هر یک دارای یک حجم پهنای‌باند مشخص هستند که با توجه به نیاز کاربر انتخاب می‌شود. مبین‌نت دارای جشنواره فصلی یا اشتراک سالیانه است که شما با انتخاب آن یک مودم داخلی رایگان هدیه می‌گیرید. البته شرایط جشنواره با توجه به نیاز کاربر ممکن است مناسب باشد یا نباشد.
از سوی دیگر نقطه‌نظرات دیگری درخصوص بکارگیری و حمایت از ارزش منصفانه وجود دارد Rummell (2008) معتقد بود که منتقدان به علت و نتیجه بکارگیری ارزش منصفانه را اشتباه گرفته‌اند. بانک‌ها می‌توانند با نصب یک سیستم نرم‌افزاری منجر به قادر باشند با افزایش در اتلاف وام‌های خود آگاهی یابند و براساس آن بکارگیری استاندارد ارزش منصفانه این موضوع کاملاً پیش‌بینی شود. بنابراین از آنجا که توسعه اخیر در فرآیندهای استانداردگذاری و اندازه‌گیری ارزش‌های منصفانه منجر به گزارشگری مالی فراگیر شده است. عملاً منجر به تغییر بی‌سابقه در محتوای اهمیت و سودمندی اطلاعات درخصوص عملکرد مالی سازمان‌ها شده است. ادراک حسابداری از پدیده‌های اقتصادی و آینده اقتصاد در مسیر تحول در صورت‌های مالی و فرآیند ممیزی صورت‌های مالی واحدهای مورد رسیدگی است. بنابراین استفاده از مفاهیم سود و زیان‌های تحقق نیافته ئر نتیجه تغییر در بکارگیری ارزش منصفانه این مفهوم را می‌رساند که سود سهام تحصیلی ممکن است قبل از تحصیل وجه نقد بین سهامداران پرداخت شود که این خود خطراتی برای واحد تجاری را افشاء و گزارش خواهد نمود بنابراین وجود قضاوت و ذهنیت در هر حال فضا را برای امکان دستکاری و تغییر در مبلغ درآمد را برای مدیریت باز خواهد بانک ملت نمود. در حالیکه ارزش عادلانه می‌تواند بدلیل وجود خطای ذاتی غیرقابل اعتماد بودن در اندازه‌گیری تبعاتی را برای استفاده‌کننده از اطلاعات به همراه داشته باشد. بر همین اساس دستیابی به مدلی که در آن مفروضات مذکور پیش‌بینی شده باشد مشکل این مهم را تا حدودی رفع خواهد نمود. بدین‌ترتیب توابع حسابداری می‌توانند در صورت وجود خطای اندازه‌گیری و ارزشگذاری نقض شوند.
بانک ملت
اگر صرفاً براي شرکت خود نرم افزار مي نويسيد مي توانيد از گواهينامه آن بانک ملت استفاده کنيد. اما توصيه مي شود خودتان هم اين گواهينامه را بگيريد.با آن که شرکت هاي متعددي براي صدور گواهينامه کد تعيين اعتبار وجود دارند، ميکروسافت شرکت Verisign را توصيه مي کند. براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به سايت وب اين شرکت که در زير آمده است مراجعه کنيد:هزينه دريافت اين گواهينامه 20 دلار در سال و مراحل انجام آن بسيار ساده است:
توجه! در برخی کارت ها کد CVV2 در ادامه کد 16 رقمی روی کارت حک شده است. در این صورت 16 رقم کارت را از چپ به راست جدا کنید.رقم های باقی مانده کد CVV2 کارت شما می باشد.تاریخ انقضاء:تاریخ انقضاء هم پشت اغلب کارت های بانکی ذکرشده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد. از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده نمایید.مشکلات احتمالی پرداخت اینترنتیسیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک های عامل به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده و کمترین نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید. اما با این وجود برخی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی به وقوع بپیوندد. مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق بانک ملت انجام شود.معمولاً بدترین حالتی که ممکن است به وقوع بپیوندد این است که پول از حساب شما کسر شود، ولی به حساب فروشنده واریز نشود. اما جای نگرانی نیست. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های حد واسط بانک است. نهایتاً خود بانک می بایست مغایرت ها را رفع کند. منتظر بمانید و اگر تا 48 ساعت وجه به حسابتان عودت داده نشد، آنگاه با پشتیبانی بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
بانک ملت
حالا اینی که انقدر پیرامونش صحبت کردین قطعات یدکیش تو شمال پیدا می شه یا باید بیایم در به در میدون شوش بشیم و از دست گونی فروش های میدون خراسان لوازمشو پیدا کنیم؟؟؟سلام دوستان خدمتون عرض کنم حدود 1 سال مودم مبین نت داشتم خیلی اذیت شدم چرا ؟ الان چراش بهتون میگم پشتیبانیش ضعیف بود دیگه از ساعت 2 شب به بعد سرعتتش وحشتناک میومد پائین اونم به دلیل رایگان بودنش و خیلی اپراتور هاش بی ادب هستن راستی مودم من از این بیرونی ها بود ولی الان چند ماهی ایرانسل خریدم با سرعت 512 شرکتی حقیقی ترکوندم اپراتور 24 ساعته رایگان هر گیگ اضافه بانک ملت مبین نت 10000 هزار تومن ایرانسل 6500 بعد ماهی 20 هزار تومن واریز میکنم ولی اون موقعه که میبن نت بودم با همین سرعت 28 تومن میدادم راستی اینم یادم رفت که بگم ایرانسل از ساعت 2 به بعد رایگان بدون اینکه حتی شارژی که داشته باشی میتونی با سرعت بالا به اینترنت وصل بشی
بانک ملت HTTP Proxy
۲ اتصال به بانک ملت اپراتور ۷۰۰-۰ -
زمان طرح از تاریخ 24 بانک ملت دی ماه لغایت 1 بهمن

مرکز صدور گواهينامه چيست؟....................................................................13 بانک ملت
۱- دانلود نرم افزارها نرم افزارهای اینترنتی به دو گروه کلی تقسیم می شوند: رایگان و پولی. زمانی که می خواهید از یک نرم افزار رایگان استفاده کنید، حتما آن را از سایت اصلی اش دانلود کنید. اگر آدرس سایت اصلی را نمی دانید، نام نرم افزار را در گوگل – یا هر موتور جستجوی دیگر – جستجو کنید و سایتی که در بالای نتایج می آید را برای دانلود برگزینید. البته معمولا آدرس آن سایت شباهت زیادی به نام نرم افزار دارد. مثلا برای دانلود آنتی ویروس «اوست» به سایت «avast.com» مراجعه کنید. ماجرا درباره بانک ملت نرم افزارهای پولی پیچیده تر است. برای خرید اینترنتی این نرم افزارها به کارت اعتباری و یک حساب بانکی بین المللی نیاز است که در دسترس همگان نیست. خب برای رفع این مشکل باید نسخه کرک شده (قفل شکسته) نرم افزار را پیدا کنیم و یا به جای نرم افزار پولی از یک نرم افزار مشابه و رایگان استفاده کنیم. ما توصیه می کنیم حتی الامکان از نرم افزار جایگزین و رایگان استفاده کنید، اما برای بعضی نرم افزارها – مثل Photoshop – جایگزین مناسبی وجود ندارد و کاربران مجبور به استفاده از نسخه های کرک شده هستند. همان طور که می دانید این کار خلاف قانون کپی رایت بوده و دقیقا از همین جا است که خطرات آغاز می شود. بسیاری از نرم افزارهای کرک شده حاوی انواع بدافزارها خصوصا تروجان هستند. این امر کاملا طبیعی است. شما خودتان را جای یک هکر بگذارید. آیا حاضرید برای رضای خدا مدت ها وقت و انرژی خود را بگذارید تا بتوانید یک نرم افزار را کرک کنید و آن را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟ مسلما نه.
من وایمکس ایرانسل باسرعت512 دارم و دوستم هم که در نزدیکی ما ساکن اند وایمکس مبین نت باسرعت 512 داره مودم هامونم یکیه مدلشbm632w هردومونم قدرت سیگنالمون عالی وپوشش کامله فقط یه فرق بانک ملت بسیار بزرگ داره اونم اینه که SHAREسرعت دانلود ایرانسل1-8 است ومبین نت 1-4 یعنی سرعت دانلود ایرانسل بین 60 تا64 درنوسانه واین واقعا پایینه ولی سرعت دانلود مبین نت بین120 تا128 درنوسانه ودرکل مبین نت بسیار بهتره وساعات شبانه هم دانلودش رایگانه ولی ایرانسل نیست! مبین نت قطعی شبکه هم ندارد ولی ایرانسل بسیار دارد! من اشتباه کردم ایرانسل گرفتم و واقعا پشیمانم احتمالا از این ماه شارژ نکنم و با همین مودم از مبین نت سرویس بگیرم.
بانک ملت
6 – مشکلات بانک ملت و معايب SSL
شما مشترکین عزیز بانک ملت می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد سرویس نمای ایرانسل را با کلیک بر گزینه «نظرات» ، در اختیارمان قرار دهید. فرم ارائه شده در این صفحه همچنین به شما امکان خواهد داد، مشکلات پیش آمده در روند استفاده از این سرویس را گزارش کنید مشاهده صورت‌حساب از طریق پیامک و اینترنت و پرداخت صورت‌حساب از طریق اینترنت به همراه ۲% تخفیف! ویژه مشترکین دائمی) مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورت‌حساب سیم‌کارت خود را از طریق وب سایت ایرانسل، پیامک و یا پورتال کنترل حساب اینترنتی مشاهده کنند.از طریق وب سایت ایرانسل
• شما می‌توانید به محض خرید هر آهنگ تا سی روز بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، آن را به دفعات با آهنگ هم قیمت دیگری تعویض کنید.• قیمتهای ارائه شده برای بانک ملت سرویس "آهنگ پیشواز" ایرانسل تنها مربوط به جشنواره حاضر می باشند. برای مشاهده آخرین تغییرات در قیمتها مراجعه کنید.
فلوچارت راهنمای بانک ملت شناخت کلاهبرداران ایمیلی
ضميمه 2 : پراکسي (Proxy)................................................................................66 بانک ملت
بعد یه 2 هفته بعد بابام بانک ملت وایمکس 512 گرفت الان هم دارم از اون استفاده میکم و با سرعت 90 تا 140 تا دان میکنم
بانک ملت

• کاربر بی‌اطلاعرایج‌ترین شیوه‌ای که کلاهبرداران اینترنتی از آن استفاده می‌کنند، روش بات نتسه (Bot-Netze)، یعنی وصل تعداد زیادی رایانه‌ ویروس‌دار به یکدیگر است، بدون این که کاربر از آن اطلاع داشته باشد.خلافکاران اینترنتی با بکارگیری روش بات نتسه به کامپیوترهای ادارات و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ و بانک ملت بین‌المللی حمله می‌برند و کار و فعالیت‌ آن‌ها را متوقف می‌سازند، تا به اهداف خود (اغلب اخاذی یا اعمال فشار سیاسی) برسند. یورگ تسیرکه در این رابطه می‌گوید: روزانه بیش از ۷۰۰ هزار کامپیوتر برای این نوع کلاهبرداری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارشناسان امور فنی ادارات دولتی و نهادهای مبارزه با جرائم اینترنتی، از سوی دیگر، پیوسته در حال کشف راه‌ها و شیوه‌های مقابله با شگردهای خلافکاران اینترنتی هستند.
۲۱ طرح‌های تعرفه بانک ملت اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#

1-3 معرفي و اصطلاحاترمزنگاري علم کدها و رمزهاست. يک هنر قديمي است و براي قرنها بمنظور محافظت از پيغامهايي که بين فرماندهان، جاسوسان،‌ عشاق و ديگران ردوبدل مي‌شده، استفاده شده است تا پيغامهاي آنها محرمانه بماند.هنگامي که با امنيت ديتا سروکار داريم، نياز به اثبات هويت فرستنده و گيرنده پيغام داريم و در ضمن بايد از عدم تغيير محتواي پيغام مطمئن شويم. اين سه موضوع يعني محرمانگي، تصديق هويت و جامعيت در قلب امنيت ارتباطات ديتاي مدرن قرار دارند و مي‌توانند از رمزنگاري استفاده کنند.اغلب اين مساله بايد تضمين شود که يک پيغام فقط بانک ملت ميتواند توسط کساني خوانده شود که پيغام براي آنها ارسال شده است و ديگران اين اجازه را ندارند. روشي که تامين کننده اين مساله باشد "رمزنگاري" نام دارد. رمزنگاري هنر نوشتن بصورت رمز است بطوريکه هيچکس بغير از دريافت کننده موردنظر نتواند محتواي پيغام را بخواند. خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ ایرانسل شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل از بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک تجارت خرید شارژ همراه اول

محمد جوادی بازدید : 47 دوشنبه 30 بهمن 1391 نظرات (0)

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

 

برای خرید روی بانک ملت یکی از لینک های زیر کلیک نمایید
به نظره من مبین نت خیلی خوبه.من512دارم ازش خیلی راضیم.ولی همیشه بجای بانک ملت 3سیگنال 2سیگنال روشن میشه

گول تبلیغ ها رو نخورید هر جفتشون آشغالنفعلا adsl بهترین بانک ملت گزینس
بسته آوا و نما سرویس بانک ملت MMSهمراه اول بمنظور ارج نهادن به خواسته های مشترکین خود و جهت افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین اقدام به ارائه بسته آوا و نما نموده است . مشترکین با خرید این بسته به مبلغ 30.000 ریال می توانند در مدت یک ماه اقدام به ارسال 100 عدد MMS نموده و از این سرویس با هزینه کمتری بهره مند گردند.نحوه فعالسازی بسته آوا و نما
• معرفي کليد توليد شده به ساير همکاران و افرادي که داراي کليد مي باشند . • ارسال کليد توليد شده به يک حلقه کليد عمومي تا ساير افراد قادر به بررسي و تائيد امضاي شما بانک ملت گردند . • استفاده از امضاي ديجيتال در زمان ارسال نامه هاي الکترونيکي . اکثر برنامه هاي سرويس دهنده پست الکترونيکي داراي پتانسيلي به منظور امضاء يک پيام مي باشندحملات ممكن عليه امضاء هاي ديجيتالي• حملة Key-only – در اين حمله، دشمن تنها كليد عمومي امضاء‌كننده را مي‌داند و بنابراين فقط توانايي بررسي صحت امضاهاي پيام‌هايي را كه به وي داده شده‌اند، دارد.

بانک ملت
دریافت باقیمانده اعتبار همراه اولجهت دریافت آخرین موجودی و اعتبار سیم کارت همراه اول خود، کد دستوری زیر را از راست به چپ در تلفن همراه خود وارد کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:۱۴۰*۱۱#مواردی که سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ نمی شودلیست سیاه : در هنگام استفاده از شارژ خریداری شده در صورتی که ۴ بار رمز به صورت اشتباه وارد شود سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می‌شود. نحوه خروج از لیست سیاه در ادامه توضیح داده شده است.خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در زمان تحویلقطع مطابق تقاضای مشترک : در صورتی که بانک ملت مالک سیم کارت با مراجعه در تهران و در سایر استانها برای مدت مشخصی تقاضای قطع سیم کارت خود را داده باشد.اعلام مقودی شده توسط ۴۴۴ : در صورتی که مالک سیم کارت توسط تلفن گویای ۴۴۴ اعلام مفقودی نموده باشد.
تخفیف گروهی: ۱۵% تخفیف مکالمه داخل شبکه بانک ملت برای ۵ تا ۲۰ شماره
بانک ملت
این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خارجی وخرید شارژ مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید. پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرخرید شارژ انسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویب از این تاریخ مطلع شود.سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازمخرید شارژ است پس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون بانک ملت متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای مشترک فرستاده شود.

۲۰۴۸/۵۱۲ ۴,۹۹۹,۰۰۰ بانک ملت
اين مقاله اختصاصاً براي ياد بگير دات كام تهيه شده است و استفاده از آن فقط با ذكر نام نويسنده يا مترجم و نام ياد بگير دات كام همراه با لينك آن مجاز استمطالب مرتبطگسترش کلاهبرداری آلمان‌ها در فضای مجازیفضای سایبر > جرایم سایبر - همشهری‌آنلاین:ارتکاب جرم در فضای مجازی، روز به روز افزایش می‌یابد. اداره‌ی جنایی آلمان تنها در سال ۲۰۱۰، بیش از ۶۰ هزار مورد کلاهبرداری اینترنتی را به ثبت رسانده بانک ملت است.

این رقم نسبت به موارد تقلب در سال ۲۰۰۹، ۲۰ درصد افزایش داشته است.به گزارش رادیو دولتی آلمان، بنابر گزارش رئیس اداره‌ جنایی بانک ملت آلمان، یورگ تسیرکه، زیان‌های ناشی از جرائم ارتکابی در اینترنت که در سال ۲۰۰۹ بر ۳۷ میلیون یورو بالغ می‌شده، در سال ۲۰۱۰ به حدود ۶۱ و نیم میلیون یورو رسیده است. تسیرکه تأکید می‌کند که این زیان‌ها تنها محدوده‌های روشن، یعنی مواردی که کشف شده را شامل می‌شود. به نظر وی، زیان‌های ناشی از خلافکاری‌ها در محدوده‌های تاریک، یعنی مواردی که به دلایل مختلف کشف و ثبت نشده، تقریباً دو برابر جرائم محدوده‌های روشن است.
اساس سيستم RSA اين فرمول است: X = Yk (mod r)که X متن کد شده، Y متن اصلي، k کليد اختصاصي و r حاصلضرب دو عدد اوليه بزرگ است که با دقت انتخاب شده‌اند. براي اطلاع از جزئيات بيشتر مي‌توان به مراجعي که در اين زمينه وجود دارد رجوع کرد. اين شکل محاسبات روي پردازنده‌هاي بايتي بخصوص روي ۸ بيتي‌ها که در کارتهاي هوشمند استفاده مي‌شود بسيار بانک ملت کند است. بنابراين، اگرچه RSA هم تصديق هويت و هم رمزنگاري را ممکن مي‌سازد، در اصل براي تاييد هويت منبع پيام از اين الگوريتم در کارتهاي هوشمند استفاده مي‌شود و براي نشاندادن عدم تغيير پيام در طول ارسال و رمزنگاري کليدهاي آتي استفاده مي‌شود.
اما بانک ایالات فدرال رزرو امریکا بن برنانکی گفت نیاز به علامت‌گذاری دارایی در ایجاد انگیزه‌سازی آتش فروش و قیمت یک دور باطل است. اعتقاد بر این است که بکارگیری ارزش منصفانه گسترش مجدد در سیستم بانکی منجر به شکست مجدد خواهد شد و تأثیرات عدیده‌ای بر اقتصاد واقعی را به همراه داشته باشد. برخی دیگر از محققان اندازه‌گیری ارزش منصفانه را به این علت مورد انتقاد قرار می‌دهند که نقطه تناقض در اندازه‌گیری صورت‌های مالی دارد بطوریکه پس از تهیه صورت‌های مالی مجدداً ارزش‌ها دچار تغییر شده‌اند. بطوریکه چنانچه بکارگیری ترکیبی از معیارهای بانک ملت اندازه‌گیری در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان‌ها وجود داشته باشد عملاً استفاده‌کننده قادر به قضاوت درخصوص اینکه چه میزان از این تعییرات در اثر بکارگیری وجوه و منابع سازمان صورت گرفته و چه میزان ناشی از تصمیم‌گیری مدیریت در بکارگیری پول و دارایی‌های مربوط می‌باشد، نمی‌باشند و بر همین اساس اشاره می‌دارند برای رفع این معضل هم می‌توان 2گونه صورت‌های مالی ناشی از این معیارهای اندازه‌گیری را تهیه و بکار گرفت.

نکات مهم:1 در زمان دريافت جوايز ضروری است رسيد پستی توسط مالک قانونی تلفن همراه در زمان قرعه کشی در دو نسخه امضاء گردد.2در صورت عدم تحویل جايزه، قبل از اتمام مدت 4 ماه از تاريخ قرعه کشی، می توانيد برای کسب اطلاعات به یکی از ادارات مشترکين تلفن همراه مستقر در مراکز استانها و شهرستانهای تابعه مراجعه فرمائيد .3. در زمان تحويل جوايز توسط شرکت پست، بانک ملت در صورتی که ظاهر بسته بندی آسيب ديده باشد از تحويل آن جداً خودداری فرمائيد 4کليه جوايز مذکور دارای گارانتی بوده لذا در صورت هرگونه ايراد و يا اشکال می توانيد
Authentication بدون رمزنگاري در روشي که مبتني بر رمزنگاري نيست، دو روش براي تشخيص هويت مخدوم وجود دارد. در هر دو روش مخدومِ متقاضي پيوستن به شبکه، درخواست ارسال هويت از سوي نقطه‌ي دسترسي را با پيامي حاوي يک SSID (Service Set Identifier) پاسخ مي‌دهد. در روش اول که به Open System Authentication موسوم است، يک بانک ملت SSID خالي نيز براي دريافت اجازه‌ي اتصال به شبکه کفايت مي‌کند. در واقع در اين روش تمامي مخدوم‌هايي که تقاضاي پيوستن به شبکه را به نقاط دسترسي ارسال مي‌کنند با پاسخ مثبت روبه‌رو مي‌شوند و تنها آدرس آن‌ها توسط نقطه‌ي دسترسي نگاه‌داري مي‌شود. به‌همين دليل به اين روش NULL Authentication نيز اطلاق مي‌شود.
در حال حاضر، کلیپ های ویدیویی، زنگهای تروتون، بازی ها و تم ها با این روش ارسال می گردند. بدیهی است برای دریافت این محصولات باید رمز ورود داشته باشید.توجه: با در نظر گرفتن این نکته که محصولات WAP Push از طریق GPRS دریافت می شوند، امکان دارد با یک بار کلیک کردن موفق به دریافت فایل نشوید، بنابراین در مورد تم ها، زنگ های تروتون، ویدیوها، بازی ها و نرم افزارها، مجدداً امتحان کنید تا فایل مورد نظر برای شما ارسال شود. توجه داشته باشید شما میتوانید برای مدت 24 ساعت و هرچندبار که بخواهید برای دانلود کردن لینک مورد نظر اقدام نمایید؛ زیرا هزینه محصول مورد نظرفقط یکبار ، و با اولین تلاش برای دریافت، ازحساب شما بانک ملت کاسته می شود.
• فيلترکردن محتواي headerها بصورت گزينشي: DNS در سال ۱۹۸۴ ايجاد شده و از آن موقع بهبود يافته است. بعضي از حمله هاي DNS بر ويژگي هايي تکيه مي کنند که هنوز تاييد نشده اند. پراکسي DNS مي تواند محتواي header تقاضاهاي DNS را بررسي بانک ملت کند و تقاضاهايي را که کلاس، نوع يا طول header غيرعادي دارند، مسدود کند.
4- گواهينامه به کامپيوتر شما فرستاده بانک ملت خواهد شد.
پهنای باند (کیلوبیت بانک ملت بر ثانیه) شارژ ماهانه (ریال)
D: لوول هركي فهميد كدومو بخره دستا بالا....با سلام . توصیه من به تمام جویندگان اینه که با توجه به محل استفاده از اینترنت ببینن کدوم سرویس بهتر جواب میده . به امید خرید بانک ملت بهترین
• شارژ رمزدار نزد فروشندگان مجاز ایرانسل:دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش نزد فروشندگان مجاز ایرانسل. شـارژ الـکترونیکـی (e-Charge) شارژ خط به خط (P2P):انتقال مبلغ مشخص اعتبار، از سیم کارت اعتباری خود به سایر خطوط ایرانسل. با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل:خریداری شارژ از فروشندگان مجاز ایرانسل دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی. خرید شـارژ از طریق اینترنتكارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است خرید آنلاین بانک ملت شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کد
بانک ملت
بسیاری از خدماتی که در نسل سوم شبكه‌هاي مخابراتي استفاده مي‌شود، خدماتی هستند که اپراتور در آنها نقش ایجاد زیرساخت را دارد و ارائه آنها منوط بانک ملت به همکاری شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی است.

سرویس نامحدود وایمکس بانک ملت داتک تلکام
# رمز ۵ بانک ملت تا ۸ رقمی * مبلغ * شناسه ایرانسلی * ۱۴۲ *


دوستان من کرج هستم و512 ایرانسل استفاده میکنم.آنتن دهیش خوبه و قطعی هم میشه گفت اصلا نداره یا ماهی شاید 5 دقیقه داشته باشه.تنها ایرادی که داره سرعت دانلودشه که بین60-64 هست.بخاطر همین میخوام اگه بشه مبین بخرم ولی موندم اینکارو بکنم یا نه.یه سئوالم داشتم اینکه اگه مبین بگیرم میشه مودم ایرانسلمو به مبین بانک ملت تغییر بدم یا نه؟
مطابق درخت فوق، حملات امنيتي به دو دسته ي فعال و غيرفعال تقسيم بانک ملت مي گردند.

InstantSSL يک Web Server Certificate است که اجازه مي دهد مشتريان و وب سايتها بتوانند يک تجارت الکترونيک (e-commerce) ايمن با اتصال کد گذاري شده SSL برقرار کنند. InstantSSL بانک ملت Web Server Certificateها با 98% مرورگرها سازگار هستند.
۱. ارسال ١٢ به ١١١٢. تعیین رمز ۵ تا ٨ رقمی دلخواه به ترتیب زیر و ارسال آن به ١١١٢: به عنوان مثال، اگر رمز ١٢٣۴۵ را برای خود انتخاب کرده‌اید، آن را به شکل زیر در یک پیام کوتاه وارد نمایید و به ۱۱۱۲ بفرستید:توجه: ثبت نام برای بانک ملت سرویس خط به خط رایگان است.نحوه استفاده از سرویس خط به خط:برای ارسال اعتبار از خط اعتباری خود، می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:. روش پیام کوتاه: کافیست در یک پیام کوتاه به ترتیب: شماره دریافت کنندۀ اعتبار مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)و سپسشماره رمز ۵ تا ٨ رقمی را نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره ١١١٢ ارسال نمایید. از چپ به راست ۲. روش کد دستوری: شما همچنین می توانید برای ارسال اعتبار، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل تان شماره گیری نمایید. از چپ به راست:
۱۰۲۴/۲۵۶ ۳ ۴۰۰,۰۰۰ بانک ملت
۹ فعال‌سازی بازیابی تماس‌های ناموفق ۷۰۰-۳-۱-۳ *۱۴۰*۳*۱*۳# بانک ملت
10. Wireless بانک ملت TLS
میگفت به جاش وقتی روز سیستم رو روشن میکنم و استفاده میکنم ترافیک بیشتری میبره پس گول 2-8 رایگان بودنشو نخورید.بهترین بانک ملت سرویس اینترنت ای دی اس ال پارس انلاین که هم سرعت خوبی داره هم واقعا از 2 تا 8 رایگانه.من که فردا میرم ایرانسل بگیرم خدایا خیرش کن.
• اطلاعات شخصي از قبيل آدرس يا شماره حساب بانكي يا شماره كارت اعتباري را در email ها وارد نكنيد يا آنها را در فيلدهاي خواسته شده در يك سايت غير ايمن وارد نكنيد بنابراين هميشه قبل از دادن اين اطلاعات مطمئن شويد در يك سايت ايمن هستيد و بعد شماره كارت اعتباري خود را براي خريد وارد كنيد. تشخيص يك سايت ايمن از غير ايمن معمولاً بسيار ساده است زيرا يك سرور ايمن با "//https:" در فيلد آدرس ظاهر مي شود و حال آنكه يك سرور غير ايمن با "//http:" شروع مي شود سرورهاي ايمن اطلاعات شما را به رمز در مي آورند.بنابراين هيچكس به غير از شما و كامپيوتري كه در سمت ديگر است نمي تواند اين اطلاعات را در يافت كند. براي آشنايي بيشتر مقاله ssl چيست بانک ملت را بخونيد
خبر، گزارش، تحلیل ...همیشه همراه شما! خرید شارژبرای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محخرید شارژ صولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و خرید شارژ برای لغو بانک ملت اشتراک، عبارت ۱۲۳۴و این شرکت به هیچ عنوان از طریق ارسال پيامک نسبت به اعلام نتايج قرعه کشی اقدام نخواهد نم
۱۰۲۴/۱۲۸ ۳ ۳۵۰,۰۰۰ بانک ملت
بانک ملت
بانک ملت
3-2 دسترسي آنلاين به پروفايل تجاري تان بعنوان بخشي از مرحله تدارکاتي با QuickSSL، تجارت شما با ChoicePoint ثبت خواهد شد و يک (ChicePoint Unique Identifier (CUI اختصاص داده خواهد شد که معادل عدد DUNS مي باشد. CUI بانک ملت يک پروفايل شرکتي براي کاربر اينترنتي شما از طريق اطلاعات موجود در certificate تان، فراهم مي کند. اطلاعات پروفايل تجاري، شامل اطلاعات اوليه گزارش شده از CSR تان از قبيل نام دومين، نام شرکت، بخش، کشور، استان و شهر مي باشد. ChoicePoint اجازه مي دهد اشخاص معتمد بتوانند اطلاعات بيشتري در مورد شرکت شما را مشاهده کنند و خريداري نمايند. با دسترسي به اطلاعات شرکتي شما، مشتريان تان به برقراري يک تجارت آنلاين اطمينان پيدا خواهند کرد.
مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره 444 تماس و از باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود اطلاع یابند. مدت اعتبار بانک ملت کارتهای شارژ :
پراکسي با بانک ملت Stateful packet filter تفاوت دارد

5. در این بخش، فرآیند خرید، درون درگاه الکترونیکی یکی از بانک های طرف قرارداد ما انجام می شود. اطلاعات مورد نیاز شما عبارتند از:شماره ۱۶ رقمی که روی کارت بانکی شما درج شده استکد سه یا چهار رقمی CVV2 که رو یا پشت کارت بانکی شما درج شده است.رمز اینترنتی (رمز دوم). برای دریافت رمز دوم یا رمز اینترنتی، شما باید در دستگاه خودپرداز بانک صادر‌کننده‌ی کارتتان (مثلن اگر ملی کارت دارید، در خودپرداز بانک ملی) به بخش عملیات رمز و سپس دریافت رمز دوم مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به شعبه بانک بانک ملت خودتان بخواهید برای خریدهای اینترنتی رمز به شما اختصاص دهند.

۲۵۶/۱۲۸ ۷ ۲۷۰,۰۰۰ بانک ملت
اين بردار که يک فيلد ۲۴ بيتي است در قسمت قبل معرفي شده است. اين بردار به صورت متني ساده فرستاده مي شود. از آن‌جايي‌که کليدي که براي رمزنگاري مورد استفاده قرار مي‌گيرد بر اساس IV توليد مي شود، محدوده‌ي IV عملاً نشان‌دهنده‌ي احتمال تکرار آن و در نتيجه احتمال توليد کليدهاي مشابه است. به عبارت ديگر در صورتي که IV کوتاه بانک ملت باشد در مدت زمان کمي مي‌توان به کليدهاي مشابه دست يافت.
.3- پرتال (Portal)مشترکین پس از وارد شدن به سایت آوای انتظار همراه اول و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، منوی غیرفعالسازی را انتخاب نمایند. خرید از وب سایت های متفرقه با استفاده از لینک های پرداخت بانک های ذکر شده مورد تایید ایرانسل نمی باشد سایت ایرانسل بیست تمامی تلاش خود را بکار برده است که بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به شما مرجعه کننده گرامی ارائه دهد از همین رو پشتیبانی سایت بصورت 24 ساعته در خدمت بانک ملت شماست که در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی از جمله دریافت ننمودن پین و یا کسر شدن مبلغ و شارژ نشدن سیم کارت و... شما می توانید تماس گرفته ودر کوتاهترین زمان ممکن مشکل خود را بر طرف نمایید لازم به ذکر این سایت در تلاش در آینده ای نزدیک خدمات شارژ مستقیم سایر اپراتورها را نیز برای جلب رضایت شما به سایر خدمات اضافه نماید از همین پیشنهاد می شود برای خرید شارژ از گزینه شارژ مستقیم استفاده کرده این خدمت بعد از اجام مراحل خرید سیم کارت شما را با هر نوع مبلغی که شما درخواست نمایید بصورت خودکار شارژ می نماید
بانک ملت
تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس بانک ملت گیرندگان تان را با صدای معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید.
ممنون می شم اگر کسی اطلاعاتی در خصوص اينکه در منطقه تهرانپارس - تهران کدوم اينترنت بهتر جواب ميده؟ همراه اول، مبين نت ياايرانسل؟در اختيارم بذاره. واقعا فکر می کنید آقایان توانایی مالی و علمی راندازی اینترنت پر سرعت را ندارند؟نخیر . مسایل سیاسی باعث می شود نخواهند ایرانیان به سرعت های بالا دسترسی داشته باشند.... بانک ملت
بانک ملت
1,151 - 1,024 بانک ملت = 127
نکته ١ : پس از انجام تراکنش (افزایش اعتبار، پرداخت صورتحساب یا سپرده) یک پیام‌کوتاه دریافت می کنید. این پیام نشان بانک ملت دهنده تکمیل مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge) است؛ بنابراین، تراکنش تنها درصورتی تکمیل می‌شود که شما «پیام‌کوتاه تایید» را دریافت کنید! نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود. بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از شارژ الکترونیکی به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. پس از انتخاب شناسه ایرانسلی مشترک می تواند در هنگام مراجعه به فروشندگان مجاز شارژ الکترونیکی به جای شماره تلفن همراه، شناسه ایرانسلی خود را جهت دریافت اعتبار ارایه نماید.
گواهينامه ديجيتالي چيست و چرا ما به بانک ملت يکي نياز داريم؟........................5
بانک ملت
۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱:۱۰۰۰۰:۱۲۳۴۵ بانک ملت
1-4- سود تحقق نیافته و فرسایش سرمایه:تغییرات در ارزش منصفانه دارایی‌ها و بدهی‌ها به عنوان سود و زیان به رسمیت شناخته شده است و حسب شرایط تحقق این بخش از سود و زیان به سود و زیان تحقق یافته در فرآیندهای گزارشگری تبدیل شده است بنابراین تغییر ارزش‌های منصفانه تنها دنبال انتظار در تحقق تفاوت ارزش دارایی و بدهی‌ها تحت عنوان سود و زیان می‌باشد که این امر تابع و مشروط به عوامل بسیاری است از جمله در جدوال: 1.تصمیم‌گیری مدیریت، 2. انحلال موقعیت، 3. ثبات یا بی‌ثباتی در بازار. در بی‌ثباتی قیمت‌ها باید آگاه باشیم نسبت به توزیع سود شرکت و جلوگیری از توزیع سود شرکت بانک ملت و جلوگیری از توزیع سود تحقق نیافته.

بانک ملت
Name بانک ملت : Irancell
4- شماره رمز کارت (رمزی بانک ملت که پس از پرداخت نمایش داده می شود) را وارد کنید.
1 به نظر من که مبین نت بهتر هست. من که بدون اینکه ایرانسل رو حسابش کنم مبین بانک ملت نت گرفتم و خیلی راضی هستم.سرعت دانلودشم که 100 تا 120 بعضی وقت ها 150 هم میرسه...شما هم خواستی بگیری مبین بگیر بگو بیان تست بگیرن جای خونتون اگه از سرعتش خوشت نیومد همونجا پول 8 یا 12 تومن رو بده و ازشون نگیر...موفق باشی
۱۰۲۴/۱۲۸ ۱,۹۸۹,۰۰۰ بانک ملت
از بانک ملت طریق پیامک
من همسن دوستان بزرگتر نیستم کلی طول کشید تا بابام رو راضی کردم یه دونه اینترنت پرسرعت بگیره ایرانسل خریدیم به شدت نارا ضیم و رفتم تعرفش رو تغییر بدم بانک ملت الان میگه ماهانه 46 هزار تا باید بدی
به اين نکته بايد توجه داشت که هر چه طول کليد بيشتر شود کليد بيشتر شود ، در زمان تبادل اطلاعات امنيت بيشتري خواھيم داشت و احتمال کشف کليد توسط Attacker ها کمتر خواھد شد. در صفحه CA Identifying Information قسمتھاي موردنياز را به شکل مناسب بانک ملت پر مي کنيم .بايد توجه داشت که common name اي که براي CA انتخاب مي کنيم بايد با نام DNS ، برابرباشد. سپس Next را کليک مي کنيم .در صفحه Certificate DataBase Settingمکان پيش فرض را انتخاب مي کنيم . سپس Next را کليک مي کنيم و نھايتا کار را در اين قسمت به پاين مي رسانيم .ايجاد يک Request از طرف وب سرور، براي دريافت Certificate از CA IIS يک WebPage براي درخواست Request دارد که از طريق آدرس زير قابل اجراست :
ضد Adware و Spywareدر اين مقاله بانک ملت شما با نرم افزارهايي آشنا مي شويد كه مي توانند Spyware و Adware را از كامپيوتر شما پاك كرده و در ضمن مجاني نيز هستند. اين نرم افزارها به شما كمك خواهند كرد سيستمي را كه آلوده شده است از اين نرم افزار هاي مزاحم پاك كرده در عين حال جلوي ورود Spyware ها را به كامپيوتر شما مي گيرند. بنابراين اين نرم افزارها محافظ خوبي براي كامپيوتر شما خواهند بود.
Ye rahnamayi mikoni chejoori 1024 gerefti ?! مرداد 1391 با کارت دانشجویی بت میمن از وایمکس مبیننت استفاده میکنم من راضیم ولی مشکلی کههه دارم قعطی های زیاد مبیننته. واقعا قعطیش زیاده. همچنین پشتیبانی مبیننت جدیدا پیشرفت خوبی داشته. در کل به نظرم مبیننت پیشرفت خوبی داره چون کم کم و به مرور داره امکاناتشو بیشتر و قعطیهاشو کمتر میکنهمن وایمکس ایرانسل دارم بانک ملتخرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ ایرانسل شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل از بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک تجارت خرید شارژ همراه اول

محمد جوادی بازدید : 25 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

ثبت در خرید شارژ ایرانسل بانک ملت "فهرست طلایی" *130*3*4*1*شماره#[YES/OK]
خب پس تکلیف چیست؟ توصیه ما این است که حتی الامکان از نرم افزارهای کرک شده استفاده نکنید و اگر مجبور بودید، قبل از اینکه نرم افزار را نصب کنید، پوشه حاوی نرم افزار را با آنتی ویروس و دیگر نرم افزارهای امنیتی خود کنترل (scan) کنید. سپس نرم افزار را نصب کرده و این بار کل کامپیوتر خود را اسکن کنید. اگر در اسکن چیزی پیدا نشد که خوش به حال تان و می توانید دفعات بعد هم از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت همین نسخه کرک شده استفاده کنید. ولی اگر در اسکن بدافزاری پیدا شد، ضمن آنکه به آنتی ویروس می گویید که آن بدافزار را پاک کند، توصیه می شود دفعات بعد از نسخه دیگری استفاده کنید. البته اگر نرم افزارهای امنیتی شما قوی و آپدیت (به روز) باشند احتمالا خطر زیادی شما را تهدید نمی کند. یادآوری: یکی از معمول ترین فایل های آلوده به بدافزارها کی جن (Keygen) ها هستند. کی جن ها همان نرم افزارهایی هستند که برایتان رمزعبور تولید (Generate) می کنند.
ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
درطرح اعتباري تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ام‌تي‌ان ايرانسل 10/33 ريال در ثانيه و 620 ريال در دقيقه و تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ساير خطوط داخل كشور 14/2 ريال در ثانيه و 825 ريال در دقيقه محاسبه مي‌شود.همچنين در طرح اعتباري تماس با خدمات مشتركين از خط ايرانسل با شماره 700 تماس گرفته و شماره صفر را وارد كنيد، 620 ريال معادل يك دقيقه تماس، صرف نظر از مدت مكالمه محاسبه مي‌شود.طرح پيام‌رسان ايرانسل براي انتقال صداي زنگ و پيام تصويري از طريق پيام كوتاه معادل 3 يا 4 پيام خرید شارژ ایرانسل بانک ملت كوتاه بسته به حجم پيام ارسالي و براي ارسال پيام كوتاه فارسي 100ريال و همچنين ارسال پيام كوتاه لاتين 100 ريال تعيين شده است.ارسال پيام كوتاه در خارج از كشور، براي منطقه 1 (كليه كشورهاي جهان به غير از آنهايي كه در محدوده‌هاي 2 و 3 مشخص شدند) 1/500 ريال، منطقه 2 كشورهاي ويتنام، كوبا، سورينام، گويان فرانسوي، رييونيون، آتتيل فرانسوي، جزاير واليس و فورتونا 1000 ريال و منطقه 3 كه تنها كشور افغانستان را در بر مي‌گيرد 1000 ريال محاسبه مي‌شود.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شد.
۵۱۲/۲۵۶ ۱۰ ۴۷۰,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
تازه اپراتور اینقدر مهربون و با آرامش باهات صحبت میکنه که اعصابت آروم میشه و یادت میره که چه مشکلی داشتی و برای چی با اونا تماس گرفتی...خلاصه اپراتور فقط حرف میزنه و هیچوقت عمل نمیکنه...چند وقت پیش من به مدت 26 روز از اینترنت نمیخواستم استفاده کنم چون امتحاناتم شروع شده بود و روز 27 پول کل تعرفه رو واریز کردم یک مقداری از پول تعرفه رفت تو حسابم (برای ماه بعد) و با مقداری از پول تعرفه به من 600 مگ ترافیک دادند و این یعنی دزدی...میپرسی چرا؟ چون خودشون میدونن من 600 مگ رو تو عرض 3 روز نمیتونم تموم کنم چون استفاده ای ازش ندارم و به همین دلیل یکم ماه بعد کل 600 مگ می پره (می سوزه) ، اونا با این کار میخواستن برای ماه بعد هم پول واریز کنم... بابا زرنگا...خلاصه من تعرفه خرید شارژ ایرانسل بانک ملت آزاد رو انتخاب کردم...توی تعرفه آزاد هر چقدر پول بریزی همون اندازه استفاده میکنی ، مثل شارژ سیم کارت میمونه...
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
۲۰۴۸/۲۵۶ ۳ ۴۵۰,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
*۱۴۰*۳*۶#بعد از وارد کردن این کد، پیامی را دریافت می کنید که به طور خودکار تنظیمات گوشی شما را برای کار با خرید شارژ ایرانسل بانک ملت اینترنت ایرانسل هماهنگ می کند. بعد از آن کافی است وارد منوی اینترنت خود شوید و یک آدرس اینترنتی را وارد کنید.
علت نام گذارینام این بدافزارها به ماجرای تسخیر تروا خرید شارژ ایرانسل بانک ملت توسط یونان برمی گردد، که با ساختن یک اسب چوبی و مخفی شدن درون شکم آن به شهر تروا نفوذ کرده و آن را به تصرف خود درآوردند. در این داستان اسب تروا نقش یک بدافزار را دارد و شهر تروا مانند کامپیوتر کاربری است که توسط اسب تروا آلوده می شود. به همین دلیل بعضی بکار بردن کلمه «تروجان» برای بدافزار را اشتباه و کلمه «اسب تروجان» را صحیح می دانند.
نکته ٢ : تمامی مراحل شارژ الکترونیکی (E-Charge)، تحت نظارت دقیق ایرانسل صورت می‌گیرد. به همین دلیل این روش از ساده ترین، سریع‌ترین و در عین حال مطمئن ترین راه‌های انجام این تراکنش ها محسوب می‌شود. بـا خـدمـات شـارژ الـکترونیکـی (E-Charge) در وقـت،هـزینـه و انـرژی صرفه جـویی می کنیـد!شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت دریافت اعتبار با استفاده از شارژ الکترونیکی شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از شارژ الکترونیکی به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست خرید شارژ ایرانسل بانک ملت عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. پس از انتخاب شناسه ایرانسلی مشترک می تواند در هنگام مراجعه به فروشندگان مجاز شارژ الکترونیکی به جای شماره تلفن همراه، شناسه ایرانسلی خود را جهت دریافت اعتبار ارایه نماید.
3-5 نکاتي در مورد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت گواهينامه ها ...........................................................44
SSL خرید شارژ ایرانسل بانک ملت چيست؟
رمزنگاري چيست؟رمزنگاري عبارت است از بهم ريختگي اطلاعات به طوري که براي کسي قابل فهم نباشد. در رمزنگاري کاربر با استفاده از کليد عمومي گيرنده، اطلاعات را رمز مي کند و براي گيرنده اطلاعات ارسال مي کند. گيرنده اطلاعات ،اطلاعات رمز شده را توسط کليد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خصوصي رمزگشايي مي کند و چون کليد خصوصي هر شخص فقط در اختيار خودش است تنها همان فرد امکان رمزگشايي اطلاعات را دارد.
26 خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱:۱۰۰۰۰:۱۲۳۴۵ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

لطفا توجه داشته باشید، ۱۰,۰۰۰ريال اعتبار رایگان داخل شبکه، علاوه بر شارژ اولیه مذکور در جدول فوق، به حساب مشترکین واجد شرایط افزوده می‌شود.در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخخرید شارژ ابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، خرید شارژ ایرانسل بانک ملت وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی خرید شارژ مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخخرید شارژ لی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقخرید شارژ ابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.


پشتيبان‌گيری و خرید شارژ ایرانسل بانک ملت همگام‌سازی ساده با کامپيوتر
مرکز گواهي براي آنها گواهي‌نامه‌اي صادر مي‌کند که صحت انتساب کليد عمومي را به هر شخص دارنده گواهي تاييد مي‌کند. کليد خصوصي هم کليد شخصي و منحصر به فردي است که محرمانه و در اختيار شخص است و فرد ديگري خرید شارژ ایرانسل بانک ملت نمي‌تواند به آن دسترسي يابد.امضاي ديجيتال مبتني بر روش‌هاي رمزنگاري از طريق کليدهاي عمومي و خصوصي است. يک متن يا پيام رمزنگاري شده بي‌مفهوم است و فقط کسي مي‌تواند به معني و مفهوم آن پي ببرد که داراي کليد خصوصي باشد.- در حال حاضر از امضاي ديجيتال در کشورهاي ديگر چه استفاده‌هايي مي‌شود؟
حالا اینی که انقدر پیرامونش صحبت کردین قطعات یدکیش تو شمال پیدا می شه یا باید بیایم در به خرید شارژ ایرانسل بانک ملت در میدون شوش بشیم و از دست گونی فروش های میدون خراسان لوازمشو پیدا کنیم؟؟؟سلام دوستان خدمتون عرض کنم حدود 1 سال مودم مبین نت داشتم خیلی اذیت شدم چرا ؟ الان چراش بهتون میگم پشتیبانیش ضعیف بود دیگه از ساعت 2 شب به بعد سرعتتش وحشتناک میومد پائین اونم به دلیل رایگان بودنش و خیلی اپراتور هاش بی ادب هستن راستی مودم من از این بیرونی ها بود ولی الان چند ماهی ایرانسل خریدم با سرعت 512 شرکتی حقیقی ترکوندم اپراتور 24 ساعته رایگان هر گیگ اضافه مبین نت 10000 هزار تومن ایرانسل 6500 بعد ماهی 20 هزار تومن واریز میکنم ولی اون موقعه که میبن نت بودم با همین سرعت 28 تومن میدادم راستی اینم یادم رفت که بگم ایرانسل از ساعت 2 به بعد رایگان بدون اینکه حتی شارژی که داشته باشی میتونی با سرعت بالا به اینترنت وصل بشی
# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ می‌باشد) جایگزین گردد.توجه: • در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت برای او ارسال می‌گردد.
ب) تمامي روش‌هايي که مانند اين روش بر پايه‌ي سئوال و جواب بين دو طرف، با هدف احراز هويت يا تبادل اطلاعات حياتي، قرار دارند با حملاتي تحت عنوان man-in-the-middle در خطر هستند. در اين دسته از حملات نفوذگر ميان دو طرف قرار مي‌گيرد و به‌گونه‌يي هريک از دو طرف را گمراه مي‌کند.سرويس‌هاي امنيتي 802.11b – Privacy و Integrity در قسمت قبل به سرويس اول از سرويس‌هاي امنيتي 802.11b پرداختيم. خرید شارژ ایرانسل بانک ملت اين قسمت به بررسي دو سرويس ديگر اختصاص دارد. سرويس اول Privacy (محرمانه‌گي) و سرويس دوم Integrity است.
5- براي وارد كردن اطلاعات خرید شارژ ایرانسل بانک ملت حساس مانند رمز عبور و نام كاربري هميشه از وب سايت هاي ايمن كه با https:// شروع مي شوند استفاده كنيد و به وب سايت هايي كه آدرس اينترنتي آنها با http:// شروع مي شوند براي وارد كردن اطلاعات حساس اعتماد نكنيد.
امنيت هيچ وقت صددرصد نمي‌شود، اين مقوله هم يک مسئله نسبي است و بستگي دارد چقدر براي آن مي‌خواهيد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت هزينه کنيد و سندي را که مي‌خواهيد حفاظت کنيد چه ارزشي دارد، با توجه به ارزشي که يک سند دارد براي مصونيت آن سرمايه‌گذاري مي‌کنند. به هر حال امضاي الکترونيکي بر خلاف امضاي دست‌نويس از امنيت بيشتري براي مصون ماندن از جعل، دستکاري و تقليد توسط ديگران برخوردار است چون آگاهي يافتن از يک امضاي الکترونيکي محرمانه کار بسيار دشواري است. بايد توجه داشت که گسترش تجارت الکترونيکي مستلزم ايجاد اطمينان و اعتماد عمومي نسبت به اين نوع از تجارت است و اين اطمينان بايد از طريق تضمين امنيت تبادل داده‌هاي الکترونيکي صورت گيرد. هر چند با توسعه فناوري‌هاي نوين امنيت افزايش مي‌يابد ولي همانطور که گفته شد هيچ‌گاه صد‌درصد نمي‌شود.-آيا در کشور امکانات و فناوري‌هاي لازم براي صدور امضاي ديجيتال وجود دارد؟ آيا از لحاظ حقوقي در اين زمينه با مشکلي مواجه نيستيم؟


اعتراض اصلی به ارزش‌های منصفانه توسط مارتین سالیوان مدیر اجرایی شرکت AIG صورت گرفت که عنوان نمود حسابداری ارزش‌های منصفانه عواقب ناخواسته‌ای را به همراه داشته است و درخواست تعلیق و حذف آن در روزنامه تایمز مالی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت 2008 احتمالاً به عنوان قوی‌ترین مخالف حسابداری ارزش‌های منصفانه مطرح گردید. که حسابداری ارزش منصفانه به علت اصلی کاهش بی‌سابقه در ارزش دارایی‌های ثبت شده در دفاتر مالی بوده است و این امر منجربه افزایش بی‌ثباتی در وضعیت مؤسسات مالی و در نهایت ایجاد بدترین بحران اقتصادی در ایالات متحده و به تبع آن رکود اقتصادی گردید علاوه بر این او معتقد است که حسابداری ارزش‌های منصفانه طرفدار بازی دوچرخه سواری (شناور بودن قیمت‌ها) است و باید کنار گذاشته شود و یا اینکه حداقل به میزان قابل توجهی در تغییرات آن اطمینان‌بخشی صورت پذیرد بطوریکه صورت‌های مالی و گزارشگری درخصوص وضعیت سازمان بیانگر افشاء عملکرد واقعی باشد نه اینکه به صرف میزان درآمدزایی کاملاً بیان‌کننده قدرت واحد تجاری در صورت سود و زیان تلقی شود.
12. Certificate خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
رمزنگاري مخفف‌ها و اصطلاحات مخصوص به خود را دارد. براي درک عميق‌تر به مقداري از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت دانش رياضيات نياز است. براي محافظت از ديتاي اصلي ( که بعنوان plaintext شناخته مي‌شود)، آنرا با استفاده از يک کليد (رشته‌اي محدود از بيتها) بصورت رمز در مي‌آوريم تا کسي که ديتاي حاصله را مي‌خواند قادر به درک آن نباشد. ديتاي رمزشده (که بعنوان ciphertext شناخته مي‌شود) بصورت يک سري بي‌معني از بيتها بدون داشتن رابطه مشخصي با ديتاي اصلي بنظر مي‌رسد. براي حصول متن اوليه دريافت‌کننده آنرا رمزگشايي مي‌کند. يک شخص ثالت (مثلا يک هکر) مي‌تواند براي اينکه بدون دانستن کليد به ديتاي اصلي دست يابد، کشف رمز‌نوشته (cryptanalysis) کند. بخاطرداشتن وجود اين شخص ثالث بسيار مهم است.
خدمات بانکداری همراه ایرانسلبا استفاده از سرویس « خدمات بانکداری همراه »، کلیه مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم خرید شارژ ایرانسل بانک ملت کارت خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، تنها با یک بار ثبت نام آنلاین به آسانی نسبت به انجام موارد زیر از طریق تلفن همراه خود اقدام نمایند: خرید شارژ پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، ...) اخذ موجودی حساب اخذ صورت حساب تا ۵ تراکنش آخر
۲ - از طریق استفاده از کدهای دستوری (USSD)شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.
5- شماره رمز کارت (رمزی که پس از پرداخت نمایش داده می خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شود) را وارد کنید.
منظور خرید شارژ ایرانسل بانک ملت از *----* فشردن دکمه منو هستش
ارزش منصفانه به عنوان مفیدترین و مهمترین ویژگی‌های بازار در نظر گرفته می‌شود تا آن که اندازه‌گیری‌های مالی و توانگری آن نگرانی وجود نداشته باشد. زمینه‌های اقتصادی درخصوص ادعای مذکور را می‌توان در بررسی‌های بیتی و همکاران (1996) و یا هیتون و همکاران (2009) گردید با این حال ما باید در اذهان خود به این نتیجه برسیم که ارزش‌های منصفانه نوش دارو نیست و پایگاه‌های اندازه‌گیری رویدادها نیز خرید شارژ ایرانسل بانک ملت می‌باید دارای ویژگی‌های مطلوب باشند (بارت 2006) بطوریکه شاید ارزش‌های منصفانه به عنوان یک راه حل مناسب و اولویت‌دار در قبال پایان دادن به مناقشه انتخاب قابلیا اطمینان‌دهی و یا ارتباط (مربوط بودن) اطلاعات است که این امر به علت ماهیت دو ویژگی مذکور و متفاوت از اطلاعت حسابداری شاید هرگز به پایان نرسد.
3- نرم افزار مخصوص امضاي ديجيتالي خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
۲ اتصال به اپراتور ۷۰۰-۰ - خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت اینترنتی
ممكن است بعضي از خرابكاران از حافظه USB مستقيماً براي دزدي اطلاعات استفاده كنند. اگر يك خرابكار دسترسي فيزيكي به كامپيوتر شما داشته باشد مي تواند اطلاعات حساس را مستقيماً به USB منتقل كند. حتي كامپوتري كه خاموش است مي تواند آسيب پذير باشد. چون حافظه كامپيوتر تا چند دقيقه بعد از خاموش شدن بدون اينكه به برق وصل باشد فعال باقي مي ماند. و اگر در اين هنگام خرابكاري يك حافظه USB برنامه ريزي شده را به كامپيوتر متصل كند مي تواند حافظه كامپيوتر را كپي كند كه شامل: رمز عبور، كليد هاي رمز گذاري و اطلاعات مهم مي شود. قربانيان اين خرابكاري ها ممكن است حتي متوجه نشوند كه از كامپيوتر آنها سرقت اطلاعات صورت گرفته است.و يكي از آشكارترين خطرات حافظه هاي USB اين است كه به راحتي دزديده يا گم مي شوند. بنابراين داشتن پشتيبان از فايل هاي مهم حافظه USB بسيار خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مهم است. چون گم كردن آن مساوي از دست دادن اطلاعات مهم خواهد بود. و اگر اطلاعات مهم حافظه فلش خود را رمز گذاري نكنيد ممكن است هر كسي به اطلاعات آن دست پيدا كند.
2 100،000 98،000 خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
[Yes/Ok]#رمز ۵ تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *به این ترتیب، درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، سیم کارت اعتباری داشته باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می شود و درصورتیکه دریافت کننده اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او تسویه می شود. به عبارت دیگر، با یک پیام کوتاه شما می توانید سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ کنید یا صورتحساب سیم کارت دائمی فرد دیگری را پرداخت کنید!پس از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارسال اعتبار، یک پیام کوتاه به گیرنده و یک پیام به فرستنده ارسال می شود که در آن تاریخ و ساعت تراکنش، شماره گیرنده / فرستنده و مقدار اعتبار اعلام می شود.
Authentication استاندارد 802.11 دو روش براي احراز هويت کاربراني که درخواست اتصال به شبکه‌ي بي‌سيم را به نقاط دسترسي ارسال مي‌کنند، دارد که يک روش بر مبناي رمزنگاري‌ست و ديگري از رمزنگاري استفاده نمي‌کند. شکل زير شَمايي از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت فرايند Authentication را در اين شبکه‌ها نشان مي‌دهد :
با این حال حسابداری به عنوان یک ابزار مهم انتقال اطلاعات اقتصادی برای افراد فعال در محیط اقتصادی مهیا و شناخته شده است بنابراین صدور احکام درخصوص نقش ارزش‌های منصفانه در ایجاد بحران مالی و تداوم آن می‌بایست بصورت صحیح از دیدگاه اقتصادی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت و نظریه‌پردازان مورد بررسی قرار گیرد تا امکان اظهار نظر صحیح و کامل درخصوص مشکلات رویه فعلی شناسایی لازم صورت پذیرد.بر همین اساس نگرانی‌های اصلی موجود در این ارتباط مبنی بر نگرانی در بکارگیری ارزش‌های منصفانه به شرح زیر است:
"__________________________نوکیا سری ۶۰ و بالاتر"مسیر زیر را دنبال کنید : خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
• آن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طرح،خرید شارژ سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کارت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق از طریق شرکت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.ت دارای تاریخ انقضاء خرید شارژ نبوده و تا قبل از ارسال دستور لغو اشخرید شارژ تراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارسال خواهد شد.محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه خرید شارژ مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود. به عبارت خرید شارژ دیگر شما با این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراهخرید شارژ خود بخوانیدخريد شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل شارژشارژ اينترنتيخريدشارژ خريد اينترنتي کارت شارژ،همراه اولکارت همراه اول
استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملت از کامپیوتر به عنوان یک ابزار برای نفوذ به دیگر سیستم‌ها و شبکه ها
که اگه حساب کنید خرید شارژ ایرانسل بانک ملت هم پدر کامپیوترتون در میادوهم برق و هم بی خوابی و هم ....
- این خرید شارژ ایرانسل بانک ملت نیازمندی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد که گزارشات به موقع، دقیق در مقایسه با مدل بهاء تمام شده تاریخی ارائه نمایند.
بعد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت یه 2 هفته بعد بابام وایمکس 512 گرفت الان هم دارم از اون استفاده میکم و با سرعت 90 تا 140 تا دان میکنم
صرفه جویی در زمان: نیازی به مراجعه به بانک ندارید.نیازی به مراجعه به ادارات ندارید.می توانید در هر زمان و هر مکان چه در ترافیک و چه در تعطیلات از سرویس جیرینگ استفاده نمایید.جیرینگ آینده است:کنترل بهتر پول خدمات یکپارچه بهترین سرویس مالی در ایران چه شرایطی برای ثبت نام بعنوان یک عامل فروش مورد نیاز است؟شما باید یک شرکت ثبت شده با کد اقتصادی بوده یا جواز کسب داشته باشید.یک کپی از کد اقتصادی ثبت شده یا جواز کسب شما مورد نیاز است.شما باید برای ثبت نام به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا خرید شارژ ایرانسل بانک ملت دفاتر ICTروستایی که لوگوی جیرینگ را دارند مراجعه نماید یا می توانید فرم ثبت نام را از طریق سایت دانلود نموده و پس از تکمیل از طریق ایمیل ارسال نمایید.تفاهم نامه عامل فروش باید توسط شما امضا شود. یک نسخه قرارداد نیز برای شما ارسال می گردد که بایستی آن را امضا نموده و تحویل دهید.
وایمکس ایرانسل یعنی:تجربه ی سرعتی بسیار پایینتر از مقدار قراردادقطعی های فوق العاده زیاد و طولانی. حتی 9 روز کامل در ماه هم تجربه کردیم.پشتیبانی = 0 عدم احترام به مشتری به علت بی رقیب بودن در بازار و احساس قلدری کردن (به ما گفتن: نمیخوای میتونی لغو قرارداد کنی!)اعصاب خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خوردی، اتلاف وقت و هزینه و دردسر های خیلی زیاددر یک کلام بدترین سرویس خدمات اینترنت در ایران = وایمکس ایرانسلمن قبل خريد وايمكس اينجا اومدم و تموم اين پاسخ ها رو خوندم طوري بود كه از نت سير كردن ادمو.
3-5 نکاتي در مورد گواهينامه خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ها
● Cyclic Redundancy Check)CRC) . روش CRC در مفهوم مشابه روش Checksum است . روش فوق از تقسيم چمد جمله اي براي مشخص کردن مقدار CRC استفاده مي کند. طول CRC معمولا" 16 و يا 32 بيت است . صحت عملکرد روش فوق بسيار بالا است . در صورتيکه صرفا" يک بيت نادرست باشد ، CRC با مقدار مورد نظر مطابقت نخواهد کرد. خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
۴. استفاده از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت CRC رمز نشده
10- شايد بخواهيد يك ابزار ضد فيشينگ مانند Earth link Scam Blocker نصب كنيد تا خرید شارژ ایرانسل بانک ملت هنگام باز شدن يك صفححه مشكوك به شما گوشزد كند. اين نرم افزار رايگان است و مي توانيد آنرا از اينترنت دانلود كنيد.همچنان كه اين كلاهبرداري ها در حال افزايش است بهتر است آگاهي خود را در اين زمينه افزايش دهيد تا بتوانيد از اطلاعات محرمانه خود محافظت كنيد.

خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
4- دکمه خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مربع #را فشار دهید.
همچنین عبارت «زندگی در دستان شما» به عنوان شعار تبلیغاتی این اپراتور مطرح شدواگذاری سیم‌كارت‌ها با پیش‌شماره 0920می باشد. باید فعالیت این اپراتور به گونه‌ای باشد كه بتواند منجر به گردش پولی، خرید شارژ ایرانسل بانک ملت افزایش بهره‌وری، كاهش قیمت تمام‌شده و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در داخل و خارج و انتقال فناوری شود.
رمزنگاري چيست؟.........................................................................................14 خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
بدیهی است سایر طرحهای مشابه جهت ارتقا‌‌ فروش فقط به سایت هایی که در این جشنواره شرکت نمایند تعلق خواهد گرفت.شایان ذکر است بدلیل یکپارچگی عملیات فنی در صورت عدم توافق بیش از 5% سایتهای عضو، اجرای طرح بطور کامل متوقف خواهد شد.مملکت یعنی باید چقدر سیکیم خیار باشه که وایمکسشون تو منطقه دو تهران آنتن نده سرعت 512 بشه 128 سرعت دانلود که باید یک هشتم 512 خرید شارژ ایرانسل بانک ملت باشه که میشه 64 بشه 10 لعنت بر پدر و مادر هر حروم خوری که داره به مردم کشورش خیانت می کنه راستی وایمکسم مبینه 512 هستش
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
کرم ها مانند هر برنامه دیگر از یکسری کد تشکیل شده اند. گروهی از کدها مسئول تکثیر کرم هستند. بقیه کدها که نقشی در تکثیر ندارند خرید شارژ ایرانسل بانک ملت Payload (بازده) نامیده می شوند. این کدها وظایفی مانند حذف فایل‌های کامپیوتر، ارسال آنها از طریق ایمیل و یا آسیب های دیگری دارند. یکی از رایج ترین Payload ها، کدهای تولید درپشتی (Back door) روی سیستم هستند.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

۲ - از طریق استفاده از کدهای دستوری (USSD)شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود خرید شارژ ایرانسل بانک ملت شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.جدول عملیات پایه از طریق کدهای دستوریدر صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.
سرعت دانلود تا 100 هم میرسه...از ساعت 2 شب تا 8 خرید شارژ ایرانسل بانک ملت صبح رایگانه...با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان و به امید ورشکستگی شرکت ایرانسل... کی گفته برای پشتیبانی ایرانسل باید 15 دقیقه منتظر باشی؟؟؟ من که هر دفه زنگ میزنم اگه خلوت باشه حداکثر 45 یا 50 ثانیه ( معمولا 10 یا 15 ثانیه ) تو زمان های وحشتناک شلوغ هم حداکثر 10 دقیقه ( معمولا 6 یا 7 دقیقه )
Home Page خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
SMTP خرید شارژ ایرانسل بانک ملت Proxy
خدمات بانكي و بانكداري:با توجه به امنيت بالاي شبكه‌هاي نسل سوم و نيز ظرفيت انتقال انواع اطلاعات مورد نياز در شبكه بانكي، امروزه اين شبكه‌ها بستر قابل اطميناني جهت انجام انواع خدمات بانكداري محسوب مي‌گردند. در اين راستا به كمك شبكه نسل‌سوم مشتركين بدون نيار به خرید شارژ ایرانسل بانک ملت بسياري از مراجعات حضوري به شعب بانكها و طي‌كردن مراحل مختلف اداري و صرفاً به كمك گوشي تلفن همراه خود، در اسرع وقت نيازهاي بانكي خود را برطرف خواهند كرد.
 پيمايش صورت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت


خرید شارژ ایرانسل بانک ملت

اين كلاهبرداران وب سايتي شبيه به وب سايت يك كمپانب بزرگ و خوشنام مانند وب سايت بانك هاي بزرگ و كمپاني هاي سرمايه گذاري طراحي مي كنند تا وب سايت خود را به جاي آنها جا بزنند سپس تعداد زيادي ايميل به قربانيان خود ارسال مي كنند گويي اين ايميل از آن شركت بزرگ ارسال شده است در اين ايميل حتي لوگوي آن كمپاني هم وجود دارد آنها معمولاً شرايط را اضطراري جلوه مي دهند و مثلاً از شما مي خواهند مراحلي را طي كنيد در غير اين صورت حساب كاربري خود را از دست خواهيد داد. و در اين ميان از شما حساب كاربري و رمز عبور را هم خواهند خواست. و همينطور تا حد امكان از شما اطلاعات بيشتري مي گيرند.حال كه با مشكلات خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مربوط به امنيت ايميل و حساب كاربري آشنا شديد بد نيست درباره راه هاي مقابله و حفاظت خود اطلاعاتي بدست آوريد.

-معني و مفهوم کليد عمومي و خصوصي در امضاي الکترونيکي چيست؟ - منظور از خرید شارژ ایرانسل بانک ملت کليد بخشي از سيستم يا الگوريتمي است که يک متن را رمزگذاري يا رمزگشايي مي‌کند. کليد عمومي پيام را به صورت رمز در مي‌آورد که شما مي‌تواند کليد عمومي را در اختيار همگان و در معرض استفاده و ديد عمومي قرار دهيد.
1GB به خرید شارژ ایرانسل بانک ملت بالا ۴۵,۰۰۰
2. Authenticate خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
نتیجه گیریچهار فاکتور مهم را در انتشار جهانی این کرم موثر می دانند:- استفاده از مهندسی اجتماعی (Social engineering) و اغوای افراد برای باز کردن فایل پیوست شده. فکر کنید که شما از دوستتان یک ایمیل با موضوع I Love you دریافت کنید. بسیاری از افراد بدون فکر این‌گونه ایمیل‌ها را باز می کنند. همیشه مراقب باشید که به ایمیل‌های دریافتی از دوستان هم مشکوک باشید.- این کرم از فعال بودن موتور Visual Basic Scripting ویندوز سود برد. موتوری که بسیاری از وجودش هم خبر نداشتند. بعدامایکروسایت به این نتیجه رسید که بهتر است این موتور قوی (و در عین حال خطرناک) را به صورت پیش فرض، غیرفعال کند.- این کرم از ضعف در سیستم عامل نیز سود برد. چرا که فقط با باز کردن پیوست، کرم می توانست به فایل های سیستمی و رجیستری ویندوز دسترسی داشته باشد.استفاده از سیستم پنهان کننده پسوند فایل در ویندوز. زیرا خرید شارژ ایرانسل بانک ملت فایل LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT.vbs پس از پنهان شدن پسوند به این شکل دیده می شد: LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXTنکته امنیتی: اگر ویندوزتان پسوند فایل ها را پنهان می کند، توصیه می شود همین الان آن را به گونه ای تنظیم کنید که پسوند فایل ها را نشان دهد.
افسانه پنجم: كامپيوتر من يك پكيج امنيتي و آنتي ويروس خرید شارژ ایرانسل بانک ملت دارد، بنابراين كاملاً حفاظت شده است.
۱۰۲۴/۱۲۸ ۱,۹۸۹,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
١‐ کاربر درخواست خود را از طريق مرورگر به يک صفحه امن خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ارسال مي کند ( آدرس اين صفحه معمولا با https : // شروع مي شود )
13. Certificate Authority خرید شارژ ایرانسل بانک ملت


برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. . بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید : • فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.• کد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.
نحوه وارد کردن شارژ ایرانسلپس از دریافت کد شارژ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ایرانسل دستور زیر را در گوشی تلفن همراه خود وارد کنید:
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
۱۱ درخواست تنظیمات خرید شارژ ایرانسل بانک ملت MMS (پیام چند رسانه‌ای) ۷۰۰-۳-۵ *۱۴۰*۳*۵#
من از هر خرید شارژ ایرانسل بانک ملت دو استفاده کردم ولی در کل مبین نت از ایرانسل بهتره هم آنتن دهی هم سرعتش با توجه به مودمهاییم که میدن مودم مبین نت بهر از ایرانسله من میخوام با شما همکاری کنم
۲۰۴۸/۵۱۲ ۳ ۵۰۰,۰۰۰ خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
InstantSSL يک Web Server Certificate است که اجازه مي خرید شارژ ایرانسل بانک ملت دهد مشتريان و وب سايتها بتوانند يک تجارت الکترونيک (e-commerce) ايمن با اتصال کد گذاري شده SSL برقرار کنند. InstantSSL Web Server Certificateها با 98% مرورگرها سازگار هستند.

۲۳ انتقال از اعتباری به دائمی ۷۰۰-۷-۴ *۱۴۰*۷*۴# خرید شارژ ایرانسل بانک ملت



7-3 سيستمهاي خرید شارژ ایرانسل بانک ملت کليد نامتقارن.................................................................35
سلام به همه دوستان. من خودم 512 مبین نت رو دارم واقعا راضیم هفته گذشته دو سه روز قطعی داشت ولی الان واقعا عالیه اون قطعی هم برای ارتقای سرعتش بود به همه دوستان پیشنهاد می کنم مبین نت رو امتحان کنن پشیمون نمی شنبه نظر من پشتیبانی ایرانسل بهتر از مبین نت ولی در سرعت ودانلود حرف اول مبین نت می زند من یک خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ماه خریدم مبین نت با سرعت1024با دانلود 25GB توین چند وقته من قطعی موقعهخرابی هوا ذاشتم ولی تو دانلود کردن وبالا اوردن نسبت ایرانسل که دوستام داشتند بهتر ومن راضیم من که وایمکس ندارم.یه ADSL 512 که جهش خیلی خوبی هم داره. تا 3.6mbpsیعنی بیشتر وقتا من با سرعت حدودی 300KB/S دانلود دارم. جالبه که سرعت آپلودم هم تا 2mbps بالا میره. ولی پینگ.....
۴.ايجاد يک request از طرف وب خرید شارژ ایرانسل بانک ملت سرور، براي دريافت Certificate از CA
واژه نامه خرید شارژ ایرانسل بانک ملت :

12. عرضه تجاری آثار سمعی و بصری بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت اسلامی( ماده 2 قانون نحوه مجازات اشخاصی كه در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز دارند ) .
2010: شركت Verizon به عنوان نخستین اپراتور در خرید شارژ ایرانسل بانک ملت امريكا ارائه سرويس‌هاي LTE را در 38 مركز آغاز کرد.
8. Public-Key Certificate خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
6- دوباره خرید شارژ ایرانسل بانک ملت دکمه مربع # را فشار دهید.
4-5 تشخيص هويت : يکي از مباحث مهم و اصول در ارتباطات ايمن ، تشخيص هويت متقابل از هر دو طرف Client و Server مي باشد . در يک ارتباط ، مي باشد هويت اصلي سرور براي کاربران و برعکس مشخص شود زيرا در غير اين صورت هر خرید شارژ ایرانسل بانک ملت سروري قادر به ايجاد اعتماد در کاربران خواهد بود . هر سرور بايد داراي گواهينامه ديجيتالي باشد که اين گواهينامه ، نشاندهنده هويت اصلي آن است و توسط شرکتهايي مانند Verisign و Thawte ارائه مي گردد . در اين گواهينامه الکترونيکي اطلاعاتي از قبيل : کليد عمومي ( براي مخفي سازي اطلاعات ) ، شماره سريال ، نام دامنه ، امضاي ديجيتالي و تاريخ شروع و انقضاي اعتبار گواهينامه درج مي شود .


خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
گام های دريافت جوايز :گام اول: مراجعه به سايت همراه اول و جستجوی شماره تلفن در ليست برندگان طرحگام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد .گام سوم: جوايز غیرنقدی شامل خرید شارژ ایرانسل بانک ملت سیم کارت اعتباری، گوشی تلفن همراه سامسونگ، تلویزیون هوشمند سامسونگ ، گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ، تب لت، لپ تاپ از طريق شرکت پست توزيع می گردد.

ردیف عملکرد تلفن گویا کد خرید شارژ ایرانسل بانک ملت دستوری
خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
با سلام به تمام دوستان که نظرات خوب خودشون رو به منظور راهنمایی برای بقیه میذارن .عرض میکنم که من ای دی اس ال 128 رو تجربه کردم ووایمکس ایرانسل 128رو هم تجربه. مثل اینکه از امریکا بیای ایران .سرعت دانلود وایمکس ایرانسل 128 نهایتا 16 است که متوسط روی 12 میشه روش حساب کرد .قعطی زیادی داره .در مقایسه با ای دی اس ال سرعت باز کردن صفحاتش کمتره . از همه بدتر تلرانس سرعتشه خرید شارژ ایرانسل بانک ملت که هی بالا وپایین میزه و فیکس نیست .اما یه عالمه تیلیغ داره .پشتیبانیش تقریبا هیچ وقت اشغال نیست .وجوری با ادم صحبت میکنن که انگار ادم باورش میشه تو ایران هم برای ادما احترام قائلن .اما اگه بگن تا 24 ساعت دیگه درست میشه تا 72 ساعت باید روش حساب کرد .اون مدتی که قعطی داشتی که داشتی به جهنم میخواستی نداشته باشی .وقتت تلف شد که شد کارت انجام نشد که نشد ایرانسل بیاد هدیه ای بده دلجویی بکنه اینا نیس اما پشت تلفون چاکرمونه.در نهایت وایمکس ایرانسل برای ادمای خوش شانس بدنیست اما برای ادمای بدشانس ...الهی همتون وایمکس به خیر بشید ..ان شا

خرید شارژ ایرانسل بانک ملت از سوي ديگر با توجه به مشابه بودن کليد، در هر لحظه کانال‌هاي ارتباطي زيادي توسط يک حمله نفوذپذير هستند.
همراه اول خرید شارژ ایرانسل بانک ملت
برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی !فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۰ ارسال کنید.همچنين مي‌توانيد با سرويس خدمات مشتركين ما با شماره ۷۰۰ (از خط ايرانسل) و يا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و اين سرويس را درخواست كنيد. در زمان ثبت نام نيز مي توانيد براي اين سرويس درخواست نمایید.لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .کاربران کنترل حساب اینترنتی در سيستم كنترل حساب اينترنتي، هر كاربر بنابر نوع خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:مشتركين طرح پرداخت ماهانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشتركين پرداخت ماهيانه مي توانند براي استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست كنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:مشتريان شركتي (اشخاص حقوقي)مشتركيني كه شماره تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شده است.مشتريان غير شركتي (اشخاص حقيقي):مشتركينی که به صورت مستقل (انفرادي) ثبت نام شده اند. مشترکین طرح پيش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتريان طرح پيش پرداخت در كنترل حساب اينترنتي به عنوان "مشتريان غير شركتي" ثبت نام مي‌شوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.
Name : خرید شارژ ایرانسل بانک ملت Irancell
راه دوم: کد زیر را خرید شارژ ایرانسل بانک ملت به شماره ۱۱۱۲ پیامک خواهیم کرد:
تمامي خرید شارژ ایرانسل بانک ملت ريسک هايي که در شبکه هاي محلي، خصوصاً انواع بي سيم، وجود دارد ناشي از يکي از خطرات فوق است

گفتگو با دبير کميته IT دفتر خرید شارژ ایرانسل بانک ملت مطالعات فناوري رياست جمهوري.......18
تنها در صورتی قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را خرید شارژدریافت ننموده و خرید شارژ یا فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)رژ پیامک‌های ارسالی خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا

خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ ایرانسل بانک ملت خرید شارژ رایتل

خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ ایرانسل شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل از بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک تجارت خرید شارژ همراه اول

محمد جوادی بازدید : 17 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)
بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت خرید شارژ رلیتل


يکي از متداولترين نمونه هاي پياده سازي شده از رمزنگاري بانک ملت کليد- عمومي ، روش SSL)Secure Sokets Layer) است . روش فوق در ابتدا توسط "نت اسکيپ " پياده سازي گرديد. SSL يک پروتکل امنيتي اينترنت بوده که توسط مرورگرها و سرويس دهندگان وب بمنظور ارسال اطلاعات حساس ، استفاده مي گردد. SSL اخيرا" بعنوان بخشي از پروتکل TLS)Transport Layer Security) در نظر گرفته شده است .
برنامه بانک ملت مرورگر را بازکنید، اکنون از شما سوال میشود که آیا میخواهید که به اینترنت وصل شوید یا نه ؟ شما Yes رو بزنید
پشتیبانی وایمکسمبین‌نت: این اپراتور دارای یک خط ویژه برای تماس مشترکین با مرکز پشتیبانی است که شما بعد از شنیدن جملات پیشفرض با فشردن دکمه تماس با اپراتور به پشتیبان‌های این شرکت وصل می‌شوید. بانک ملت ‌با توجه به ساعات تماس شما و ترافیک تماس‌ها ممکن است چند دقیقه به آهنگ انتظار گوش فرا دهید. پشتیبان‌های مبین‌نت می‌توانند به شما در پاسخگویی در در زمینه ‌ مشکلات مودم، قطع شدن سرویس، پرداخت‌ها، ضعیف شدن پوشش و علت آن و راهنمایی‌های ابتدایی در مورد اتصال مودم و نحوه اتصال آن به رایانه و شیوه استفاده از آن یاری برسانند.
گفتگو با دبير بانک ملت کميته IT دفتر مطالعات فناوري رياست جمهوري.......18
تغییر یا حذف فایل بانک ملت ها
سیستم Huawei IPCC ، توزیع خودکار تماسها ACD را ممکن می سازد که با استفاده از آن تماسهای گرفته شده توسط مشتریان به ترتیب و به طور خودکار بین اپراتورهای مرکز تماس توزیع شده و هر تماس در اختیار اولین اپراتور موجود قرار می گیرد. اپراتور می تواند بر طبق مهارتش، زمانیکه از آخرین تماس او گذشته و یا هر زمینه دیگری که مدیر تعیین کند بانک ملت انتخاب شود . این روش نه تنها بازدهی عملیات را بالا می برد بلکه نظارت بالای مدیریتی را بر عملکرد اپراتورها و آموخته های کاریشان اعمال می نماید.
www.Prozhe.com - پروژه دات کام بانک ملت
انواع خدمات باند تلفن همراه از جمله مهمترين خدمات ارزش افزوده نسل سوم به شمار مي‌آيند كه امکان استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت بر روی تلفن و یا کامپیوتر خود حتی زمانی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند.برای اتصال به شبکه و بانک ملت بهره‌برداري از اين خدمات، مشتركين مي‌توانند از تلفن همراه خود و یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند. برای استفاده از اينترنت برروي رايانه و لپ‌تاپ لازم است از یک مودم با اندازه مشابه حافظه‌های فلش استفاده خواهدشد.
۲ اتصال بانک ملت به اپراتور ۷۰۰-۰ -
کرم ها مانند هر برنامه دیگر از یکسری کد تشکیل شده اند. گروهی از کدها مسئول تکثیر کرم هستند. بقیه کدها که نقشی در تکثیر ندارند Payload (بازده) نامیده می شوند. بانک ملت این کدها وظایفی مانند حذف فایل‌های کامپیوتر، ارسال آنها از طریق ایمیل و یا آسیب های دیگری دارند. یکی از رایج ترین Payload ها، کدهای تولید درپشتی (Back door) روی سیستم هستند.
نتیجه‌گیری کلی با توجه به مقایسه بالا هر کاربر بنا به شرایط خود و نیاز‌ها، یک اپراتور را برای سرویس‌دهی انتخاب می‌کند. اپراتور ایرانسل دارای مزیت‌هایی همچون مودم ارزان‌تر، سرویس نامحدود (به شکل محدود) و یا پوشش کامل‌تر هفت شهر تحت پوشش خود است و در آن سو اپراتور مبین‌نت با پوشش سرتاسری، یک اپراتور خوب و بانک ملت کامل برای رقابت با ایرانسل است. مزیت مبین‌نت را می‌توان در پوشش سرتاسری کل کشور دانست که شما با مسافرت نیز می‌توانید در هر شهر از وایمکس استفاده کنید. انتخاب بین این دو اپراتور بستگی به شرایط کاربر و میزان پوشش دهی دارد. در یک منطقه ممکن است اپراتور ایرانسل نسب به مبین‌نت قوی‌تر عمل کند و یا بالعکس، ‌برای انتخاب یکی از این دو اپراتور باید همه جوانب را در نظر گرفت و پوشش منطقه راسنجید و گزینه مناسب‌تر را انتخاب کرد. شما نیز می‌توانید تجربیات خود را در رابطه با استفاده از خدمات وایمکس هر دو شرکت با وبلاگینا به‌اشتراک بگذارید.

NoScipt افزونه‌ای برای بانک ملت وبگردی‌ای امن‌تر
• گواهينامه هاي کليد : در زمان انتخاب يک کليد از روي يک حلقه کليد ، امکان مشاهده بانک ملت گواهينامه ( مجوز ) کليد وجود خواهد داشت . دراين رابطه مي توان به اطلاعات متفاوتي نظير صاحب کليد ، تاريخ ايجاد و اعتبار کليد دست يافت .
* قطع سرویس مشترکین تلفن همراه می توانند جهت قطع سرویس از روشهای پیام کوتاه(SMS) . تلفن گویا (IVR) . سایت آوای انتظار همراه اول اقدام نمایند. درصورت قطع سرویس، هزینه خریدآهنگ به مشترک اعاده نمی گردد.1- پیام کوتاه (SMS) مشترکین درصورت عدم تمایل به استفاده از سرویس می توانند عدد"5" بانک ملت را بصورت لاتین به شماره 8989 ارسال نمایند.2- تلفن گویا (IVR)مشترکین می توانند با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار، برای قطع سرویس کلید 5 را انتخاب نمایند
مزاياسخت‌افزار بانک ملت قدرتمند و کيفيت بالای توليدعملکرد عالی برنامه ايميل و بومی‌سازی شبکه‌های اجتماعی
بخش دوم پیش بینی و تشخیص سرطان دهان و سینه از طریق بزاق نابینایان به کمک پروتز فوتوولتایی می بینند شانس زندگی طولانی‌تر بیماران قلبی بوسیله عمل جراحی ضرورت استفاده از کودهای زیستی با محوریت ورمی کمپوست ۱۰ جانوری که در معرض خطر انقراض قرار دارند باکتری ها، خوب، بد، زشت (معرفی ۱۰ نوع باکتری) چگونه با شبکه های اجتماعی خداحافظی کنیم؟ W Motors نخستین تولید کننده خودروهای سوپر اسپرت در خاورمیانه تمدن گمشده ای بانک ملت که ممکن است در زیر خلیج فارس باشد
بانک ملت
بانک ملت
Name : Irancell بانک ملت

SSL بانک ملت چيست؟


ایجاد بزرگترین خرید شارژ مرکز تماس شبانه روزی خاورمیانه و مراکز تماس خرید شارژ منطقه ای با گویش‌های محلی توسعه همکاری با بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس های پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه بعنوا خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا ن خدمات مبتنی بر دیتا ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابخرید شارژ ک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های بانک ملت متنوع برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتباری و فراهم خرید شارژ سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا استفاده از بسترهای الکترونیک برای فروش سیم‌کارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانک‌ها دسترسی بهخرید شارژ امکان خرید خرید شارژ اعتبار در خارج از کشور از طریق اینترنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی
نحوه وارد کردن شارژ ایرانسلپس از دریافت کد شارژ ایرانسل دستور زیر را در گوشی تلفن همراه خود وارد کنید:برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد کنید:انتقال شارژ همراه اول در یک سوت!برای ارسال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن بانک ملت شارژ) از کد زیر استفاده کنید (از چپ به راست):شماره اعتباری مورد نظر۹۸۹۱*مبلغ اعتبار (به ریال)*رمز انتقال*۱۳۲#برای گرفتن رمز انتقال، یک پیامک بدون متن به ۸۹۱۰ بفرستید. شماره ی رمزی ویژه‌ی شما تولید شده و برایتان فرستاده خواهد شد. که باید آن را به خاطر بسپرید و مراقبش باشید.

جوزف نای پدر قدرت نرم درباره فضای سایبر می¬گوید: قدرت بر اساس منابع اطلاعاتی چیز جدیدی نیست؛ اما قدرت سایبری حرف جدیدی به همراه دارد؛ تعاریف متعددی برای فضای سایبر وجود دارد اما عموما “سایبر” پیشوندی است که معنای فعالیت‌های مرتبط با کامپیوتر و الکترونیک را می‌رساند. بر اساس یکی بانک ملت از تعاریف، “فضای سایبر یک حوزه‌ی عملیاتی است که به منظور بهره‌برداری از اطلاعات از طریق سیستم‌های به هم پیوسته و زیرساخت یکپارچه‌ی آنها، با استفاده از علم الکترونیک شکل گرفته است.” قدرت به زمینه بستگی دارد و قدرت سایبری به منابعی که قلمرو فضای سایبر را شکل می‌دهند.
2010: بانک ملت شركت Verizon به عنوان نخستین اپراتور در امريكا ارائه سرويس‌هاي LTE را در 38 مركز آغاز کرد.
مدت زمان نصب وایمکسمبین‌نت: اگر در شهرهای بزرگ باشید و از طریق نمایندگی‌ها اقدام کنید ممکن است بعد از چند ساعت سرویس شما را وصل شود ولی این مورد بیشتر بستگی به شهر شما و نمایندگی شرکت مبین‌نت دارد ممکن است تا سه روز طول بکشد ولی بیشتر بانک ملت نصب‌ها در ۲۴ ساعت بعد از ثبت نام انجام می‌شود.ایرانسل: این اپراتور شرایط مشابه مبین‌نت را دارد ولی جدیدا بعد از جشنواره‌های دهه فجر و عرضه مودم‌های نیم بهاء، اپراتور ایرانسل مجبور به تحویل مودم‌های قدیمی خود به علت نداشتن مودم کافی شده است و مدت زمان نصب به‌‌ همان علت نداشتن مودم شاید به بیشتر از یک هفته و شاید بیشتر از این مدت بی‌انجامد.
(IIS) رفته و در قسمت Web Site يک سايت جديد مي سازيم در قسمت description نام سايت را وارد مي کنيم. بانک ملت
نکته مهم: بدون شک یک کرم علاوه بر ظاهر مفید یا بی آزارش ممکن است به صورت مخفی کارهای مضری نیز انجام دهد. به همین دلیل بانک ملت از نظر متخصصان امنیت تمامی کرم ها، مضر و جز بدافزارها طبقه بندی می شوند.
همچنين مي توانيد با ارسال لينك مربوطه به دوستان و آشنايان خود براي دريافت فايل راهنما بانک ملت آنها را نيز در لذت استفاده از سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار
جامع هدف محصول و یا مشتریان بانک ملت محصول اعم از بالقوه و بالفعل:

9. انتشار محتوایی كه از سوی شورای عالی امنیت ملی منع شده باشد بانک ملت .
ارزش‌های منصفانه منعکس کننده ارزش‌های فرضی منصفانه است بانک ملت که ناشی از شرایط و موقعیت آن دارایی در سطح بازار است. بر همین اساس در بسیاری از موارد باید شرایط بصورت صحیح و مناسب در برآورد ارزش منصفانه بکار گرفته شود. قابلیت اطمینان در اندازه‌گیری ارزش منصفانه اطمینان‌بخشی سود قابل تحصیل (EPS) را کم خواهد نمود بطوریکه در صورت وجود بازار غیر کارآ و غیرنقدی استفاده از این مدل برای ارزشگذاری دارایی‌ها امری اشتباه می‌باشد و می‌تواند به جای موفقیت سازمان نتیجه شکست دربر داشته باشد.

ایرانسل کارآفرین برتر استان خرید شارژ تهران شد (دی ۸۹)• ایرانسل جوایز جشنواره خرید شارژستاره های فناوری ایران را درو کرد (اسفند ۸۸) ایرانسل برنده جایزه ملی مدیر خرید شارژیت پروژه ایران در سال ۸۸ شد (آبان ۸۸)• ایرانسل مؤدی نمونه مالیاتی سال خرید شارژ شد (تیر ۸۷ )• بانک ملت اهدای لوح تقدیر تو خرید شارژسط رئیس جمهور به مدیرعامل ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (اردیبهشت ۸۷) • ایرانسل برترین سرویس دهنده مخا خرید شارژراتی سال کشور شد (اسفند ۸۷ )
بر اساس این طرح، در صورتی که با ثبت شماره های متناسب با یک گروه، سرویس تخفیف گروهی را فعال کنید، علاوه بر آنکه تماس های داخل شبکه شما با اعضای آن گروه از ۱۵% تخفیف برخوردار خواهد شد، تماس های اعضای آن گروه با یکدیگر نیز مشمول این تخفیف می شود.شما همچنین می توانید، با مراجعه به لینک کنترل حساب اینترنتی و کلیک بر گزینه «خدمات ارزش افزوده» بانک ملت و سپس انتخاب «تخفیف گروهی»، نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایید.
هزینه تهیه خدمات بانک ملت وایمکس داتک تلکام جدول‌های زیر هزینه تهیه سرویس‌های WiMAX را نمایش می‌دهد.
نصب نرم افزارها (مثلا یک بدافزار) بانک ملت
شما مي توانيد فقط با 350 هزار تومان از وب سايت بانک ملت هاي روسي يك بسته نرم افزاري هك بخريد. نفوذگران در اين روش كدهايي را در وب سايت قرباني مي كارند كه در نتيجه آن كامپيوتر هر كسي كه آن وب سايت را (كه به يك وب سايت آلوده تبديل شده است) باز مي كند يك Keylogger دريافت مي كند. اين Keylogger به هكرها اجازه مي دهد هر فعاليتي را كامپيوتر قرباني انجام مي دهد مشاهده كنند. بدين ترتيب آنها مي توانند اطلاعات و رمزهاي عبور حساب بانكي آن شخص را بدست آورند.
بانک ملت
d) بانک ملت کامپيوتر باب امضاي ديجيتالي آليس را توسط کليد عمومي آليس رمزگشايي مي کند.
اّي ظيط تقسين هي ض زَ بانک ملت :
5-3 آيا شما معتبر هستيد ؟ بانک ملت
بانک ملت
زومیت همواره تلاش داشته است با بهرهگیری از نویسندگان با سلایق و دیدگاههای بانک ملت متفاوت و معتدل، به نیازهای مختلف خوانندگان خود جوابی درخور و شایسته بدهد. در همین راستا تصمیم گرفتیم 10 گوشی هوشمند سال 2012 را از نقطه نظر نویسندگان زومیت و بر اساس ویژگیهایی نظیر: طراحی، کیفیت ساخت، سختافزار، نرمافزار و ارزش در برابر قیمت، انتخاب کنیم. بیشک انتخاب زومیت بر اساس سلایق نویسندگان این سایت انجام گرفته و ممکن است با دیدگاه شما خواننده گرامی متفاوت باشد، چرا که نیازهای مشتری نقشی تعیین کننده در انتخاب بهترین محصول برای او خواهد داشت.

www.Prozhe.com - پروژه بانک ملت دات کام
5- مفهوم بانک ملت گواهينامه در پروتکل SSL

تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف هم 760 ريال در هر دقيقه و 536 ريال براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.اما در مكالمات همراه اول با ايرانسل در ساعات غير اوج مصرف 625 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف نيز همين مبلغ در نظر گرفته شده است.براي تعرفه مكالمات همراه اول با تاليا در ساعات غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و 447 ريال در هر دقيقه براي ساعات اوج مصرف در نظر گرفته شده است.ساعات اوج مصرف از ساعت 8 الي 21 بانک ملت در نظر گرفته شده و ساعت غير اوج مصرف از ساعت 21 الي 8 همچنين جمعه و روزهاي تعطيل محاسبه مي‌شود.همراه اول اعلام كرده مكالمات شهري شامل مكالمات عادي مشترك است كه تماس از شهر مبدا‌ با تلفن همراه با ثابت خط ديگر در همان شهر مبدا محاسبه خواهد شد.

محمد جوادی بازدید : 15 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

- شماره رمز کارت (رمزی که پس از پرداخت نمایش داده می شود) را وارد بانک ملت کنید.
مودم‌ها و هزینه راه اندازیمبین‌نت: مبین‌نت برای تنوع یک مدل وای فای شبیه اپراتور ایرانسل با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه کرد و با این کار کمی مشتریان خود را راضی کرد. البته ایرانسل نیز مشکلاتی با ارائه همین مودم‌های جدید شیک دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. هزینه راه اندازی اولیه وایمکس (نصب) در اپراتور مبین نت ۱۰ هزار تومان می‌باشد. برای کسانی که آنتن دهی ضعیف دارند مودم فضای بانک ملت باز تجویز می‌شود که قدرت گیرندگی بالاتری نسبت به مودم‌های داخلی دارد و البته قیمت بالاتری‌! این مودم‌های مشابه مودم‌های ایرانسل هم از لحاظ شرکت سازنده و هم قیمت مصرف کننده می‌باشد.
[Yes/Ok]#رمز ۵ تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *به این ترتیب، درصورتیکه دریافت کننده اعتبار، سیم کارت اعتباری داشته باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سیم کارت وی اضافه می شود و درصورتیکه دریافت کننده اعـتبار، سیم کارت دائمی داشته باشد، تا میزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او تسویه می شود. به عبارت دیگر، با یک پیام کوتاه شما می توانید سیم کارت اعتباری فرد دیگری را شارژ کنید یا صورتحساب سیم کارت دائمی فرد دیگری را پرداخت کنید!پس از ارسال اعتبار، یک پیام کوتاه به گیرنده و یک پیام به فرستنده ارسال می شود که در آن تاریخ و ساعت تراکنش، شماره گیرنده / فرستنده و مقدار اعتبار بانک ملت اعلام می شود.
توجه: برای اجرای دستور تغییر رمز، اطلاعات موردنظر باید دقیقاً مطابق دستور (با علامت ":" بین آنها و بدون فاصله) وارد شوند؛ در غیراینصورت، درخواست شما اجرا نخواهد شد.درصورت فراموش کردن رمز...در صورت فراموش کردن رمز خود،می توانید از طریق تماس با شماره تلفن۷۰۰ (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مراکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت انتقال اعتبار با استفاده از سرویس خط به خط«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از سرویس «خط به بانک ملت خط» به کار می‌رود. جهت تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:
بانک ملت
9. انتشار محتوایی كه از سوی شورای عالی امنیت ملی بانک ملت منع شده باشد .

بانک ملت
بانک ملت

تحقق اهداف برنامه های خرید شارژ بلند مدت سوم و چهارم کشورتحقق خصوصی سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی بیشتر تحقق سیاستهای دولت و مخرید شارژ جلس محترم بانک ملت درخصوص تثبیت و کاهش قیمت‌ها افزایش ضریب نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه نوآوری، تحرک خرید شارژ و نشاط در بازار تلفن همراه کشور ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقخرید شارژ یم ۳۳ هزار نفری در کشور کاهش تصدی گری دولت و افزایش درآمدهای آن ۱/۲میلیارد دلار سرمایه گذارخرید شارژ ی خارجی تا کنون حرکت در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از اتلاف انرژی ارائه سرعت بخرید شارژ الا در انتقال دیتای همراه و ارائه بیشترین سرعت باند پهن در کشور انعطاف در تعرفه برای هماهنگی با نیاز مشخرید شارژ تری و ارائه تعرفه بدون هزینه جابجاییخرید شارژ و شارژ بدون تاریخ مصرف ایجاد نخستین پورتال عرضه محصولات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشور عرضه محصول منحصربه فردخرید شارژ سیم‌کارخرید شارژ پیام رسان ویژه کاربران حرفه ای دیتا و تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات
۲۰ منوی تغییر طرح بانک ملت تعرفه ۷۰۰-۷ *۱۴۰*۷#
همچنين ارسال پيام تصويري MMS تا سقف 300 كيلوبايت به ساير مشتركين ام‌ تي ان ايرانسل يا به نشاني پست الكترونيكي 320 ريال محاسبه مي‌شود.در طرح پيام رسان ارسال و دريافت ديتا از طريق GPRS ، WAP و مرورگر اينترنت از طريق پورت سريال، كارت ديتا Infra-red .pcmci/usbt سه ريال در ساعات اوج مصرف و يك ريال در ساعات كاهش مصرف تعيين شده است.تعرفه مكالمات اپراتور سومسقف تعرفه یک دقيقه مکالمه صوتی تلفن همراه با مشترکين سایر شبکه‌های تلفن همراه و ثابت برای سيم کارت دائمی ۶٢۵ ریال تعيين شده است.همچنين سقف تعرفه یک دقيقه مکالمه صوتی مشترکين اپراتورهای تلفن ثابت و مشترکين دارای سيم‌کارت دائمی تلفن همراه سایر اپراتورهای تلفن همراه با مشترکين تلفن همراه این شبکه ۶٢۵ ریال، سقف تعرفه یک دقيقه مکالمه تصویری تلفن همراه به همراه در داخل شبکه برای سيم‌کارت دائمی ١۵٩٩ ریال، تعرفه دسترسی به شبکه اینترنت برای سيم‌کارت دائمی به ازای هر کيلو بایت ٠ ریال و برابر مفاد پروانه تعرفه خدمات سيم‌کارت اعتباری تلفن همراه حداکثر می‌تواند ۵٠ درصد بالاتر از تعرفه خدمات بانک ملت سيم کارت دائمی است.
شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی: ۱۱مثلا اگر بخواهید رمز شماره ۱۲۳۴۵ باشد باید در پیامک خود بنویسید:حال می‌توانید با دستور زیر به سیم‌کارت‌های ایرانسل دیگر شارژ بفرستید(بین کدها هیچ گونه فاصله ای وجود ندارد):رمز ۵تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *راه دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید به جای دستور بالا، کد زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید (از بانک ملت چپ به راست):شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی:مبلغ مورد نظر (ریال):شماره دریافت‌کننده شارژمثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید رمز ۱۲۳۴۵ را برای خود تعیین کرده ایم.راه اول: دستور زیر را در گوشی خود وارد کنید:
آهنگ پیشواز بانک ملت چیست؟
Home Page بانک ملت
۲- ارسال پیامک:برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیامک، طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:- استفاده از کد دستوری:برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی شوید. برای اطلاع از فهرست قیمت‌ها، یک پیامک خالی به ۸۹۱۴ بفرستید.برخی قابلیت های سرویس نمای دوستان از طریق اینترنت:در جشنواره تابستان ۹۱ ایرانسل شما مشترکینی که از خدمات نمای دوستان استفاده می‌کنید، قادر خواهید بود از قابلیت‌های دیگر این سرویس برخوردار شوید. بر اساس این قابلیت‌ها، شما می‌توانید با مراجعه به لینک به پورتال این سرویس وارد شده و با پیگیری لینک‌های موجود بانک ملت در وب‌سایت و به کمک بخش «راهنما» موارد زیر را انجام دهید:رهگیری دوستان: با انتخاب دوستان خود، مسیر حرکت آنها را بر روی نقشه هر چند دقیقه یک بار مشاهده کنید؛پرچین مجازی: محدوده ای را بر روی نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی که مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را مطلع کند.
بانک ملت
۲۲ طرح بانک ملت اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#
• توانمندسازی نیر خرید شارژوی انسانی با به‌روز کردن دانش کارکنان در راستای ارائه خدمات کیفی خرید شارژبه مشتریان متناسب با بانک ملت پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا


۱۵ حذف شماره از بانک ملت فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۲ *۱۴۰*۳*۴*۲#

بانک ملت
Tools > Setting > Coonections > Access Points > New Access بانک ملت Point
۲۷ دوره باقی‌مانده از طرح تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲# بانک ملت
به نظر من دیال آپ از همه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره والا من با دایل اپ هر شب یه فیلمه 1080 اچ دی دانلود میکنم ! تو چی؟ من تمام نظرات رو درباره این دو اپراتور خوندم راستش هنوز هیچ وایمکسی به شهر ما نیومده ولی من خودم چند وقت با adsl شاتل کار کردم خیلی هم ازش راضی بودم سرعتش تا 250 هم میرسید و کمتر از 180 یا 190 نمیشد الان هم از اینترنت ارزون های مخابرات گرفتم که ماهی 3000 تومان میدم شبها با سرعت 200 یا 220 دانلود میکنم و روزها تا 350 هم میرسه با این تفاضیل شما به نظر من آدم یک اینترنت adsl ببنده خیلی بهتره هم هزینه کمتر هم سرعت بالاتر تازه وایمکس نسل جدیده اینترنته بانک ملت و باید سرعتش هم بالاتر باشه
بانک ملت
۱۶ مشاهده فهرست بانک ملت طلایی ۷۰۰-۳-۴-۳ *۱۴۰*۳*۴*۳#

این مرورگر (browser) در اغلب گوشی ها با علامت "کره زمین" نشان داده شده است. رایانه دستی (PDA) بانک ملت و GPRS

ردیف عملکرد تلفن گویا کد دستوری بانک ملت
"__________________________نوکیا سری ۶۰ و بالاتر"مسیر زیر را دنبال کنید : بانک ملت
گلکسی اس 3 موفقترین تلفن هوشمند سامسونگ و البته اندروید در کل تاریخ است. سامسونگ حداقل 30 میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است و خریدارن آن نیز همواره به تعریف و تمجید از گوشی خود میپردازند. گلکسی اس 3، ترکیبی از سختافزار قدرتمند و نرمافزارهای متنوع و کارآمد است و تجربه متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی ارائه بانک ملت میکند. گلکسی اس 3 برای مدت چندماه پیاپی بی رقیب بود و هنوز هم بسیاری آن را بهترین تلفن سال 2012 میدانند. برای آشنایی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] از این تلفن مراجعه کنید.

• در صورت خريد رمز از نشاني اينترنتي همراه اول مشكلات خود را با پست الكترونيكي charge@mci .ir در ميان بگذاريد.نحوه وارد کردن شارژ همراه اولپس از این که کد شارژ همراه اول را از سامانه خرید اینترنتی کارت شارژ دریافت کردید، کد زیر را در گوشی همراه خود وارد کنید.برای اطلاع از باقیمانده شارژ سیم‌کارت همراه اول‌تان نیز باید کد زیر را وارد کنید.در هنگام فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی خود دقت نمایید، زیرا در صورت تکرار بیش از ۴ بار خطا در بانک ملت ورود رمز، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود. در این صورت برای برقراری مجدد ارتباط ،‌ به دفاتر خدمات ارتباطی ، مراکزتلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی تماس حاصل نمایید.
ساخت اولین گوشی هوشمند دنیا توسط سامسونگ افزایش سرعت چندین برابری سامسونگ برای ساخت اولین گوشی هوشمند دنیاچند ماه پیش مقاله*ای در رابطه با تصمیم سامسونگ مبنی بر ساخت صفحات نمایش قابل انعطاف را خواندید و متوجه شدید که سامسونگ به احتمال زیاد اولین شرکتی خواهد بود که چنین فناوری را به کاربران خود در بانک ملت سراسر دنیا معرفی می*کند. اما آن چنان که از خبرها بر می*آید گویا سامسونگ سرعت ساخت این صفحات نمایش منعطف را چندین برابر کرده است و این افزایش سرعت دلیلی نمی*تواند داشته باشد جز احساس خطر از جانب سایر شرکت*های بزرگ بازار!
بانک ملت
توجه: پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آنرا باز و در گوشی ذخیره (save) نمایید تا تنظیمات GPRS به گوشی منتقل شود. برای اولین بار در ایران اینترنت 24 ساعته در تلفن همراه شما! درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه بانک ملت جهانی اینترنت متصل باشید.(General Packet Radio Service) GPRS سرویسی است که از طریق آن شما همیشه و همه جا آنلاین بوده و می توانید از اینترنت استفاده نمایید. شما می توانید از طریق لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی خود در کمترین زمان به اینترنت متصل شوید.
نحوه اطلاع از باقیمانده اعتبار بانک ملت :
برای تلفن همراه از اینترنت و به صورت آنلاین، فرآیند ساده‌ای است که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌شود. تنها نیاز شما، امکان اتصال به بانک ملت اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید. ما، هم خرید اینترنتی کارت و هم نحوه فعال کردن قابلیت خرید اینترنتی کارت های بانکی را به شما توضیح می‌دهیم. همه‌ی خریدهای اینترنتی از وبسایت‌های دیگر و با کارت‌های عضو شتاب، کم و بیش مشابه همین ترتیبی است که در این مطلب به آن می پردازیم. شما می توانید برای به ترتیب زیر عمل کنید :
جامع هدف محصول و یا مشتریان محصول بانک ملت اعم از بالقوه و بالفعل:
۱۵ حذف شماره از فهرست بانک ملت طلایی ۷۰۰-۳-۴-۲ *۱۴۰*۳*۴*۲#

من ایرانسل بانک ملت دو سالی هست دارم و تا حالا یک بار هم نتونستم درست استفاده کنم ازش ..
۲۰ منوی تغییر طرح بانک ملت تعرفه ۷۰۰-۷ *۱۴۰*۷#
رضايت‌ يا عدم رضايت!هنگامي كه تبلت iPad 3 از سوي شركت اپل معرفي شد، بسياري از كارشناسان چالش بزرگ آن را وضوح و دقت بالاي صفحه‌نمايش اين محصول نمي‌دانستند؛ بلكه پشتيباني از شبكه‌هاي 4G در كشورهاي غير از امريكا را عنوان مي‌كردند. اين تبلت فقط از يكي دو سرويس‌دهنده 4G در امريكا پشتيباني مي‌كند كه در كشورهاي ديگري مانند انگلستان يا بیشتر كشورهاي اروپايي قابل استفاده نيست. زیرا هنوز در بسیاری از اين كشورها اپراتورهاي بزرگ موبايل سرويس‌هاي 4G ارائه نداده‌اند يا اگر در كشوري مانند انگلستان اين سرويس از سوي يكي، دو اپراتور معروف مانند Ofcom ارائه شده است، از مشخصات و فركانس متفاوتي با اپراتورهاي امريكا استفاده مي‌كند. در واقع مشكل بزرگ‌تر، تفاوت كانال‌هاي فركانسي است. در انگلستان از فركانس‌هاي تعريف شده شبكه‌هاي 4G براي ارسال تصاوير تلويزيوني آنالوگ استفاده مي‌شود و امكان ارائه سرويس‌هاي ديجيتالي مبتني بر 4G روي آن‌ها وجود ندارد. اين موضوع براي كشورهاي پر جمعيتي مانند چين يا كشورهاي شرق آسيا وضعيت حادتري به خود مي‌گيرد. زیرا علاوه بر اين‌كه اپراتورهاي بزرگ امريكا در اين كشورها هيچ جايگاهي ندارند، بلكه سرويس‌دهنده‌هاي اينترنت كابلي آن‌قدر خوب سرويس‌دهي مي‌كنند و انواع اتصالات و ارتباطات كابلي را براي مشتريان خود فراهم كرده‌اند و روي سرويس‌هاي 3G نيز سرعت‌هاي بالايي براي استفاده از اينترنت يا انتقال اطلاعات مالتي‌مديا در‌اختيار كاربران قرار داده‌اند كه پيش‌بيني مي‌شود اين كاربران به اين زودي‌ها به سراغ شبكه بانک ملت 4G و سرويس‌هاي مرتبط با آن نروند.
4- شماره رمز کارت (رمزی که پس از پرداخت بانک ملت نمایش داده می شود) را وارد کنید.
فضای سایبر چیست؟فضای سایبر بانک ملت (Cyberspace) عبارتی است که در دنیای اینترنت، رسانه و ارتباطات بسیار شنیده می‌شود؛ به نظر می¬رسد بکارگیری این اصطلاح در اینزمینه و برای ارجاع به امور فنی به آن رنگ و بویی صرفا فنی و مکانیکی داده باشد. ملاحظه دقیق‌تر این اصطلاح نشان می‌دهد که این واقعیت، وجوه و جنبه های متنوعی از جمله خصلت های روانشناختی قابل توجه نیز دارد. در منابع موجود آمده است که:واژه سایبر از لغت یونانی Kybernetes به معنی سکاندار یا راهنما مشتق شده است. نخستین بار این اصطلاح “سایبرنتیک” توسط ریاضیدانی به نام نوربرت وینر در کتابی با عنوان “سایبرنتیک و کنترل در ارتباط بین حیوان و ماشین” در سال ۱۹۴۸ بکار برده شده است. سایبرنتیک علم مطالعه و کنترل مکانیزم ها در سیستم‌های انسانی، ماشینی (و کامپیوترها) است.
شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا از سایر خطوط تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.ایرانسل با بهره گیری از متخصصان مجرب داخلی و خارجی، نه تنها توانسته است شبکه خود را در مدت زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در سراسر کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خدمات با کیفیت در سطح استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایران خرید شارژسل نسل پیشرفته ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکین قرار می دهد تا مشترکین قادر به استفاده از س خرید شارژرویس های نسل (EDGE) باشند.سی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویب دیگر به شبکه متصل شد، بانک ملت از این امر مطلع شوید.

برنامه مرورگر را بازکنید، اکنون از شما سوال میشود که آیا میخواهید که به اینترنت وصل شوید بانک ملت یا نه ؟ شما Yes رو بزنید
بانک ملت
تعرفه مكالمات مشتركان اعتباري همراه اول در ساعات غير اوج 537 ريال در دقيقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقيقه براي محدوه تماس استاني، تعرفه مكالمه بين استاني 804 ريال در دقيقه براي ساعات غيراوج مصرف و براي ساعات اوج مصرف 1140 ريال در دقيقه محاسبه خواهد شد.تعرفه تماس با اپراتور دوم (ايرانسل)، در ساعات بانک ملت غير اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه و براي ساعات اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه در نظر گرفته شده است. تعرفه مكالمه با تاليا نيز در ساعات غير اوج مصرف 537 ريال در دقیقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقیقه محاسبه مي‌شود. هزينه تماس با شبكه ايرانسل براي مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول دقيقه‌اي 935 ريال و هزینه تماس با تالیا مشابه تماس استانی است.
*۱۴۰*#رمز شارژ خریداری بانک ملت شده#
• به دلخواه سرویس و یا محصولی را فعال یا غیرفعال کنید • در صورت تمایل طرح تعرفه را تغییر دهید سرويس كنترل حساب اينترنتي به شما امكان مي دهد تا خودتان، بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين ايرانسل، تمام اين كارها را بانک ملت انجام دهيد!





مشترکین گرامی،شبکه GPRS ایرانسل از روز شنبه 5 اسفند 85 رسما افتتاح شده است و ارسال تنظیمات GPRS برای مشتریان آغاز گردیده است. ایرانسل تنظیمات GPRS را از طریق پیام کوتاه (SMS) برای بانک ملت مشترکیــن ارسـال می نماید. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری این اطلاعات را دریافت نمایید.
مرسيمن می خواهم مبین نت بخرم ولی نمی دونم کدومکدوم مدل را بخرم میشه به من کمک بانک ملت کنین ویا برای من ارسال کنید
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتنابراین، کلیه تماسهای تلفنی برقرار شده با هموطنان در خصوص فروش سیم‌کارتهای هماهنگ با شمارههای سایر اپراتورها، سهدیه ویژه برای مشترکین جدید ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان: با حداقل یک بار شارژ سیم کارت خود در اولین ه خرید شارژفته پس از فعال‌سازی، از ۱۰,۰ خرید شارژريال اعتبار رایگان داخل شبکه (با اعتبار یک ماه) بهره مند شوید! این اعتبار را می‌توان برای برقراری تماس، ارسال پیامک یا پیام چندرسانه‌ای و نیز استفاده از GPRS به کار برد. خرید شارژلطفا توجه داشته باشید، بانک ملت ۱۰,۰۰۰ريال اعتبار خرید شارژرایگان داخل شبکه، علاوه بر شارژ اولیه مذکور در جدول فوق، به حساب مشترکین واجد شرایط افزوده می‌شود.
بسته آوا و نما سرویس MMSهمراه اول بمنظور ارج نهادن به خواسته های مشترکین خود و جهت افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین اقدام به ارائه بسته آوا و نما نموده است . بانک ملت مشترکین با خرید این بسته به مبلغ 30.000 ریال می توانند در مدت یک ماه اقدام به ارسال 100 عدد MMS نموده و از این سرویس با هزینه کمتری بهره مند گردند.نحوه فعالسازی بسته آوا و نما
۱۰۲۴/۲۵۶ ۳ ۴۰۰,۰۰۰ بانک ملت
بانک ملت
۱۶ مشاهده بانک ملت فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۳ *۱۴۰*۳*۴*۳#
6- دوباره دکمه بانک ملت مربع # را فشار دهید.
سرعتبا استفاده از خدمات جیرینگ می توانید با سرعت بسیار بالایی امور مالی خود را انجام دهید. تراکنش های جیرینگ در لحظه انجام می شوند و نیاز به جابجایی پول نقد را کاهش می دهند. جیرینگ نیاز به مراجعه به دفاتر و فروشگاهها را کاهش میدهد. شما از منزل خود می توانید به راحتی قبض خود را پرداخت کنید و شارژ اعتبار بخرید. انتقال وجه تنها با دانستن شماره تلفن همراه فرد مورد نظر و با شماره گیری یک کد انجام می شود.قابلیت جابجاییجیرینگ را می توانید در همه جا استفاده کنید. در منزل، تاکسی و اتوبوس و در شهر و روستا می توانید از خدمات جیرینگ بهر ه مند شوید. کیف پول بانک ملت شما همیشه همراه شما است.امنیتبا جیرینگ، امنیت کیف پول خود را افزایش می دهید. برای استفاده از جیرینگ باید از رمز استفاده کنید که این رمز را تنها شما می دانید. در صورت مفقود یا ربوده شدن گوشی همراه، منوی جیرینگ شما قابل دسترسی نخواهد بود و با تعویض سیم کارت اطلاعات شما به سیم کارت جدید منتقل می شود.شارژ اینترنتی
بانک ملت
گام های دريافت جوايز :گام اول: مراجعه به سايت همراه اول و جستجوی شماره بانک ملت تلفن در ليست برندگان طرحگام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد .گام سوم: جوايز غیرنقدی شامل سیم کارت اعتباری، گوشی تلفن همراه سامسونگ، تلویزیون هوشمند سامسونگ ، گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ، تب لت، لپ تاپ از طريق شرکت پست توزيع می گردد.
همچنين مي توانيد با ارسال لينك مربوطه به دوستان و آشنايان خود براي دريافت فايل راهنما آنها را نيز در لذت استفاده از سرويس آهنگ بانک ملت پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار
۱. ارسال ١٢ به ١١١٢. تعیین رمز ۵ تا ٨ رقمی دلخواه به ترتیب زیر و ارسال آن به ١١١٢: به عنوان مثال، اگر رمز ١٢٣۴۵ را برای بانک ملت خود انتخاب کرده‌اید، آن را به شکل زیر در یک پیام کوتاه وارد نمایید و به ۱۱۱۲ بفرستید:توجه: ثبت نام برای سرویس خط به خط رایگان است.نحوه استفاده از سرویس خط به خط:برای ارسال اعتبار از خط اعتباری خود، می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:. روش پیام کوتاه: کافیست در یک پیام کوتاه به ترتیب: شماره دریافت کنندۀ اعتبار مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)و سپسشماره رمز ۵ تا ٨ رقمی را نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره ١١١٢ ارسال نمایید. از چپ به راست ۲. روش کد دستوری: شما همچنین می توانید برای ارسال اعتبار، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل تان شماره گیری نمایید. از چپ به راست:

** زمستانه بانک ملت تهران اینترنت جشنواره **
سرویسم 128 نا محدوده ولی هزینش فوق العاده بالاست .. اگر اصلا استفاده نکنید و برای یک دوره کلا مودمتو خاموش باشه فقط 51 هزار تومان هزینه ی نگهداری داره .. اگر هم فقط نیم ساعت کانکت بشید آخر دوره براتون بالای صد هزار تومان قبض بانک ملت تو سایت میذارند و اگر هم ظرف یک هفته پرداخت نکنید ارتباطتون رو قطع میکنند ..من هنوز مبین نت نگرفتم ، نظری هم در موردش ندارم ، ولی تازه همین امروز از تو سایتش سفارش دادم تا برام بیارند . بالاخره هرچی باشه مطمئنم از وایمکس ایرانسل چیز بدتری تو دنیا وجود نداره .. به عنوان یک دوست بهتون پیشنهاد میکنم هرگز ، هرگز ، هرگز و هرگز به سراغ وایمکس ایرانسل نرید ..لااقل تو مشهد که من تجربه کردم.در ضمن من الان یک مودم WI-FI و یم مودم USB ایرانسل دارم کسی نمیدونه از اینها چه استفاده های دیگه ای میشه بکنم ؟؟
ایرانسل افتضاح بانک ملت است. پشتیبانی در حد صفر

شارژ بانک ملت اینترنتی
۲ - از طریق استفاده از کدهای دستوری (USSD)شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.جدول عملیات پایه از طریق کدهای دستوریدر صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود این است که بانک ملت هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شد.


۱۲ درخواست تنظیمات GPRS (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶# بانک ملت
• محتوای علیه مقدسات اسلامیمحتوای الحادی و مخالف موازین اسلامی( بند 1 ماده 6 قانون مجازات اسلامی)اهانت به دین مبین اسلام و بانک ملت مقدسات آن ( بند 7 ماده ماده 6 قانون مجازات اسلامی و ماده 513 قانون مجازات اسلامی) اهانت به هر یك از انبیاء عظام یا ائمه طاهرین (ع) یا حضرت صدیقه طاهره (س) ( ماده 513 قانون مجازات اسلامی) تبلیغ به نفع حزب، گروه یا فرقه منحرف و مخالف اسلام ( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات)تبلیغ مطالب از نشریات و رسانه ها و احزاب و گروههای داخلی و خارجی منحرف و مخالف اسلام به نحوی كه تبلیغ از آنها باشد( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات) اهانت به امام خمینی(ره) و تحریف آثار ایشان (ماده 514 قانون مجازات اسلامی)اهانت به مقام معظم رهبری (امام خامنه ای) و سایر مراجع مسلم تقلید ( بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات)
سرویس بانک ملت نامحدود وایمکس داتک تلکام
• محتوای علیه امنیت و آسایش عمومیتشكیل جمعیت، دسته، گروه در فضای مجازی( سایبر) با هدف برهم زدن امنیت كشور( ماده 498 قانون مجازات اسلامی) هر گونه تهدید به بمب گذاری ( ماده 511 قانون مجازات اسلامی)محتوایی كه به اساس جمهوری اسلامی ایران لطمه وارد كند ( بند 1 ماده 6 قانون مطبوعات)انتشار محتوی علیه اصول قانون اساسی بانک ملت ( بند 12 ماده 6 قانون مطبوعات)تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران( ماده 500 قانون مجازات اسلامی)اخلال در وحدت ملی و ایجاد اختلاف ما بین اقشار جامعه به ویژه از طریق طرح مسائل نژادی و قومی( بند 4 ماده 6 قانون مطبوعات) تحریك نیروهای رزمنده یا اشخاصی كه به نحوی از انحاء در خدمت نیروهای مسلح هستند به عصیان، فرار، تسلیم یا عدم اجرای وظایف نظامی ( ماده 504 قانون مجازات اسلامی)
روش دوم: اگر قبلاً برای سرویس “کنترل حساب اینترنتی” (e-Care) ثبت نام کرده باشید، می توانید همان رمز سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care) را برای ویترین و در نتیجه پورتال آهنگ پیشواز هم وارد نمایید. در غیر اینصورت، می توانید با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۱۳۰ از خط ایرانسل خود، برای e-Care به صورت رایگان ثبت نام کنید تا یک رمز ورود اختصاصی برای شما در سیستم ایرانسل ایجاد شود. به این ترتیب، می توانید از این رمز ورود در سرویس های کنترل حساب اینترنتی و ویترین استفاده کنید.روش سوم: همچنین می توانید از خط ایرانسل خود با ۷۰۰ (مرکز بانک ملت خدمات مشترکین ایرانسل) تماس گرفته و “رمز ورود” اختصاصی خود را برای ورود به ویترین، دریافت نمایید. مقایسه وایمکس: ایرانسل یا مبین نت؟
۲۵۶/۱۲۸ ۷ ۲۷۰,۰۰۰ بانک ملت
بانک ملت

محمد جوادی بازدید : 21 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

 

شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل

• ایرانسل در زمره برگزخرید شارژ یدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بخرید شارژ رترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارخرید شارژ آفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹)• لوح تقدیر و تندیس سومین همایخرید شارژ بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعطا شد (مهر ۸۹ )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه شارژ مستقیم ایرانسل بین المللی رسانه های خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا دیجیتالخرید شارژ به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصخرید شارژ ی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیخرید شارژ ک کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)• ایرانسل کارآفرین برترخرید شارژ استان تهران شد (دی ۸۹)
اگر وایمکس می خواهید مبین نت بخرید ایرانسل سرعتش کم است و گران و share آن 1به8 است قطعی هایش هم رفع شده شارژ مستقیم ایرانسل است سرعت دو مگابایتش خیلی عالی است . من در نارمک زندگی می کنم و پوشش خوب است اگر در کنار پنجره بگذارید بهتر است . اگر ساختمانتان بتونی باشد تا حدودی سیگنال کمتر است . یا علی
بانک های طرف قرارداد ایرانسل (جهت استفاده از پایانه فروش) عبارتند از:پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، سامان، صادرات، مسکن، ملت و ملی لطفاً توجه داشته باشید که در صورت عدم دریافت رسید به دلیل مشکل دستگاه، می توانید تنها از طریق کارت بانکی استفاده شده و همان دستگاه، برای چاپ مجدد رمز خود درخواست نمایید.وب سایت بانک های طرف قراردادبرای شارژ سیم کارت اعتباری خود از این طریق، کافیست:. به سایت اینترنتی بانک های طرف قرارداد ایرانسل مراجعه کنید.. به منوی خرید شارژ ایرانسل وارد شوید و گزینه شارژ مستقیم ایرانسل «شارژ سیم کارت» را انتخاب نمایید.. مبلغ شارژ موردنظر خود را از میان مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی انتخاب کنید. پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب شما کسر می شود.
توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان شارژ مستقیم ایرانسل یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
۱۷ شارژ مجدد ۷۰۰-شماره رمز ۱۲ رقمی *۱۴۰*شماره رمز ۱۲ رقمی# شارژ مستقیم ایرانسل
ghorboone hamatoon ba pishnahadate arzandatoon boooooos شارژ مستقیم ایرانسل
Ye rahnamayi mikoni chejoori 1024 gerefti ?! مرداد 1391 با کارت دانشجویی بت میمن از وایمکس مبیننت استفاده میکنم من راضیم ولی مشکلی کههه دارم قعطی های زیاد مبیننته. واقعا قعطیش زیاده. همچنین پشتیبانی مبیننت جدیدا پیشرفت خوبی داشته. در کل به نظرم مبیننت پیشرفت خوبی داره چون کم کم شارژ مستقیم ایرانسل و به مرور داره امکاناتشو بیشتر و قعطیهاشو کمتر میکنهمن وایمکس ایرانسل دارم و واقعا ازش ناراضیام.
با استفاده از خدمات نوین «شارژ الکترونیکی» (E-Charge) که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه می نماید، شما می‌توانید با روشی ساده، سریع و مطمئن: بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم‌کارت اعتباری خود را افزایش دهید!تا پیش از این شما مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل تنها می‌توانستید از میان مبالغ ١٠، ٢٠، ٥٠، ١٠٠، و ٢٠٠ هزار ریالی اعتبار خود را افزایش شارژ مستقیم ایرانسل دهید، اما از این پس دیگر لازم نیست صرفاً از مبالغ مذکور شارژ خود را افزایش دهید بلکه این امکان برای شما فراهم شده است تا میزان مبلغ شارژ را خودتان انتخاب کنید.برای مثـال در صورتـی که مـایل به در یافـت اعتباری ما بین ١٠ هزار و ٢٠ هزار ریال باشید ،می‌توانید از طریق امکانات پیشرفته شارژ الکترونیکی ارقام را به صورت کسری و خرد شده، نظیر ١٢ هزار ریال یا ١٨هزار ریال دریافت کنید و نیز در ارقام بالاتر همچون ٤٤ هزار ریال، ٦٢ هزار، ١٢٥ هزار و یا هر مبلغ خرد شده دیگر که مورد نیازتان باشد، شارژ دریافت کنید.بدون نیاز به مراجعه به بانک، صورتحساب تلفن‌همراهتان را بپردازید و یا به حساب خط دائمی خود سپرده واریز نمایید!برای شارژ الکترونیکی (E-Charge) که دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی (E-Charge) هستند، مراجعه فرمایید.
۲- ارسال پیامک:برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیامک، طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:- استفاده از کد دستوری:برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی شوید. برای اطلاع از فهرست قیمت‌ها، یک پیامک خالی به ۸۹۱۴ بفرستید.برخی قابلیت های سرویس نمای دوستان از طریق اینترنت:در جشنواره تابستان ۹۱ ایرانسل شما مشترکینی که از خدمات نمای دوستان استفاده می‌کنید، قادر خواهید بود از قابلیت‌های دیگر این سرویس برخوردار شوید. بر اساس این قابلیت‌ها، شما می‌توانید با مراجعه به لینک به پورتال این سرویس وارد شده و با پیگیری لینک‌های موجود در وب‌سایت و به کمک بخش «راهنما» موارد زیر را انجام دهید:رهگیری دوستان: با انتخاب دوستان خود، مسیر حرکت آنها را شارژ مستقیم ایرانسل بر روی نقشه هر چند دقیقه یک بار مشاهده کنید؛پرچین مجازی: محدوده ای را بر روی نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی که مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را مطلع کند.
و حالا همه‌ آن‌ها برنامه ايميل بومی و خاص خود را دارند که به‌خوبی با برنامه‌های جديد تقويم (Calendar) و تماس‌ها (Contacts) سازگار و يکپارچه است. ارسال و دريافت ايميل با پلی‌بوک تجربه بسيار خوبی است. کار با برنامه Messages راحت است شارژ مستقیم ایرانسل و اين نر‌م‌افزار به خوبی با برنامه‌های تقويم و تماس‌ها هماهنگ شده‌است. علاوه‌بر اين، برنامه Messages با سرويس‌های ديگر از جمله BlackBerry Mobile Fusion، جی‌ميل، هات‌ميل، یا هر سرویس مبتنی بر IMAP، POP و Exchange ActiveSync سازگار است. حتی اگر هم در هر يک از سرويس‌ها تقويمی لینک شده باشد، می‌توان آن‌را با برنامه Message همگام کرد. برنامه Contacts اجازه می‌دهد اطلاعات را به يکديگر الصاق کنيد. مثلاً می‌توانيد آدرس ايميل يک نفر را به آدرس او در يک شبکه اجتماعی لينک کنيد. البته پيوند دادن اين اطلاعات به حساب های Exchange به‌صورت خودکار انجام نمی‌شود و بايد اين‌کار را دستی انجام دهيد
سیستم Huawei IPCC ، توزیع خودکار تماسها ACD را ممکن می سازد که با استفاده از آن تماسهای گرفته شده توسط مشتریان به ترتیب و به طور خودکار بین اپراتورهای مرکز تماس توزیع شده و هر تماس در اختیار اولین اپراتور موجود قرار می گیرد. اپراتور می تواند بر طبق مهارتش، زمانیکه از آخرین تماس او گذشته و یا هر زمینه دیگری که مدیر تعیین کند انتخاب شود . این روش نه تنها بازدهی عملیات را بالا می شارژ مستقیم ایرانسل برد بلکه نظارت بالای مدیریتی را بر عملکرد اپراتورها و آموخته های کاریشان اعمال می نماید.
تازه اپراتور اینقدر مهربون و با آرامش باهات صحبت میکنه که اعصابت آروم میشه و یادت میره که شارژ مستقیم ایرانسل چه مشکلی داشتی و برای چی با اونا تماس گرفتی...خلاصه اپراتور فقط حرف میزنه و هیچوقت عمل نمیکنه...چند وقت پیش من به مدت 26 روز از اینترنت نمیخواستم استفاده کنم چون امتحاناتم شروع شده بود و روز 27 پول کل تعرفه رو واریز کردم یک مقداری از پول تعرفه رفت تو حسابم (برای ماه بعد) و با مقداری از پول تعرفه به من 600 مگ ترافیک دادند و این یعنی دزدی...میپرسی چرا؟ چون خودشون میدونن من 600 مگ رو تو عرض 3 روز نمیتونم تموم کنم چون استفاده ای ازش ندارم و به همین دلیل یکم ماه بعد کل 600 مگ می پره (می سوزه) ، اونا با این کار میخواستن برای ماه بعد هم پول واریز کنم... بابا زرنگا...خلاصه من تعرفه آزاد رو انتخاب کردم...توی تعرفه آزاد هر چقدر پول بریزی همون اندازه استفاده میکنی ، مثل شارژ سیم کارت میمونه...
نتیجه‌گیری کلی با توجه به مقایسه بالا هر کاربر بنا به شرایط خود و نیاز‌ها، یک اپراتور را برای سرویس‌دهی انتخاب می‌کند. اپراتور ایرانسل دارای مزیت‌هایی همچون مودم ارزان‌تر، سرویس نامحدود (به شکل محدود) و یا پوشش کامل‌تر هفت شهر تحت پوشش خود است و در آن سو اپراتور مبین‌نت با پوشش سرتاسری، یک اپراتور خوب و کامل برای رقابت با ایرانسل است. مزیت مبین‌نت را می‌توان در پوشش سرتاسری کل کشور دانست که شما با مسافرت نیز می‌توانید در هر شهر از شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس استفاده کنید. انتخاب بین این دو اپراتور بستگی به شرایط کاربر و میزان پوشش دهی دارد. در یک منطقه ممکن است اپراتور ایرانسل نسب به مبین‌نت قوی‌تر عمل کند و یا بالعکس، ‌برای انتخاب یکی از این دو اپراتور باید همه جوانب را در نظر گرفت و پوشش منطقه راسنجید و گزینه مناسب‌تر را انتخاب کرد. شما نیز می‌توانید تجربیات خود را در رابطه با استفاده از خدمات وایمکس هر دو شرکت با وبلاگینا به‌اشتراک بگذارید.
شارژ مستقیم ایرانسل
من که ذوق کرده بودم که دارم با سرعت 10 شارژ مستقیم ایرانسل تا 15 دان میکنم!!!!
نحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاهبرای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :مراجعه حضوری : مراجعه به و در تهران و در سایر استانهاغیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام می‌نماید.افزایش اعتبار و نحوه استفاده از کارت شارژ :افزایش اعتبار : افزایش اعتبار شارژ مستقیم ایرانسل به دو روش حضوری و غیر حضوری صورت مي گيرد:حضوری : الف - خرید شارژ از طریق دستگاه خودپرداز بانکها و POS فروشگاهها- از طريق دستگاههاي وب كيوسك نصب شده در اماكن عمومي پرتردد
3- خط توسط شركت مخابرات مسدود شارژ مستقیم ایرانسل است يا سيم كارت به صورت غلط در گوشي نصب شده است. Sim Missing

8, 9- تلفنهای One شارژ مستقیم ایرانسل X و One S اچ تی سی

تعرفه تهیه حجم ترافیک شارژ مستقیم ایرانسل مازاد برای سرویس‌های اینترنت وایمکس داتک تلکام حجمی

من از هر دو استفاده کردم ولی در کل مبین نت از ایرانسل بهتره هم آنتن دهی هم سرعتش با توجه به مودمهاییم که میدن مودم شارژ مستقیم ایرانسل مبین نت بهر از ایرانسله من میخوام با شما همکاری کنم
۹ فعال‌سازی بازیابی تماس‌های شارژ مستقیم ایرانسل ناموفق ۷۰۰-۳-۱-۳ *۱۴۰*۳*۱*۳#
مشترک گرامی :درصورتیکه مایلید سرویس GPRS برای شما فعال گردد، پس از انجام ثبت نام نسبت به تنظيمات گوشی شارژ مستقیم ایرانسل اقدام نمائيد.
د فضای کمتری را اشغال کند بر شهرت این اسمارت فون نیز افزوده. با توجه به… بیشتر بخوانید › گوشی هوشمند اندروید را سودمندتر کنید – بخش دوم Android قبلا سه گام برای سرعت ببخشیدن به سیستم عامل اندروید معرفی کردیم. در این پست نیز شما با سه گام برای سودمندتر کردن سیستم عامل اندروید گوشی هوشمند تان شارژ مستقیم ایرانسل آشنا می شوید! ۴. به برنامه‌هایی که دسترسی زیادی به داده‌ها… بیشتر بخوانید › سلول های خورشیدی در صفحه نمایش گوشی هوشمند solar cell یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه کمبریج که توسط ناتان آروکیا هدایت می شود در حال کار روی یک موضوع ساده هستند: تلفن همراهی که کمتر به شارژ شدن نیاز دارد. آرمان آهنود یکی از محققان این گروه پاییز سال گذشته… بیشتر بخوانید ›
شارژ مستقیم ایرانسل
۱۲۸/۱۲۸ ۳۸۹,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
• توانمندسازی نیروی انسانی با به‌روز کردن دانش کاخرید شارژ مستقیم ایرانسل شارژ رکنان در راستای ارائه خدمات کیفی به مشتریان متناسب با پیشرفت های تکنولوژیکی روز دنیا
حیف است که از آخرین نسخه کار با اسناد آفیس BlackBerry 7OS با نام Documents to Go چیزی نگوییم. این برنامه که در سیستم‌‌های عامل‌ دیگر از جمله iOS و Android نیز وجود دارد، در بلک‌بری به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود و امکان خلق، ویرایش و مشاهده فایل‌های Word Powerpoint و Excel را به کاربرانش می‌دهد.در آخر باید یک نکته را گوشزد کرد که توجه داشته باشید برخی امکانات این تلفن‌های هوشمند در کشور ما چندان قابل استفاده نیست.برای مثال یکی از امکاناتی که این نوع تلفن در اختیار شما قرار می‌دهد به‌روز‌رسانی پروفایل در شبکه‌های اجتماعی یا وبگردی و دیدن سریع تیتر سایت‌های مختلف است که این شارژ مستقیم ایرانسل امکانات را نمی‌توان از جمله امکانات قابل دسترس دانست.
کلمه عبور (رمز اینترنتی یا رمز دوم):رمز خرید اینترنتی، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز ATM وارد می نمائید متفاوت می باشد. حتی این رمز با رمز اینترنت بانک که حساب خود را از طریق اینترنت چک می کنید، نیز متفاوت است. در اکثر بانک ها زمانی که کارت خود را تحویل می گیرید، رمز خرید اینترنتی ندارید. برای فعال شارژ مستقیم ایرانسل کردن رمز خرید اینترنتی یکی از کارهای زیر را انجام دهید: 1- اکثر بانک ها امکان تعریف رمز خرید اینترنتی را در دستگاههای ATM خود قرار داده اند. به دستگاه خودپرداز بانک خود مراجعه کنید. کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را تعریف کنید. 2- به شعبه بانک خود مراجعه کنید و درخواست رمز اینترنتی نمایید. . کد سه رقمی کارت (ccv2) : کد CVV2 به صورت یک عدد 3رقمی (و به ندرت 4رقمی) مانند شمارۀ 16رقمی حک شده روی کارت، بر روی اکثر کارت ها حک شده است. مثلاً روی کارت های بانک های ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و... به صورت یک عدد 3رقمی حک شده است. یا در برخی کارت های بانک ملی 4 رقمی است که تصویر آن را در زیر مشاهده می نمایید.
بهترین گوشیهای هوشمند شارژ مستقیم ایرانسل 2012 به ترتیب مجموع امتیاز
شماره شارژ مستقیم ایرانسل تلفن‌همراه شماره سريال سيم‌کارت شماره مدرک شناساییلطفا توجه داشته باشید که برای دریافت صورت‌حساب کلی، نیازی به وارد کردن کدملی نیست.آن دسته از شما مشترکین ایرانسل که در نظر دارید نسبت به تغییر مالکیت سیم‌کارت خود اقدام نمایید و یا تمایل دارید صورت‌حساب خود را تا تاریخ همان روز دریافت نمایید می‌توانید از گزینه «صورت‌حساب فوری» استفاده کنید.برای دریافت صورت‌حساب تلفن همراه خود
چرا از آهنگ پیشواز استفاده کنیم؟آهنگ پیشواز ایرانسل، نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند! توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان شارژ مستقیم ایرانسل پخش خواهد شد. •آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.•در هر لحظه فقط دوره اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود. ••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.
من اصلا توی این 1 سال از اینترنت متنفر شدم بابا یکی بگه سرعت 2 بدن به ما هم این شارژ مستقیم ایرانسل افغانستان با اون سرعت

3 15 خرداد 1391 همشون یه کرباسن!!!!!!!!! خرداد 1391 من وایمکس مبین نت با سرعت 1024 دارم سرعت دانلودم هیچ وقت از 128 کمتر نمیشه حتی بعضی اوقات تا 140 ، 150 هم میره .و تو این چند ماهی که وایمکس داشتم حتی یک شارژ مستقیم ایرانسل بار هم نشده که قطعه بشه . مزیت دیگرش زمان مصرف رایگانش هست که تا 8 صبحه . خرداد 1391
مشترکین گرامی،شبکه GPRS ایرانسل از روز شنبه 5 اسفند 85 رسما افتتاح شده است و ارسال تنظیمات GPRS برای مشتریان آغاز گردیده است. ایرانسل تنظیمات GPRS را از طریق پیام کوتاه (SMS) برای مشترکیــن ارسـال می نماید. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا شارژ مستقیم ایرانسل ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری این اطلاعات را دریافت نمایید.
• آن دسته از مشترکینی که پیش از اجرای این طرح،خرید شارژ سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کارت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق از طریق شرکت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.ت دارای تاریخ انقضاء خرید شارژ نبوده و شارژ مستقیم ایرانسل تا قبل از ارسال دستور لغو اشخرید شارژ تراک، نسخه‌های منتشر شده برای شما ارسال خواهد شد.محتوای ارسالی علاوه بر متن، با تصاویر و لوگوی سایت و یا روزنامه خرید شارژ مورد نظرتان در همان روز همراه خواهد بود. به عبارت خرید شارژ دیگر شما با این سرویس، از «روزنامه همراه» برخوردار شده و می‌توانید به جای ورق زدن روزنامه، خلاصه آن را روی صفحه تلفن همراهخرید شارژ خود بخوانیدخريد شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل شارژشارژ اينترنتيخريدشارژ خريد اينترنتي کارت شارژ،همراه اولکارت همراه اول
۸ فعال‌سازی شارژ مستقیم ایرانسل پیامگیر صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱#
اچ تی سی در سال 2012 با معرفی سری One شارژ مستقیم ایرانسل خود توانست بخشی از محبوبت از دست رفته خود را بدست آورد، دو تلفن One X و One S دارای قابلیتهای خاص عکس برداری و فیلم برداری و مجهز به سخت افزار بروز و قدرتمندی شده بودند. One S جز معدود تلفنهای HTC است که با صفحه نمایش AMOELD روانه بازار شده که کیفیت تصویر نسبتا پایینتری در مقایسه با نمایشگر IPS LCD تلفن One X دارد. بدنه One S از آلیاژ فلزی خاصی ساخته شده است که مقاوت بسیار بالایی را در مقابل ضربه و خط و خش های احتمالی دارد. برای مشاهده[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] و برای[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید. مراجعه کنید.
من وایمکس 512 مبین نت دارم در شهرستان بندرعباسسرعتش فوق العاده مزخرف شده ، قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! من سوال کردم از نمایندگی ، گفتند تعداد مشترکین بیشتر از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم شارژ مستقیم ایرانسل دقیق اینترنتم مثل آقا داوود شده
بعد رفتم مخابرات تا شارژ مستقیم ایرانسل شاید بشه یکاری کرد.اونجاهم گفتن باید درخواست بدید تا شاید 6ماه دیگه خطتون درست بشه!!!گفتم اگه یه خط تلفن دیگه بگیریم چی؟گفت نمیشه مشکل ماله کل منطقه ی شماس!!!گفت تنها راهش اینه که وایمکس بخرید.یعضیا نوشتین خوبه بعضیا نوشتین بده!!اخر خوبه یا بده؟بگیرم یا نه؟مبین نت یا ایرانسل؟؟؟:((میشه بگید قیمتاش چجوریاس؟اگه یکی درستوحسابی جوابه سوالامو بده خیلی دمش گررررررم
با قابلیت GPRS تلفن همراهتان می توانید 24 ساعته به اینترنت متصل باشید. شارژ مستقیم ایرانسل اینترنت همه جا، همه وقت اطلاعات بر سرانگشتان شما جاریست! دیگر محدود به دفتر کار، میزتان یا رایانه تان نیستید. همیشه آنلاین هستید بطور دائمی به اینترنت متصل هستید و صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعات هزینه می پردازید. بنابراین نگران هزینه آنلاین بودن خود نباشید.
6GB-18000t شارژ مستقیم ایرانسل

• محتوای علیه مقدسات اسلامیمحتوای الحادی و مخالف موازین اسلامی( بند 1 ماده 6 قانون مجازات اسلامی)اهانت به دین مبین اسلام و مقدسات آن ( بند 7 ماده ماده 6 قانون مجازات اسلامی و ماده 513 قانون مجازات اسلامی) اهانت به هر یك از شارژ مستقیم ایرانسل انبیاء عظام یا ائمه طاهرین (ع) یا حضرت صدیقه طاهره (س) ( ماده 513 قانون مجازات اسلامی) تبلیغ به نفع حزب، گروه یا فرقه منحرف و مخالف اسلام ( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات)تبلیغ مطالب از نشریات و رسانه ها و احزاب و گروههای داخلی و خارجی منحرف و مخالف اسلام به نحوی كه تبلیغ از آنها باشد( بند 9 ماده 6 قانون مطبوعات) اهانت به امام خمینی(ره) و تحریف آثار ایشان (ماده 514 قانون مجازات اسلامی)اهانت به مقام معظم رهبری (امام خامنه ای) و سایر مراجع مسلم تقلید ( بند 7 ماده 6 قانون مطبوعات)
این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خرید شارژ خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات خرید شارژشرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبح، سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کا خرید شارژرت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق ازطریق شرک خرید شارژت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.یم کارتهای شامل خدمات و تخفیف های ويژه و یا خدمات وايمکس خرید شارژ، توسط اشخاص متقلب انجام گرفته و هیچگونه مسئولیتی در خصوص اینگونه تماسها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. ماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از خرید شارژ طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های شارژ مستقیم ایرانسل روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژحاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.
۲۲ طرح شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱#

سايت شارژ مستقیم ایرانسل همراه اول
به تمامي مشتركين گرامي توصيه مي‌شود، براي نقل و انتقال تلفن همراه با فيش ثبت نام خود، به دفاتر خدمات مشتركين تلفن همراه يا دفاتر ارتباطي مراجعه نمايند. ارائه رسيد انجام خدمت از سوی دفاتر خدماتی بخش خصوصی جهت كليه خدمات بمنظور پیگیری الزامي ميباشداز واگذاری تلفن همراه خود بصورت شرایطی خودداری نموده و صرفا" با حضور در دفاتر خدماتی نسبت به انتقال اقدام نمائید.بمنظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از به امانت گذاردن سیمکارت, شناسنامه تلفن همراه و مدارک شناسائی خود نزد دیگران خودداری نمائید.در هنگام سفر به شهرهای مرزی بدلیل مجاورت اپراتورهای دارای شارژ مستقیم ایرانسل رومینگ و احتمال افزایش هزینه مکالمات, در منوی گوشی, جستجوی شبکه (Network Searching) را در حالت تنظیم دستی (Manual) قرار داده و اپراتور ایران را انتخاب نمائید.از قرار دادن سیمکارت در مجاورت میدان مغناطیسی, رایانه و... خودداری نمائید.هرگونه خمیدگی سیمکارت, واردآمدن ضربه یا فشار بر آن احتمال غیر قابل استفاده بودن آن را افزایش می دهد.
خدمات مشترکین در خدمت شماست!ایرانسل معتقد است که کیفیت بالای خدمت به مشتریان دارای ٢ بعد متفاوت است: اول، خوشرویی و کارآمدی اپراتورهای مرکز تماس و دوم، هزینه محصولات و کارآیی مرکز تماس. مشتریان ما می توانند به سادگی با شماره ٧٠٠ با خدمات مشترکین تماس بگیرند. تنها مبلغی که مشتری می پردازد، هزینه دقیقه نخست تماس است و شارژ مستقیم ایرانسل بقیه مدت تماس رایگان می باشد. خدمات شبانه روزی بوده و در تمام روزهای هفته در دسترس مشتریان خواهد بود.
سرويس کلمه عبور يکبار مصرف – VASL Sim-Based OTPاز متداول ترين روش ها براي ارتقا سطح امنيت کاربران استفاده از "کلمه يکبار مصرف OTP"، مي باشد. براي اين منظور، دستگاه هاي جانبي متعددي مورد استفاده قرار گرفته است، وليکن بدليل اينکه تلفن همراه به عنوان يک ابزار در دسترس براي کليه اقشار جامعه مي باشد. استفاده از آن، مزاياي کاربري بي بديلي را در اختيار کاربر قرار مي دهد. ازاين رو، در محصول تهيه شده توسط همراه اول و آزمايشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه شريف، استفاده از راهکار "کلمه عبور يکبار مصرف"، بر روي بستر سيم کارت به عنوان بستري کاملا شارژ مستقیم ایرانسل امن در ارائه خدمات ارزش افزوده تحت تلفن همراه، اقدام شده است

حدود 2 هفته است که مودم من سوخته و پشتیبانی مبین نت هنوز در حال تلاش برای حل مشکل منه! واقعا پشتیبانی مبین نت افتضاحه. نزدیک دو سال است که وایمکس مبینت دارم وخیلی شارژ مستقیم ایرانسل هم راضی هستم وتا بحال قطعی اینترنت نداشتم .وهمیشه هم دعاشون می کنم- جزیره قشم دوستانی که میفرمایند از پهنای باند 512 و بالاتر شرکت مبین نت استفاده می کنند، کاربر خانگی هستند یا اداری؟!!در سایت شرکت مبین نت، آمده که به کاربران خانگی، فقط پهنا باند 128 را اختصاص میدهند!!! آیا واقعیته یا اینکه یه جورایی فرمالیته ست و در عمل میشه پهنا باندی بالاتر را گرفت؟!

محمد جوادی بازدید : 19 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

يك روش جديد براي شارژ سيم كارت اعتباري شارژ اينترنتي يكي از جديد ترين روش هاي شارژ سيم كارت است كه به تازگي از سوي ايرانسل به مشتركين ارائه شده است براي استفاده از اين روش كافيست به سايت اينترنتي بانك خرید شارژ ایرانسل بانک ملی هاي طرف قرار داد ايرانسل يعني بانکهای سامان) ، اقتصاد نوین) ، ملت (، پارسیان) ،سرمایه () ، تجارت (، پست بانک () و پاسارگاد () مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های 10، 20، 50، 100 و 200 هزار ریالی شارژ کنید. در اين روش، پرداخت مبلغ به صورت اينترنتي انجام مي شود؛ به اين صورت كه مبلغي معادل شارژ انتخابي از حساب بانكي شما كه اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما پرسيده مي شود، كسر مي شود.
2- خط توسط شركت مخابرات خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مسدود شده است. Emergency Calls Only
روش‌های دسترسی به سرویسشما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید! - از طریق ارسال پیام کوتاهاین روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
۹ فعال‌سازی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بازیابی تماس‌های ناموفق ۷۰۰-۳-۱-۳ *۱۴۰*۳*۱*۳#
توجه: پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آنرا باز و در گوشی ذخیره (save) نمایید تا تنظیمات GPRS به گوشی منتقل شود. برای اولین بار در ایران اینترنت 24 ساعته در تلفن همراه شما! درهنگام حرکت و رفت و آمد، بدون خرید شارژ ایرانسل بانک ملی هیچ زحمتی می توانید به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.(General Packet Radio Service) GPRS سرویسی است که از طریق آن شما همیشه و همه جا آنلاین بوده و می توانید از اینترنت استفاده نمایید. شما می توانید از طریق لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) یا مرورگر WAP روی گوشی خود در کمترین زمان به اینترنت متصل شوید.

** به عنوان مثال برای حذف آهنگ۱۰۰۱۰۰ عبارت HZ۱۰۰۱۰۰ را در خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید آنلاین شارژ همراه اول، ایرانسل، این سایت جهت فروش شارژ اینترنتی سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا راه اندازی شده است.ازاین پس می توانید به راحتی از هر کجا ، هر مکان و در هر ساعت از شبانه روز سیم کارت خود را شارژ کنید با استفاده از خدمات این سایت می توانید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا خود را با مبالغ اعتباریمختلف به قیمت تجاری خریداری کنید. امکان خرید تعدادی نیز وجود دارد. شارژ اینترنتی همراه اول، ایرانسل، تالیا خریدشارژبانک ملی. خرید شارژ بانک سپه. خرید کارت شارژ از بانک سپه. بانک سپه خرید شارژ. شارژ همراه اول بانک سپه. خرید شارژ919. خرید شارژ ایرانسل از بانک سپه.تنها در صورتی قادر به استفاده از این محصول خواهید بود که تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و خرید شارژ یا فعال نکرده‌اید، کد دستوری #۵*۳*۱۳۰* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنید.)با استفاده از این سرویس پیشرفته و جدید، خرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش بودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یکخرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا
17 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ می‌باشد) خرید شارژ ایرانسل بانک ملی جایگزین گردد.توجه: • در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران اعلام کرد:رشد ۲۲۷ درصدی شماره تلفن اپراتور همراه اول در استان اصفهانمهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۱خبرگزاری ایمنا: رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران گفت: تعداد ۴ میلیون و ۱۳۱ هزار شماره تلفن اپراتور همراه اول فعال در استان اصفهان وجود دارد که در مقایسه با سال ۸۵ با رشد ۲۲۷ درصدی روبه‌رو است.به گزارش ایمنا سید فاضل زمانی تعداد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شهرهای زیر پوشش تلفن همراه در استان اصفهان را شامل ۱۰۴ شهر دانست و اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۷۴ سایت BTS در این استان نصب شده که نسبت به شش سال گذشته ۱۱۴ درصد رشد دارد.

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
"__________________________نوکیا سری ۶۰ و بالاتر"مسیر زیر را دنبال خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کنید :

و حالا همه‌ آن‌ها برنامه ايميل بومی و خاص خود را دارند که به‌خوبی با برنامه‌های جديد تقويم (Calendar) و تماس‌ها (Contacts) سازگار و يکپارچه است. ارسال و دريافت ايميل با پلی‌بوک تجربه بسيار خوبی است. کار با برنامه Messages راحت است و اين نر‌م‌افزار به خوبی با برنامه‌های تقويم و تماس‌ها هماهنگ شده‌است. علاوه‌بر اين، برنامه Messages با سرويس‌های ديگر از جمله BlackBerry Mobile Fusion، جی‌ميل، هات‌ميل، یا هر سرویس مبتنی بر IMAP، POP و Exchange ActiveSync سازگار است. حتی اگر هم در هر يک از سرويس‌ها تقويمی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی لینک شده باشد، می‌توان آن‌را با برنامه Message همگام کرد. برنامه Contacts اجازه می‌دهد اطلاعات را به يکديگر الصاق کنيد. مثلاً می‌توانيد آدرس ايميل يک نفر را به آدرس او در يک شبکه اجتماعی لينک کنيد. البته پيوند دادن اين اطلاعات به حساب های Exchange به‌صورت خودکار انجام نمی‌شود و بايد اين‌کار را دستی انجام دهيد
• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.•• به لینک «آهنگ پیشواز» در بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
تعرفه مكالمات اپراتور دوماپراتور دوم تلفن همراه در تعريف تعرفه‌هاي خود اعلام كرده است که از تاریخ ۱۳۸۶/۸/۳۰ طرح تعرفه «دقیقه‌ای» دیگر ارائه نشده و بنابراین تمامی مشترکین ایرانسل به طور خودکار در سیستم صورتحساب به طرح تعرفه «ثانیه‌ای»منتقل شدند.ايرانسل اعلام كرده است: مشترکین می‌توانند به دلخواه خود، هر یک از دیگر طرح‌های تعرفه موجود (آبی، قرمز و طلایی) را انتخاب كنند. اين اپراتور تعرفه‌هاي خود را در سه طرح دائمي، اعتباري و پيام‌رسان اعلام كرد.اما در طرح دائمي، اشتراك ماهانه 7500ريال و سپرده رومينگ مبلغ 2 ميليون ريال بود كه اين مبلغ طبق قوانين مربوطه قابل بازگشت است. در اين طرح تماس از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ام‌تي‌ان ايرانسل به ام‌تي‌ان ايرانسل 8/32 ريال در ثانيه و 499 ريال در دقيقه، همچنين تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ساير خطوط داخل كشور 10/42 ريال در ثانيه و 625ريال در دقيقه محاسبه مي‌شود.
WAP 1.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 1.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 2.0 پشتیبانی نمیکنند.2.0 Proxy : گوشی هایی که از نسخه WAP 2.0 برای ارتباط با اینترنت استفاده کرده و از نسخه WAP 1.0 پشتیبانی نمیکنند.این سرویس برای کلیه مشترکین ایرانسل (اعم از پیش پرداخت یا پرداخت ماهیانه) که گوشی با قابلیت GPRS دارند، موجود می باشد.نحوه دسترسی به اینترنتپس از اینکه از تنظیمات گوشی خود مطمئن شدید و علامت اتصال به شبکه GPRS (یک علامت G یا یک مثلث برعکس در کنار علامت آنتن) بر روی صفحه تلفن همراه شما ظاهر شد، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی می توانید با انتخاب مرورگر (WAP/ Web browser) در منوی گوشی خود و سپس وارد کردن آدرس اینترنتی (URL) به شبکه جهانی اینترنت دسترسی پیدا کنید.


در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.



مشترك مي تواند با انجام يكي از روشهاي زير از میزان و مدت اعتبار سيم كارت خود مطلع گردد:وارد كردن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دستور ذیل بر روی گوشی تلفن همراه : یا Ok یا دگمه سبز #11 * 140 *استفاده از سیستم پاسخگوی خودکار (IVR) :
در اين دسته از خدمات، انواع خرید شارژ ایرانسل بانک ملی محتواي متني و چند رسانه‌اي مورد نياز با كمك بستر شبكه نسل سوم و با همكاري مجموعه‌هاي توليدكننده آن محتوا، در اختيار مشتركين قرار خواهد گرفت كه در ادامه برخي از آنها معرفي شده‌اند:
رضايت‌ يا عدم رضايت!هنگامي كه تبلت iPad 3 از سوي شركت اپل معرفي شد، بسياري از كارشناسان چالش بزرگ آن را وضوح و دقت بالاي صفحه‌نمايش اين محصول نمي‌دانستند؛ بلكه پشتيباني از شبكه‌هاي 4G در كشورهاي غير از امريكا را عنوان مي‌كردند. اين تبلت فقط از يكي دو سرويس‌دهنده 4G در امريكا پشتيباني مي‌كند كه در كشورهاي ديگري مانند انگلستان يا بیشتر كشورهاي اروپايي قابل استفاده نيست. زیرا هنوز در بسیاری از اين كشورها اپراتورهاي بزرگ موبايل سرويس‌هاي 4G ارائه نداده‌اند يا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اگر در كشوري مانند انگلستان اين سرويس از سوي يكي، دو اپراتور معروف مانند Ofcom ارائه شده است، از مشخصات و فركانس متفاوتي با اپراتورهاي امريكا استفاده مي‌كند. در واقع مشكل بزرگ‌تر، تفاوت كانال‌هاي فركانسي است. در انگلستان از فركانس‌هاي تعريف شده شبكه‌هاي 4G براي ارسال تصاوير تلويزيوني آنالوگ استفاده مي‌شود و امكان ارائه سرويس‌هاي ديجيتالي مبتني بر 4G روي آن‌ها وجود ندارد. اين موضوع براي كشورهاي پر جمعيتي مانند چين يا كشورهاي شرق آسيا وضعيت حادتري به خود مي‌گيرد. زیرا علاوه بر اين‌كه اپراتورهاي بزرگ امريكا در اين كشورها هيچ جايگاهي ندارند، بلكه سرويس‌دهنده‌هاي اينترنت كابلي آن‌قدر خوب سرويس‌دهي مي‌كنند و انواع اتصالات و ارتباطات كابلي را براي مشتريان خود فراهم كرده‌اند و روي سرويس‌هاي 3G نيز سرعت‌هاي بالايي براي استفاده از اينترنت يا انتقال اطلاعات مالتي‌مديا در‌اختيار كاربران قرار داده‌اند كه پيش‌بيني مي‌شود اين كاربران به اين زودي‌ها به سراغ شبكه 4G و سرويس‌هاي مرتبط با آن نروند.
سرویس حجمی وایمکس داتک تلکام- ویژه کاربران کم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی مصرف
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
۱۲ درخواست تنظیمات GPRS خرید شارژ ایرانسل بانک ملی (اینترنت همراه) ۷۰۰-۳-۶ *۱۴۰*۳*۶#
10. تشویق و ترغیب مردم به نقض حقوق مالكیت معنوی ( ماده 1 قانون حمایت از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای و ماده 74 قانون تجارت الكترونیكی)
تولید گوشی‌ هوشمند ایرانیبه گزارش به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده گوشیهای موبایل ایرانی از عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت و یک مدل گوشی هوشمند ایرانی خبر داد و گفت: در نظر داریم زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا بتوان با هر زبان و گویشی از گوشی‌های وطنی استفاده کرد.رضا مریداوی با اشاره به تولید و عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان در کشور، اظهار داشت: عرضه این گوشی ها نیمه آذرماه خواهد بود و با این وجود قصد داریم تا پایان سال تعداد گوشی‌های تولیدیمان را به ۱۸ مدل برسانیم.مدیرعامل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شرکت دیمو که پیش از این نیز نسبت به تولید تبلت های ایرانی، اقدام کرده بود، ادامه داد: چهار مدل گوشی این برند با نام‌های مارون، توس، لبخند و آریا به بازار عرضه می‌شود که همه گوشی‌های ساده این برند با قیمت زیر ۱۰۰هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد.وی زمان عرضه این گوشی‌ها را نیمه آذرماه اعلام کرد و گفت: گوشی هوشمند این برند نیز با قیمت ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد. مریداوی در مورد خدمات پس از فروش این محصولات نیز گفت: تا یک ماه همه گوشی‌های ساده و هوشمند این شرکت مشمول تعویض می‌شود و با ۱۱ ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای افزایش تعداد مدلهای گوشی‌های ایرانی تصریح کرد: تعداد گوشی‌های هوشمند دیمو به چهار مدل خواهد رسید که همه مبتنی بر سیستم عامل آندروییدند و مابقی گوشی‌ها با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. چهار مدل از گوشی‌های ساده این برند تک‌ سیم‌ کارته‌اند و مابقی همه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.مریداوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رقابت شدیدی میان برندهای خارجی در ایران وجود دارد، گفت: رقابت باعث کیفیت بهتر می‌شود و برآنیم تا عنوان یکی از برندهای تراز اول و برتر را در ایران از آن خود کنیم و بتوانیم تمام نیازهای یک کاربر ایرانی را از یک گوشی خارجی برآورده کنیم.وی ادامه داد: برای اولین بار زبان کردی را به سری گوشی‌های هوشمندمان اضافه کرده ایم که این گوشی ها و در مناطق غرب کشور مثل سنندج و کردستان و حتی عراق با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است. در این راستا قصد داریم سایر زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا هر فردی با هر زبان و گویشی بتواند از گوشی های وطنی استفاده کند.
10.131.26.138 WAP 1.0 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی Proxy


o به عزل موكلبه استعفاي وكيلبه فوت يا جنون وكيل يا موكلب) اجاره تلفن همراه به شخص ثالثدر مواردي كه صاحب تلفن همراه براي كسب درآمد، تلفن همراه خود را، در ازاي مبلغ معيني به صورت استيجاري در اختيار شخص ثالثي قرار مي‌دهد و شخص خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ثالث نيز آن را به صورت رهن در اختيار شخص ديگري مي‌گذارد، با توجه به بقاي مسئوليت مشترك اصلي، مسئوليت مالي و حقوقي تلفن همراه، به عهده مشترك مي‌باشد.
Daash Khob Manke Harchi too in Site e mobin خرید شارژ ایرانسل بانک ملی net migardam 128 bishtar be khoonemi?
بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید. با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود.شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه صفحه ای که قصد مشاهده آنرا دارید در حال حاضر قابل دسترسی نمی باشد.الف) عدم انتقال قطعيدر صورتي كه صاحب تلفن همراه، قصد واگذاري وكالتي تلفن همراه خود را به شخص ديگري داشته باشد، بايستي برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمي و پاسخ استعلام از سوي شركت ارتباطات سيار، نسبت به سند وكالت اقدام نمايد. بديهي است وكالتنامه، مانع نقل و انتقال نيست و تا زماني كه تلفن همراه به نام مشترك باشد، تمامي مسئوليت‌هاي مالي و حقوقي به عهده مشترك است. همچنين طبق ماده 678 قانون مدني، وكالت به خرید شارژ ایرانسل بانک ملی طرق ذيل باطل مي‌شود: به عزل موكلبه استعفاي وكيلبه فوت يا جنون وكيل يا موكلب) اجاره تلفن همراه به شخص ثالثدر مواردي كه صاحب تلفن همراه براي كسب درآمد، تلفن همراه خود را، در ازاي مبلغ معيني به صورت استيجاري در اختيار شخص ثالثي قرار مي‌دهد و شخص ثالث نيز آن را به صورت رهن در اختيار شخص ديگري مي‌گذارد، با توجه به بقاي مسئوليت مشترك اصلي، مسئوليت مالي و حقوقي تلفن همراه، به عهده مشترك مي‌باشد.
سلام. از من میشنوید اگه مجبور نیستید وایمکس نگیرید دوستای من ای دی اس ال شاتل دارند خیلی راضی اند. اما من چون خط تلفنمون فیبر نوری هست و به جز مخابرات شرکت دیگه ای خدمات ای دی اس ال برامون نداره مجبور شدم وایمکس بخرم چون دوستام گفتن ای دی اس ال مخابرات به درد نمی خوره. 512 مبین نت دارم تا حالا که نتونستم یه دانلود درست و حسابی بکنم. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی به درد نمی خوره من اول فروردین سال 90 وایمکس ایرانسل گرفتم
من ميخوام وايمكس بخرم ولي واقعاگيج شدم بالاخره چي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بگيرم اي خدا....
همچنين مي توانيد با ارسال لينك مربوطه به دوستان و آشنايان خود براي دريافت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی فايل راهنما آنها را نيز در لذت استفاده از سرويس آهنگ پيشواز ايرانسل سهيم كنيد. براي اين كار
صرفه جویی در زمان: نیازی به مراجعه به بانک ندارید.نیازی به مراجعه به ادارات ندارید.می توانید در هر زمان و هر مکان چه در ترافیک و چه در تعطیلات از سرویس جیرینگ استفاده نمایید.جیرینگ آینده است:کنترل بهتر پول خدمات یکپارچه بهترین سرویس مالی در ایران چه شرایطی برای ثبت نام بعنوان یک عامل فروش مورد نیاز است؟شما باید یک شرکت ثبت شده با کد اقتصادی بوده یا جواز کسب داشته باشید.یک کپی از کد اقتصادی ثبت شده یا جواز کسب شما مورد نیاز است.شما باید برای ثبت نام به یکی از دفاتر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا دفاتر ICTروستایی که لوگوی جیرینگ را دارند مراجعه نماید یا می توانید فرم ثبت نام را از طریق سایت دانلود نموده و پس از تکمیل از طریق ایمیل ارسال نمایید.تفاهم نامه عامل فروش باید توسط شما امضا شود. یک نسخه قرارداد نیز برای شما ارسال می گردد که بایستی آن را امضا نموده و تحویل دهید.
تحقق اهداف برنامه های خرید شارژ بلند مدت سوم و چهارم کشورتحقق خصوصی سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی بیشتر تحقق سیاستهای دولت و مخرید شارژ جلس محترم درخصوص تثبیت و کاهش قیمت‌ها افزایش ضریب نفوذ و تحقق ضریب نفوذ تلفن همراه فراتر از برنامه نوآوری، تحرک خرید شارژ و نشاط در بازار تلفن همراه کشور ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقخرید شارژ یم ۳۳ هزار نفری در کشور کاهش تصدی گری دولت و افزایش درآمدهای آن ۱/۲میلیارد دلار سرمایه گذارخرید شارژ ی خارجی تا کنون حرکت در جهت تحقق دولت الکترونیک و کاهش سفرهای درون شهری و جلوگیری از اتلاف انرژی ارائه سرعت بخرید شارژ الا در انتقال دیتای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی همراه و ارائه بیشترین سرعت باند پهن در کشور انعطاف در تعرفه برای هماهنگی با نیاز مشخرید شارژ تری و ارائه تعرفه بدون هزینه جابجاییخرید شارژ و شارژ بدون تاریخ مصرف ایجاد نخستین پورتال عرضه محصولات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشور عرضه محصول منحصربه فردخرید شارژ سیم‌کارخرید شارژ پیام رسان ویژه کاربران حرفه ای دیتا و تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات
با قرار دادن سلول های فوتوولتاییک در کناره های صفحه ی نمایش این انرژی هدر رفته را مهار کنند. برای کار کردن دستگاه نیاز به رفع یک مشکل دیگر نیز بود: نوسانات ولتاژ تامین شده توسط سلول خورشیدی که می توانست به باتری گوشی آسیب برساند. محققین کالج لندن تا کنون موفق به ساخت مدار با ترانزیستور فیلم نازک شده اند که می تواند نوسانات ولتاژ را صاف کرده و الکتریسیته را به شکل کارآمدتری استخراج کند. به جای شارژ مستقیم باتری که می توانست نیاز به اضافه کردن مدارات پیچیده ایجاد کند، آن ها با همکاری گروه انرژی مرکز فوتونیک و الکترونیک پیشرفته ی دانشگاه کمبریج یک ابرخازن فیلم نازک به عنوان واسط ذخیره ی انرژی به دستگاه اضافه کردند. این ترکیب سلول های فوتوولتاییک، ادوات الکترونیک و ابرخازن به سیستمی با بهره وری میانگین ۱۱درصد و حداکثر بهره وری ۱۸درصد منتج شد. اگر آرایه ی فوتوولتاییک قادر به تبدیل ۵ درصد نور محیط به الکتریسیته باشد، سیستم جمع آوری انرژی می تواند تحت شرایط نوری مناسب تا ۱۶۵میکرووات در هر سانتی متر مربع توان تولید کند. برای یک صفحه نمایش از نوع ۳.۷اینچ این مقدار در حدود خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ۵میلی وات خواهد بود که طبق گفته ی آهنود مقدار قابل توجهی است، اگر چه تنها بخشی از توانی است که یک گوشی احتیاج دارد. البته تنظیم کننده های ولتاژ مبتنی بر CMOS هم در حال حاضر وجود دارند که دارای بازدهی بیشتری هستند ولی قابل پیاده سازی با تکنولوژی فیلم نازک، که در تولید صفحه نمایش گوشی ها استفاده می شود، نیستند. به علاوه ابزار مبتنی بر فیلم نازک کنونی قابلیت ساخت در دمای زیر ۱۵۰ درجه ی سانتیگراد و روی پلاستیم سبک را دارا هستند که آن ها را برای گوشی های تلفن همراه جذاب تر می کند چون در این عرصه هر یک گرم وزن و هر یک پنی هزینه حائز اهمیت ویژه ای است. نمونه ی آزمایشاهی گوشی خورشیدی تنها یک مثال از جمع آوری انرژی در مقیاس کوچک است. منبع دیگری از انرژی بدون نیاز به اتصال شبکه ی برق شهری می تواند رزونانس مغناطیسی از طریق سیم پیچ القا کننده باشد. جریان متناوب از سیم پیچی از مواد هادی عبور داده می شود


خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

۳.از آهنگ پیشواز خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خود لذت ببرید!در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK]
شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا از سایر خطوط تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.ایرانسل با بهره گیری از متخصصان مجرب داخلی و خارجی، نه تنها توانسته است شبکه خود را در مدت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در سراسر کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خدمات با کیفیت در سطح استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایران خرید شارژسل نسل پیشرفته ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکین قرار می دهد تا مشترکین قادر به استفاده از س خرید شارژرویس های نسل (EDGE) باشند.سی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویب دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.
مبین نت عالیه ولی پشتیبانی فوق العاده بده همین اعلان با این شماره مبین نت پشتیبانی 83868 تماس بگیرید میبینید اشغال واقعا متاسفم که مدیران این شرکت تمام زحمتاشون را با بی برنامه گی از دست میدن من الان از وایمکس ایرانسل استفاده میکنم.به نظر من ایرانسل تو کارش دزدی میکنه.ممکنه اولش راه اندازیش کمتر باشه.ولی وقتی مودمو گرفتی هر ماه میگه پول زور وده.من که راضی نیستمسلام دوستان این وایمکس ایرانسل دیوونم کرده می خواستم بدونم می تونم مودم ایرانسلی که دارم رو واسه ی وایمکس مبینت استفاده کنم که دوباره هزینه مودم ندممن هم مبين دارم هم ايرانسلمتاسفانه مبين فقط اسم است و بعد از فروش رو هوا ولت ميكننفقط ساعتاي خلوت خوبه و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ساعتاي شلوغ عملا مبين قطعهمن تهران سعادت أباد ساكنم و متاسفانه بشتيباني اش هم خيلي بده و ميكن واستين تا درست شه حالا تا كي ؟ خدا ميدونهدر كل اكه ميتونين از غير وايمكس استفاده كنين بهتره ولي بولتونو بابت خريد مبين دور نريزين
تا در آینده ای نزدیک شاهد اولین گوشی هوشمند منعطف دنیا از سوی سامسونگ موبایل باشیم. البته یکی از منابع آگاه اعلام کرده که این گجت جدید در ۶ ماهه اول سال ۲۰۱۳ وارد بازار خواهد شد.پس فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی که سامسونگ برای تحکیم جایگاه خود در حوزه موبایل و تبلت چگونه بار دیگر دست به نوآوری خواهد زد. این گجت هنوز نیامده انتقاداتی تقریبا بی*اساس را نیز در پی داشته است. بعضی از کارشناسان می*گویند با توجه به هزینه*ای که یک صفحه نمایش منعطف به قیمت اصلی یک گجت خواهد افزود مطمئنا هیچ کس از این ایده استقبال نمی*کند. نظر شما در این رابطه چیست؟ برای مثال آیا حاضرید ۲۰۰ دلار بیشتر برای داشتن یک گوشی هوشمند منعطف خرج کنید؟!
که اگه حساب کنید هم پدر کامپیوترتون در میادوهم برق و هم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بی خوابی و هم ....
مناطق تحت پوششمبین‌نت: مهم‌ترین فاکتوری که مبین نت به آن افتخار می‌کند و در تبلیغات خود بسیار از آن یاد می‌کند همین پوشش سراسری این اپراتور است که آن را از اپراتور رقیب یعنی ایرانسل متمایز می‌کند. همان طور که در بالا گفته شد مبین نت کل ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد و تا به حال نیز به صورت گذرا این کار را انجام داده است اما یک مسئله وجود دارد و آن قوی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بودن سیگنال‌ها (امواج) است که این مورد فقط در مرکز شهر‌ها به چشم می‌خورد و اگر شما کمی در حاشیه شهر باشید احتمالا جزو پوشش متوسط، ضعیف حساب می‌شوید. شما با مراجعه به سایت مبین نت می‌توانید مناطق تحت پوشش را با تفکیک شهر‌ها ببینید و پوشش بیرونی، داخلی و گوگل ارث را نیز مشاهده کنید و از وضعیت منطقه خود اگاه شوید، وجود نقشه گوگل ارث برای مشخص کردن منطقه تحت پوشش یک مزیت مبین نت به ایرانسل می‌باشد که شما در چند دقیقه می‌توانید از وضعیت شهر، خیابان و پوشش محل زندگی اقوام خود نیز آگاه شوید.
سرویس حجمی وایمکس داتک تلکام- خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ویژه کاربران پرمصرف
Access خرید شارژ ایرانسل بانک ملی Point Name : mtnirancell
کدهای دستوری برای ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی دائمی

۲۱ طرح‌های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تعرفه اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
مسئله دنیای مجازی و فضای سایبربا توجه به گستردگی و پیچده شدن و اهمیت فضای سایبری در جهان، ضرورت دارد قدرت برد استراتژیک و برد تاکتیکی نظام جمهوری اسلامی ایران در یک جنگ اطلاعاتی و سایبری بیش ار پیش افزایش یابد. بنابر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی این لازم است تا بسترهای لازم برای یک جنگ تمام عیار اطلاعاتی را به طور فزاینده تقویت نماییم و در مقابل برد استراتژیک و تاکتیکی دشمنان را در یک جنگ اطلاعاتی کاهش دهیم.ازم است تا نظام جمهوری اسلامی به کمک نخبگان بتواند دکترین امنیتی خود را بطور جامع تر و با قبول حضور گسترده تر در فضای سایبر و جامع اطلاعاتی پی ریزی نماید. به نظر می‌رسد ایجاد سازمان پدافند غیر عامل و پلیس سایبری گامی مثبت لکن کوچکی است تا در عرصه فضای سایبر به منظور افزایش برد استراتژیک و راهبردی نظام، مسیری را به صورت پویا پی‌ریزی نماییم و مهمتر از همه خود در صدد آن براییم تا عمده ترین و بنیادی ترین نیازهای کاربران را در این فضا تولید و بازتولید نماییم.
محمد جوادی بازدید : 22 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (0)

 

خرید شارژ همراه اول بانک ملت خرید شارژ همراه اول بانک ملت خرید شارژ همراه اول بانک ملت خرید شارژ همراه اول بانک ملت


، اما طبیعی ا‌ست که در زمینه برنامه‌های تخصصی با مشکل مواجه شويد. این موضوع به‌خصوص درباره برنامه‌های سنگین صدق می‌کند که بیشتر آن‌ها در عمل روی این دسته از تبلت‌ها قابل اجرا نیستند. از نظر بازی نیز همین موضوع صدق می‌کند. به این ترتیب که بسیاری از بازی‌های کوچک و سرگرم‌کننده قابل‌اجرا بوده و بازی‌های سه‌بعدی سنگین غیرقابل اجرا هستند. طبیعی است که خواندن پی‌دی‌اف و کتاب‌های الکترونیک نیز در این دستگاه‌ها با مشكل مواجه نخواهد شد، اما مسئله بهینه‌سازی‌نشدن خرید شارژ همراه اول بانک ملت نرم‌افزارها برای این دستگاه‌ها در این زمینه هم می‌تواند آزاردهنده باشد (مثلاً در مقابل رقبايي که برنامه‌های کاملاً بهینه‌سازی شده‌ای را برای کتاب‌خوانی در نظر گرفته‌اند).
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
رضايت‌ يا عدم رضايت!هنگامي كه تبلت iPad 3 از سوي شركت اپل معرفي شد، بسياري از كارشناسان چالش بزرگ آن را وضوح و دقت بالاي صفحه‌نمايش اين محصول نمي‌دانستند؛ بلكه پشتيباني از شبكه‌هاي 4G در كشورهاي غير از امريكا را عنوان مي‌كردند. اين تبلت فقط از يكي دو سرويس‌دهنده 4G در امريكا پشتيباني مي‌كند كه در كشورهاي ديگري مانند انگلستان يا بیشتر كشورهاي اروپايي قابل استفاده نيست. زیرا هنوز در بسیاری از اين كشورها اپراتورهاي بزرگ موبايل سرويس‌هاي 4G ارائه نداده‌اند يا اگر در كشوري مانند انگلستان اين سرويس از سوي يكي، دو اپراتور معروف مانند Ofcom ارائه شده است، از مشخصات و فركانس متفاوتي با اپراتورهاي امريكا استفاده مي‌كند. در واقع مشكل بزرگ‌تر، تفاوت كانال‌هاي فركانسي است. در انگلستان از فركانس‌هاي تعريف شده شبكه‌هاي 4G براي ارسال تصاوير تلويزيوني آنالوگ استفاده مي‌شود و امكان ارائه سرويس‌هاي ديجيتالي مبتني بر 4G روي آن‌ها وجود ندارد. اين موضوع براي كشورهاي پر جمعيتي مانند چين يا كشورهاي شرق آسيا وضعيت حادتري به خود مي‌گيرد. زیرا علاوه بر اين‌كه اپراتورهاي بزرگ امريكا در اين كشورها هيچ جايگاهي ندارند، بلكه سرويس‌دهنده‌هاي اينترنت خرید شارژ همراه اول بانک ملت كابلي آن‌قدر خوب سرويس‌دهي مي‌كنند و انواع اتصالات و ارتباطات كابلي را براي مشتريان خود فراهم كرده‌اند و روي سرويس‌هاي 3G نيز سرعت‌هاي بالايي براي استفاده از اينترنت يا انتقال اطلاعات مالتي‌مديا در‌اختيار كاربران قرار داده‌اند كه پيش‌بيني مي‌شود اين كاربران به اين زودي‌ها به سراغ شبكه 4G و سرويس‌هاي مرتبط با آن نروند.
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
۱- شبکه اینترنت:در این روش می‌توانید از طریق لینک در سرویس نمای دوستان، و از طریق در نمای خانواده ثبت نام کنید.پس از ثبت‌نام، پیامکی حاوی رمز عبور برای شما ارسال می‌شود.نام کاربر، شماره تلفن ایرانسل شما خرید شارژ همراه اول بانک ملت است.رمز ورود را نیز می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به شماره ۱۳۰ دریافت نمایید.
به پیشرفت های آتی این پروژه کمک کنند. +منبع inShare امیدرضا واشقانی فراهانی امیدرضا واشقانی فراهانی facebookgoogle plus زاده ی یکی از همین روزهای همیشگی، جایی در میان آغوش لبخند محبت خدا، اهل همین نزدیکی ها، جایی کنار شما، جایی که خرید شارژ همراه اول بانک ملت هنوز صبح ها آفتابش از مشرق بر می آید تا قاصد این پیام باشد که خدا هنوز بشر را دوست دارد. امیدرضا واشقانی فراهانی تا کنون 17 مقاله در وبگاه ایران‌آتا منتشر کرده است. مطالعه نوشته های زیر توصیه می‌شود: لامپ خورشیدی هوشمند خیابان را روشن می کند سلول خورشیدی سیاهی که ۹۹.۷درصد نور جذب می کند با هر قدم گوشی تان را برای مکالمه شارژ کنید! با فناوری جدید ویروس ها الکتریسیته تولید می کنند ۱۰ انرژی که احتمالا تاکنون درباره آنها چیزی نشنیده اید! نابینایان به کمک پروتز فوتوولتایی می بینند هدفون هایی که تنها وقتی گوش دهید، پخش می کنند ‹ هند در قطب جنوب ایستگاه ماهواره ای برپا می کند سنسور ارزان برای اندازه گیری درجه رسیدگی میوه ها › انرژی خورشیدی - سلول خورشیدی - شارژ خورشیدی - صفحه نمایش - صفحه نمایش خورشیدی - صفحه نمایش شارژی - فناوری خورشیدی - گوشی خورشیدی - گوشی هوشمند پاسخ دهید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نام ایمیل وب سایت 6 × 5 = دیدگاه مرا از نظرات بعدی این پست باخبر کن. آخرین مطالب منتشر شده تور رایگان آخر هفته: از موزه ملی تاریخ طبیعی آمریکا دیدن کنید! چگونه با شبکه های اجتماعی خداحافظی کنیم؟
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های خرید شارژ همراه اول بانک ملت مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.
با سلام خرید شارژ همراه اول بانک ملت
• ایرانسل در زمره برگزخرید شارژ یدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بخرید شارژ رترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارخرید شارژ آفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹)• لوح تقدیر و تندیس سومین همایخرید شارژ بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعطا شد (مهر ۸۹ )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا دیجیتالخرید شارژ خرید شارژ همراه اول بانک ملت به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصخرید شارژ ی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیخرید شارژ ک کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)• ایرانسل کارآفرین برترخرید شارژ استان تهران شد (دی ۸۹)
رای وارد کردن خرید شارژ همراه اول بانک ملت آدرس دکمه "بیشتر (More)" را زده و سپس گزینه "وارد کردن آدرس (Enter URL)" را انتخاب کنید
خرید اعتبار از طریق سیستم گویا (به زودی) در راستای سهولت روند خرید اعتبار و یا پرداخت صورت حساب، سرویس جدیدی با نام «خرید اعتبار خرید شارژ همراه اول بانک ملت از طریق سیستم گویا» برای شما مشترکین عزیز اعتباری و دائمی ایرانسل راه اندازی شده است. برای افزایش اعتبار یا پرداخت صورت حساب با استفاده از این سرویس، کافیست با شماره گیری تلفن گویای ۷۱۷ به سامانه «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» متصل شوید و پس از انتخاب مبلغ مورد نظر خود، از طریق درگاه بانک، هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد.

baw bekhoda ma خرید شارژ همراه اول بانک ملت badbakhtim,RIDAM TO SAR DARE IRANCELL,RIDAMA,PINGAM ROIE 450 MS HAST,MIDONIN IANI CHI?IANI INKE BERIM DAREMONO BEMALIM,IANI CHI AKHE,DAIOSA KHOB POL MIGIRIN ENQAD DOZD NABASHIN HAROM ZADE HA,BEBINID KE CHEQAD IN IRANCELE KOSKESH RIDE TO ASABAM,GHODRATESIGNALAMAM ROIE 70 HASTA VALI PINGAM ROIE 450M HAST,VALI MOBIN NET ROIE 90 HAST,INA KHEILI HAROM KHORAN,MAMLEKAT DGE BA SARE MARDOM KOLA GOZASHTAN POL DAR MIARE ,,ESME IN KARESHONAM ZERANGI MIZARAN,HAMIN ALAN MIKHAN IE ZERANGI VASASHON KON,BERAM BANKE MARKAZI ONJARO KHALI KONAMO BEZANAM BIRON,KHOB POLICE HAM NABAS KARI BE KARAM DASHTE BASHE DGE CHON ESME IN KAR zerangie TO MAMLEKATE MA,DASTE ON KASI KE 3000 MILIARD PICHONDO RAFT DARD NAKONE,on dge che zerangie,kholase FUCK U MOTHER FUCKIN' BITCH IRANCELL,AMATO GAIDAM
این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خرید شارژ خارجی و مشارکت بخش خصوصی خرید شارژ همراه اول بانک ملت داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات خرید شارژشرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبح، سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کا خرید شارژرت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق ازطریق شرک خرید شارژت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.یم کارتهای شامل خدمات و تخفیف های ويژه و یا خدمات وايمکس خرید شارژ، توسط اشخاص متقلب انجام گرفته و هیچگونه مسئولیتی در خصوص اینگونه تماسها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. ماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از خرید شارژ طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژحاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.
بر اساس این طرح، در صورتی که با ثبت شماره های متناسب با یک گروه، سرویس تخفیف گروهی خرید شارژ همراه اول بانک ملت را فعال کنید، علاوه بر آنکه تماس های داخل شبکه شما با اعضای آن گروه از ۱۵% تخفیف برخوردار خواهد شد، تماس های اعضای آن گروه با یکدیگر نیز مشمول این تخفیف می شود.شما همچنین می توانید، با مراجعه به لینک کنترل حساب اینترنتی و کلیک بر گزینه «خدمات ارزش افزوده» و سپس انتخاب «تخفیف گروهی»، نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایید.
يه چيز مثل روز روشنه اينا دارن با جونايي همين مملكت خرید شارژ همراه اول بانک ملت بازي ميكنند جواني هاي كه خودشون انقلاب رو ساختند و مطمئنم اون روز دير نيست كه همين جوانها همه اين ها رو بر كنار ميكنند (انشالله ) يه صلوات بفرستد .اون روز دير نيست...
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
Menu > WebAccess >Web خرید شارژ همراه اول بانک ملت Sessions > *----* >New
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
خبر، گزارش، تحلیل ...همیشه همراه شما! خرید شارژبرای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به خرید شارژ همراه اول بانک ملت همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محخرید شارژ صولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و خرید شارژ برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴و این شرکت به هیچ عنوان از طریق ارسال پيامک نسبت به اعلام نتايج قرعه کشی اقدام نخواهد نم
6- دوباره دکمه مربع # را فشار خرید شارژ همراه اول بانک ملت دهید.
مرسيمن می خواهم مبین نت بخرم ولی نمی دونم کدومکدوم خرید شارژ همراه اول بانک ملت مدل را بخرم میشه به من کمک کنین ویا برای من ارسال کنید
اچ تی سی در سال 2012 با معرفی سری One خود توانست بخشی از محبوبت از دست رفته خود را بدست خرید شارژ همراه اول بانک ملت آورد، دو تلفن One X و One S دارای قابلیتهای خاص عکس برداری و فیلم برداری و مجهز به سخت افزار بروز و قدرتمندی شده بودند. One S جز معدود تلفنهای HTC است که با صفحه نمایش AMOELD روانه بازار شده که کیفیت تصویر نسبتا پایینتری در مقایسه با نمایشگر IPS LCD تلفن One X دارد. بدنه One S از آلیاژ فلزی خاصی ساخته شده است که مقاوت بسیار بالایی را در مقابل ضربه و خط و خش های احتمالی دارد. برای مشاهده[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] و برای[لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید. مراجعه کنید.
شاید بگویید که این موضوع نگرانی خرید شارژ همراه اول بانک ملت چندانی ندارد و هنگام کار مراقب هستم که فرد دیگری روی نمایشگر من نگاه نکند اما دفعه بعدی که می خواهید با موبایل تان یک ایمیل محرمانه بفرستید یا رمز عبورتان را تایپ کنید بهتر است که بیشتر مراقب باشید. چرا که اوضاع در حال خراب شدن است!
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خارجی وخرید شارژ مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید. پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرخرید شارژ انسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویب از این تاریخ مطلع شود.سیم کارت هدیه در ابتدا فعال نمی‌باشد. بنابراین لازمخرید شارژ است پس از فعال کردن سیم کارت اصلی ابتدا یک پیامک بدون متن به ۲۱۱۲ و سپس به ۲۱۱۵ ارسال گردد تا شماره سیم کارت هدیه از طریق پیامک برای خرید شارژ همراه اول بانک ملت مشترک فرستاده شود.
12 خرید شارژ همراه اول بانک ملت مرداد 1391
(جدول خرید شارژ همراه اول بانک ملت شماره3)
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
7- سيم كارت خرید شارژ همراه اول بانک ملت مربوط به اين دستگاه نيست. Sim Error

۱۶ مشاهده خرید شارژ همراه اول بانک ملت فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴-۳ *۱۴۰*۳*۴*۳#
۱۱ درخواست تنظیمات MMS خرید شارژ همراه اول بانک ملت (پیام چند رسانه‌ای) ۷۰۰-۳-۵ *۱۴۰*۳*۵#
خرید شارژ همراه اول بانک ملت

برای دریافت خدمات و پشتیبانی بهتر، توصیه می‌کنیم ایمیل و شماره موبایلتان را وارد کنید (اختیاری)4در این مرحله بانک خود را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی دکمه‌ی پرداخت، به صفحه اینترنتی بانکی که عملیات پرداخت توسط آن انجام می‌شود، منتقل می‌شوید. بانکی که پرداخت به همکاری آن انجام می‌شود، می‌تواند با بانک کارت شما متفاوت باشد.بانک خود را انتخاب کنید. عملیات پرداخت خرید شارژ همراه اول بانک ملت ممکن است از طریق بانکی دیگر انجام شود.
• پیام های ثبت نامی: این خدمات، شامل یک سری پیام کوتاه است که برای مدت زمان معین و یا به محض وقوع رویدادهای خاصی برای مشترک ارسال می شود. به عنوان نمونه، شما می توانید با سفارش بسته “شعر روز” به مدت یک هفته هر روز یک شعر زیبای فارسی را به صورت پیام کوتاه دریافت نمایید و یا با سفارش "گلهای لیگ برتر" به محض به ثمر رسیدن هر گل در لیگ برتر فوتبال، از نتیجه بازیهای در حال برگزاری مطلع شوید.. ارسال پیام کوتاه از طریق وب (Web SMS): با این سرویس، مشترکین ایرانسل می توانند بدون نیاز به تلفن همراه، از طریق اینترنت به سایر مشترکین ایرانسل و نیز تمام افرادی که در ایران و دیگر نقاط جهان از خدمات تلفن همراه استفاده می کنند، پیام کوتاه (SMS) ارسال کنند. ارسال اين پيام ها بسيار مقرون به صرفه تر بوده و شما مي توانيد با ايجاد يك خرید شارژ همراه اول بانک ملت فهرست تماس شخصي، به سادگي و به هر تعداد كه مايليد براي آنان پيام ارسال كنيد.
ایرانسل: اپراتور ایرانسل در ابتدا که شروع به ارائه فناوری وایمکس کرده بود دارای مشکلاتی بوده که اکثر آن به ضعیف بودن سیگنال‌ها و یا به عبارت بهتر نبود دکل کافی مربوط می‌شد ولی با گذشت زمان کیفیت خدمات خود را در شهرهای تحت پوشش افزایش داده و در در مرکز شهر‌ها و اطراف آن پوشش دهی خوبی دارد گرچه ممکن است برخی از افراد از ضعیف بودن خرید شارژ همراه اول بانک ملت سیگنال‌ها گله داشته باشند ولی در کل مراکز شهرهای تحت پوشش سیگنال‌های دریافتی که با توجه به تراکم ساختمان‌ها و نزدیکی به دکل است مناسب می‌باشد و در حاشیه شهر‌ها نیز ممکن است کیفیت امواج دریافتی ضعیف یا در حد متوسط باشد که این مشکل با مودم بیرونی حل می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ، در گوشی*های ارائه* شده جدید بازار، اکثرا شیشه به عنوان ماده اصلی در ساخت صفحه*نمایش جایگزین تلق پلاستیکی شده* است و شاید حال وقت آن رسیده* باشد تا این ماده با یک فناوری جدید به بازار ارائه گردد. با تحقیقات بیشتر انجام شده بر روی صفحات نمایش OLED مشخص شده* است که این صفحات توانایی مخلوط شدن با بسیاری از عناصر دیگر را دارند، بارز*ترین مثال در این مورد فویل*های فلزی هستند که با اضافه شدن به یک صفحه نمایش OLED ماده*ای نشکن و منعطف می*سازند که این مهم می*تواند عمر یک گجت مثل گوشی هوشمند را خرید شارژ همراه اول بانک ملت تا چندین برابر حال*حاضر افزایش دهد.سامسونگ به طور رسمی*اعلام نکرده که چه بودجه ای را برای ساخت و تولید انبوه صفحات قابل انعطاف هزینه کرده* است ولی با وجود رقبایی مانند شارپ و ال*جی که به طور آشکار تلاش خود برای دستیابی به تولید انبوه این صفحات را اعلام کرده*اند، به نظر می*رسد سرعت عمل سامسونگ و تیم سازنده بسیار بالا رفته* باشد. چنین روندی نیز متعاقبا این احتمال را افزایش می*دهد
ردیف اعتبارهرکارت شارژبرای مشترک (ریال) مبلغ خرید شارژ همراه اول بانک ملت فروش هرکارت شارژ برای خریدار (ریال)
قوانین عمومی جمهوری اسلامی ایران محتوای علیه عفت و اخلاق عمومیاشاعه فحشاء و منكرات ( بند 2 ماده 6 قانون مطبوعات)تحریك، تشویق، ترغیب، تهدید یا دعوت به فساد و فحشاء و ارتكاب جرایم منافی عفت یا انحرافات جنسی (بند ب ماده 15 قانون جرایم رایانه ای و ماده 649 قانون مجازات اسلامی) انتشار، توزیع و معامله محتوای خلاف عفت عمومی( مبتذل و مستهجن) بند 2 ماده 6 قانون مطبوعات و ماده 14 قانون جرایم رایانه ای تحریك، تشویق، ترغیب، تهدید یا تطمیع افراد به دستیابی به محتویات مستهجن و مبتذل ( ماده 15 قانون جرایم رایانه ای) 1. استفاده ابزاری از افراد( اعم از زن و مرد) در تصاویر و محتوی، تحقیر و توهین به جنس زن، تبلیغ تشریفات و تجملات نامشروع و غیر قانونی( بند 10 ماده 6 قانون مطبوعات) خرید شارژ همراه اول بانک ملت
بهترین خرید شارژ همراه اول بانک ملت گوشیهای هوشمند 2012 به ترتیب مجموع امتیاز
• برای دریافت راهنمای سرویس خرید شارژ همراه اول بانک ملت پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.

۲ اتصال به خرید شارژ همراه اول بانک ملت اپراتور ۷۰۰-۰ -


2- تلفن گویا (IVR) مشترکین خرید شارژ همراه اول بانک ملت می توانند برای خرید آهنگ با استفاده از گوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 (بصورت رایگان) تماس گرفته و با انتخاب منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار و فشردن کلید 1، کد آهنگ مورد نظر خود را وارد نموده و سپس کلید مربع را انتخاب و خرید خود را تکمیل نمايند.
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
آهنگ پیشواز چیست؟ خرید شارژ همراه اول بانک ملت
شكل 2 :تفاوت دو روش CDMA خرید شارژ همراه اول بانک ملت و OFDMA
چندي پيش، سازمان توسعه و همكاري‌هاي اقتصادي (OECD) طبق گزارشي اعلام كرد كه ضريب نفوذ اينترنت در كشور كره جنوبي در پايان سال 2011 ميلادي، به رقم 100,6 رسيده است. يعني درصدي از كاربران بيش از يك سرويس‌دهنده اينترنت دارند. در كره‌جنوبي سرويس‌هاي باندپهني مانند خرید شارژ همراه اول بانک ملت WiBro و واي‌فاي در سطح وسيعي در دسترس كاربران بوده و شبكه نسل سوم موبايل نيز با حداكثر توان و سرعت در‌حال سرويس‌دهي هستند. اين موضوع يكي ديگر از چالش‌هاي پيش‌روي اپراتورهاي 4G را مطرح مي‌كند. اين‌كه چرا كاربران بايد به سوي استفاده از 4G بيايند، در‌صورتي‌كه به‌راحتي از سرويس‌هاي 3G يا واي‌فاي استفاده مي‌كنند؟ برخي از كارشناسان مي‌گويند تا سال 2015 عمده ترافيك اينترنت مالتي‌مديا و به‌طور خاص ويديو خواهد بود. همچنين شبكه‌هاي تلويزيوني روي اينترنت به صورت گسترده‌اي پخش خواهند شد. حتي تلويزيون‌هاي كنوني نيز بايد بسياري از كانال‌ها را از روي اينترنت دريافت و پخش كنند
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
میخواستم بگم اگه میشه کلا وایمکس ایرانسل رو جم خرید شارژ همراه اول بانک ملت کنید جاش فقط همین مبین و ارائه کنید.


از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتنابراین، کلیه تماسهای تلفنی برقرار شده با هموطنان در خصوص فروش سیم‌کارتهای هماهنگ با شمارههای سایر اپراتورها، سهدیه ویژه برای مشترکین جدید ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان: خرید شارژ همراه اول بانک ملت با حداقل یک بار شارژ سیم کارت خود در اولین ه خرید شارژفته پس از فعال‌سازی، از ۱۰,۰ خرید شارژريال اعتبار رایگان داخل شبکه (با اعتبار یک ماه) بهره مند شوید! این اعتبار را می‌توان برای برقراری تماس، ارسال پیامک یا پیام چندرسانه‌ای و نیز استفاده از GPRS به کار برد. خرید شارژلطفا توجه داشته باشید، ۱۰,۰۰۰ريال اعتبار خرید شارژرایگان داخل شبکه، علاوه بر شارژ اولیه مذکور در جدول فوق، به حساب مشترکین واجد شرایط افزوده می‌شود.

7. باز انتشار و ارتباط( لینك) به خرید شارژ همراه اول بانک ملت محتوای مجرمانه تارنماها و نشانی های اینترنتی مسدود شده، نشریات توقیف شده و رسانه های وابسته به گروهها و جریانات منحرف و غیر قانونی
4- دکمه خرید شارژ همراه اول بانک ملت مربع #را فشار دهید.
Tools > Setting > Coonections > Access خرید شارژ همراه اول بانک ملت Points > New Access Point
نکات مهم:1 در زمان دريافت جوايز ضروری است رسيد پستی توسط مالک قانونی تلفن همراه در زمان قرعه کشی در دو نسخه امضاء گردد.2در صورت عدم تحویل جايزه، قبل از اتمام مدت 4 ماه از تاريخ قرعه کشی، می توانيد برای کسب اطلاعات به یکی از ادارات مشترکين تلفن همراه مستقر در مراکز استانها و شهرستانهای خرید شارژ همراه اول بانک ملت تابعه مراجعه فرمائيد .3. در زمان تحويل جوايز توسط شرکت پست، در صورتی که ظاهر بسته بندی آسيب ديده باشد از تحويل آن جداً خودداری فرمائيد 4کليه جوايز مذکور دارای گارانتی بوده لذا در صورت هرگونه ايراد و يا اشکال می توانيد

دکمه ستاره خرید شارژ همراه اول بانک ملت * را فشار دهید.
در سالی که گذشت شاهد ورود اسمارتفونهای منحصربهفردی از سوی کمپانیهای مطرح بودیم. اندروید با حمایت سامسونگ، ال جی، HTC و سونی و بهبودهای عظیم صورت گرفته در آن سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. اپل نیز در ادامه موفقیتهای با شکوه خود، آیفون 5، آیپد 4 و آیپد مینی را برای حفظ و گسترش اکوسیستم خود روانه بازارهای جهانی کرد. در خرید شارژ همراه اول بانک ملت ضلع سوم شگفتیهای مایکروسافت و نوکیا چشمان بسیاری از مشتاقان را به سوی خود خیره کرد. همه این موارد سال 2012 را سالی با شکوه در عرصه هوشمندهای همراه رقم زد.
1GB به خرید شارژ همراه اول بانک ملت بالا ۴۵,۰۰۰
در ادامه چکیده‌ای از مهمترین سوابق شرکت تأمین تله‌کام از زمان تأسیس تاکنون آورده شده‌است:• حضور تأمین تله‌کام در مزایده پروانه اپراتور سوم تلفن همراه ایران به صورت کنسرسیوم مشترک با شرکت اتصالات اماراتاعطای رسمی پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور به شرکت تأمین تله‌کام و آغاز عمليات اجرايي پروژهخدمات ارزش افزوده نسل سومدر کنار خدماتی اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی، نسل سوم امکان استفاده از طیفی گسترده تر از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می کند. اینترنت پرسرعت،‌ انتقال ديتا، تلویزیون موبایل، بانكداري موبايل، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات خرید شارژ همراه اول بانک ملت تصویری از جمله این خدمات می‌باشند كه در ادامه برخي از اين خدمات ارزش‌افزوده معرفي شده‌اند:
• تاریخ انقضای کارت که معمولا روی کارت ها درج شده است. در صورتی که به هر دلیل تاریخ انقضای کارت را فراموش کردید می توانید به جای ماه عدد ۱۲ و به جای سال عدد ۹۹ را قرار دهید. (در برخی از کارت های بانکی نیازی به وارد کردن تاریخ انقضای کارت نیست.)در صورتی که اطلاعات کارت بانکی درست وارد شده باشد و عملیات بانکی با موفقیت انجام شود، شما به سایت باز می گردید و می توانید کد شارژ و مشخصات خرید اینترنتی خود را ببینید. در صورتی که ایمیل و یا شماره همراه خود را نیز وارد کرده باشید، یک نسخه از رسید خرید و کد شارژ برای شما ایمیل می‌شود و نیز کد شارژ به شماره‌ی همراهتان به خرید شارژ همراه اول بانک ملت صورت پیامک فرستاده می‌شود.

محمد جوادی بازدید : 23 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

• کلیه خرید بانک سپه شارژ
روش‌های دسترسی به سرویسشما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید! - از طریق ارسال پیام کوتاهاین روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه بانک سپه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.
.3- پرتال (Portal)مشترکین پس از وارد شدن به سایت آوای انتظار همراه اول و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، منوی غیرفعالسازی را انتخاب نمایند. خرید از وب سایت های متفرقه با استفاده از لینک های پرداخت بانک های ذکر شده مورد تایید ایرانسل نمی باشد سایت ایرانسل بیست تمامی بانک سپه تلاش خود را بکار برده است که بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به شما مرجعه کننده گرامی ارائه دهد از همین رو پشتیبانی سایت بصورت 24 ساعته در خدمت شماست که در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی از جمله دریافت ننمودن پین و یا کسر شدن مبلغ و شارژ نشدن سیم کارت و... شما می توانید تماس گرفته ودر کوتاهترین زمان ممکن مشکل خود را بر طرف نمایید لازم به ذکر این سایت در تلاش در آینده ای نزدیک خدمات شارژ مستقیم سایر اپراتورها را نیز برای جلب رضایت شما به سایر خدمات اضافه نماید از همین پیشنهاد می شود برای خرید شارژ از گزینه شارژ مستقیم استفاده کرده این خدمت بعد از اجام مراحل خرید سیم کارت شما را با هر نوع مبلغی که شما درخواست نمایید بصورت خودکار شارژ می نماید
• به دلخواه سرویس و یا محصولی را فعال یا غیرفعال کنید • در صورت تمایل طرح تعرفه را تغییر دهید سرويس كنترل حساب اينترنتي به شما امكان مي دهد تا خودتان، بدون نياز بانک سپه به تماس با خدمات مشتركين ايرانسل، تمام اين كارها را انجام دهيد!
حیف است که از آخرین نسخه بانک سپه کار با اسناد آفیس BlackBerry 7OS با نام Documents to Go چیزی نگوییم. این برنامه که در سیستم‌‌های عامل‌ دیگر از جمله iOS و Android نیز وجود دارد، در بلک‌بری به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود و امکان خلق، ویرایش و مشاهده فایل‌های Word Powerpoint و Excel را به کاربرانش می‌دهد.در آخر باید یک نکته را گوشزد کرد که توجه داشته باشید برخی امکانات این تلفن‌های هوشمند در کشور ما چندان قابل استفاده نیست.برای مثال یکی از امکاناتی که این نوع تلفن در اختیار شما قرار می‌دهد به‌روز‌رسانی پروفایل در شبکه‌های اجتماعی یا وبگردی و دیدن سریع تیتر سایت‌های مختلف است که این امکانات را نمی‌توان از جمله امکانات قابل دسترس دانست.
بسیاری از خدماتی که در نسل سوم شبكه‌هاي مخابراتي استفاده مي‌شود، خدماتی هستند که اپراتور در آنها بانک سپه نقش ایجاد زیرساخت را دارد و ارائه آنها منوط به همکاری شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی است.
سیم کارت دائمی بانک سپه
ساعت غیر اوج (off peak) یازده شب الی هشت صبح ۲ ریال به ازای بانک سپه هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات
۲ اتصال به بانک سپه اپراتور ۷۰۰-۰ -
خرید شارژبرای مشاهده جدول محصولات خرید شارژ پیشخوان ایرانسل، اینجا کلیک کنید. خرید بانک سپه شارژ
باسلام خدمت دوستان عزیزو گل بانک سپه
• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.•• به لینک «آهنگ پیشواز» در بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری بانک سپه کنید.
انتقال شارژ سیم‌کارت به سیم‌کارت ایرانسل برای ارسال شارژ ایرانسل از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) ابتدا باید ثبت نام کنید. برای این کار یک عدد ۱۲ خالی به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید. پیامکی به عنوان پاسخ دریافت خواهید کرد که شما را راهنمایی می‌کند. حالا باید یک رمز بانک سپه برای خود تعیین کنید.برای این کار کد زیر را (از چپ به راست) به همان شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید:
بانک سپه
۸ فعال‌سازی بانک سپه پیامگیر صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱#
حذف از بانک سپه "فهرست طلایی" رایگان
1GB به بانک سپه بالا ۴۵,۰۰۰
۲۷ دوره بانک سپه باقی‌مانده از طرح تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲#
موفق و بانک سپه سربلند
یک سرویس جدید... برای نخستین بار در ایران و فقط برای ایرانسلی ها...كارت شارژ بیست هزار ریالیمشتركین بانک سپه ایرانسل از این پس می توانند علاوه بر امكان شارژ سیم كارت های خود به مبالغ ۵۰، ۰۱۰ و ۲۰۰ هزار ریال، از کارت شارژ ۲۰ هزار ریالی نیز استفاده كنند. برای شارژ ۲۰ هزار ریالی می توانید از روشهای زیر استفاده كنید:خریداری كارت شارژ بیست هزار ریالی
50،000 48.544 1.456 5 بانک سپه
ارسال پیام کوتاه با متن عدد"1" به شماره 8081سپس پیامک تأیید فعال شدن بسته حاوی تاریخ و بانک سپه زمان اعتبار برای مشترک ارسال خواهد شد.
پشتیبانی ایرانسل تا دلتون بخاد افتضاحه. من چند روز پیش وایمکس خریدم و کار نمی کنه. هر چی هم زنگ می زنم کسی گوشش بدهکار نیست. فقط می بانک سپه گن باهاتون تماس می گیریم.نکته بعدی اینه که حالا که می گم می خوام کنسلش کنم می گن باید جریمه بدید. آخه سرویسی که هنوز راه نیفتاده و کار نمی کنه رو من باید جریمه بدم.
۱۷ شارژ مجدد ۷۰۰-شماره رمز ۱۲ رقمی *۱۴۰*شماره بانک سپه رمز ۱۲ رقمی#
6GB-18000t بانک سپه
۲۰۴۸/۵۱۲ ۱۸ ۱,۰۸۰,۰۰۰ بانک سپه


نکته: اخیرا ایرانسل در جشنواره دهه فجر شروع به تخفیف ویژه (۵۰ % ارزان‌تر) برای مودم‌های داخلی از نوع usb و وای فای را کرده بود که شما مودم‌ها را نیم بها تحویل می‌گرفتید ولی شروع شدن جشنواره همانا و تاخیرهای پی در پی همانا! به طور معمول ایرانسل بعد از ثبت سفارش شما در روزهای عادی بعد از حداکثر ۷۲ ساعت نسبت به نصب و راه اندازی وایمکس توسط کار‌شناسان اقدام می‌کند ولی کسانی که در طول جشنواره ثبت نام کرده بودند تا لذت تخفیف ویژه را بچشند بیشتر از یک هفته باید منتظر می‌ماند و در انتها با گفتن این جمله که «مودم‌ها تمام شده»‌‌ همان مودم‌های رومیزی را برای شما به صورت بانک سپه امانی (شاید هم برای همیشه) می‌آوردند و به شما می‌گفتند که تا آمدن مودم‌ها باید از همین مودم‌ها استفاده کنید. تخفیف ویژه این مشکلات را هم دارد!سرعت‌های دسترسی، تعرفه‌ها، جشنواره‌ها
دکمه بانک سپه ستاره * را فشار دهید.
پیشنهاد میکنم از مبین نت برای دان در شب استفاده کنید و برای گشت زدن در اینترنت و دیدن سایت از ایرانسل (چون ایرانسل 2-8 رایگان نداره و به صرفه نیست )...مبین نت قطعی کامل داره نه کم شدن سرعت پس از فایلهایی استفاده کنید که قابلیت توقف داشته باشه و همچنین از دانلود منیجر ...و در آخر من ممکن هست مبین نت را هم بخرم و از هر دو استفاده کنم که حتما این از اینکه یکیشون رو فقط داشته باشم بهتره .مبین بزرگترین مزیتش نسبت به ایرانسل 2-8 شب رایگان هست و آدم بانک سپه دو مگ یکساله می خره با 12 گیگ و شبها استفاده میکنه و تا 200 گیگ ازش دان میکنه در سال ....

۲۵ منوی اطلاعات حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸# بانک سپه
هر چند كه عوامل امنيتي و انتظامي كشور تلاش در خور توجهي را براي از بين بردن اين سايت ها انجام داده اند اما مقابله با اين تهاجم گسترده نبايد به همين مرحله منحصر شود.اينگونه سايت ها همچون قارچ مي رويند و بسته شدن يكي از آنها گشايش چندين سايت ديگر را به همراه دارند.چرا كه اين سايت ها از پشتوانه مالي خوبي برخوردارند و مشكلي در هزينه كردن در اين خصوص ندارند.لذا ضمن ارج نهادن به خدمات مسئولان در برخورد با اين سايت هاي ضد اخلاقي بايد گفت كه مهمترين كاري كه ما مي توانيم در اين زمينه انجام دهيم آموزش جوانان و نوجوانان و مصون سازي آنان از آسيب هاي ناشي از اين تهاجم نرم است. مريم زمان‌پور بانک سپه روان‌شناس در رابطه با میزان اثر گذار بودن این راه حل می گوید:"در عصر ارتباطات نمي‌توان فرزندان را از استفاده وسايل ارتباطي منع كرد ولي لازم است بر نحوه استفاده از اين وسايل نظارت شود.استفاده از وسايل ارتباطي مدرن در دنياي امروز اجتناب‌ناپذير است ولي لازم است به نحوه استفاده از اين وسايل نيز توجه شود.فضاي اينترنت، ماهواره و حتي تلفن‌هاي همراه فضايي مجازي است كه هر فردي مي‌تواند وارد آن شود و والدين بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه نبايد فرزندان را به ويژه در سنين كودكي و نوجواني در فضاهاي مجازي تنها گذاشت.والدين بايد همراه كودك وارد فضاي مجازي شوند و به وي بياموزند كه چگونه بايد از اين دنياي جديد درست استفاده كرد.در برخي خانواده‌ها وسايل ارتباطي مانند كامپيوتر را در اتاق كودك و يا نوجوان قرار مي‌دهند و او را در استفاده از اين وسايل آزاد مي‌گذارند در حاليكه مي‌شود كامپيوتر را در اتاق نشيمن و يا اتاق والدين قرار داد تا كودك در حضور والدين و با اطلاع آنها از وسايل ارتباطي استفاده كند. برخي خانواده‌ها به محض درخواست كودك، تلفن همراه در اختيار او قرار مي‌دهند و او را در استفاده از اين وسيله آزاد مي‌گذارند و اين كار مي‌تواند آسيب‌هاي جدي به همراه داشته باشد".مرتضي دودانگه كارشناس فناوري اطلاعات نیز در خصوص اهميت آموزش در اين حوزه مي گويد:"آموزش حرف اول را در ايجاد امنيت در فضاي مجازي مي‌زند ودر صورتي كه به افراد آموزش‌هاي لازم در امنيت داده شود، كاربران با اطمينان بيشتري به فضاي مجازي روي مي‌آورند و از امكانات اين فناوري استفاده مي‌كنند.با رفتن سياست‌هاي دولت به سمت خانواده ديجيتال استفاده از اينترنت افزايش مي يابد و بايد در اين شاخه شاخص‌هاي امنيتي را شناخته باشيم. تبليغات منفي در استفاده از فضاي مجازي در رسانه‌هاي عمومي قابل نقد است چرا كه رسانه‌ها به جاي ايجاد ترس در استفاده از فناوري‌هاي نوين، فرهنگ‌سازي را براي دريافت آموزش‌هاي لازم براي بهره بردن بيشتر از فناوري‌هاي نوين به مردم ارايه دهند.به اندازه كافي نيروي متخصص موجود است اما مشكل اصلي نبودن بودجه كافي دربخش آموزش‌هاي عمومي است. هم اكنون افراد جامعه از هر طيف سني براي آموزش مسايل امنيتي فناوري اطلاعات در كشور بسيار مشتاقند .با تخصيص بودجه به مراكز آموزشي عمومي مانند فرهنگسراها، مساجد و كانون‌هاي عمومي و سازمان‌هاي مردم نهاد مي‌توان شاهد جذب نيروي متخصص جهت آموزش افراد و پاسخگويي به نياز عمومي شكل گرفته در جهت آموزش فناوري اطلاعات گام برداشت. بسياري از كاربردهاي فناوري اطلاعات در كشور تعريف نشده و به همين دليل جوانان به سمت‌هاي هرزنامه‌ها و اتلاف وقت روي آورده اند.براي مثال در خارج از كشور كلاس‌هايي براي استفاده از چت صوتي وجود دارد اما درداخل جوانان به دليل عدم آگاهي از اين امكان به اتاق‌هاي گفتگو و دوست يابي‌هاي اينترنتي و ديگر مسايل روي مي‌آورند".

با توجه به پراکندگی قدرت و بهم خوردن توازن قدرت¬ها در فضای سایبری، دیگر بزرگ یا کوچک بودن طرف¬های درگیر در فضای سایبر مهم نبوده و تنها تخصص، هوش، خلاقیت در استفاده از فضای سایبر مورد استفاده قرار می¬گیرد؛ از همین رو، قرارگاه سایبری آمریکا به دنبال اهمیت فضای سایبری تشکیل می¬شود بانک سپه تا با آموزش نیرو در سطوح مختلف سنی، برای آینده¬ای نه چندان دور آمادگی¬های لازم برای مقابله با تهدید سایبری را کسب کند.“قرارگاه فرماندهای سایبری آمریکا” (USCYBERCOM) یکی از قرارگاه‌های فرعی نیروهای نظامی آمریکا است که زیر نظر “قرارگاه فرماندهی استراتژیک آمریکا” (USSCOM) فعالیت می‌کند. در ۲۳ ژوئن ۲۰۰۹، رابرت گیتس (Robert Gates)، وزیر دفاع وقت، به فرمانده قرارگاه استراتژیک آمریکا دستور تأسیس قرارگاه سایبری را داد.این قرارگاه در مجموعه “فورت‌مید” (Fort Meade) مریلند واقع شده و فرماندهی آن بر عهده ژنرال کیث بی. الکساندر است. قابل ذکر است که این قرارگاه در ساختمان “آژانس امنیت ملی آمریکا” (NSA) قرار داشته و فرمانده آن به طور همزمان ریاست آژانس امنیت ملی را نیز برعهده دارد.ژنرال الکساندر از سال ۲۰۰۵ ریاست آژانس و از سال ۲۰۱۰ نیز به عنوان فرمانده قرارگاه سایبری منصوب گشت. قرارگاه سایبری فرماندهی عملیات‌های فضای مجازی را متمرکز کرده، منابع سایبری موجود را سازماندهی نموده، دفاع از شبکه‌های نظامی آمریکا و نیز تهاجم به شبکه‌ها کشورهای دیگر را هماهنگ می‌کند
9201 Port بانک سپه
بانک سپه
GPRS APN : mtnirancellبقیه مقادیر رو بانک سپه دستکاری نکنید !!!سپس دکمه Done زده و به فهرست اتصالات برگردید سپس Irancell رو پیدا کرده و دکمه Launch رو بزنید و منتظر بمانید تا صفحه پیش فرض باز شود.
شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق گوشی تلفن‌همراه، با ۲% اعتبار هدیه!در ادامه راه اندازی روش های آسان شارژ مستقیم، شما مشترکین اعتباری ایرانسل از این پس می‌توانید با استفاده از اینترنت تلفن همراه خود، از طریق لینک خط ایرانسل خود یا افراد دیگر را شارژ کنید.بدین ترتیب پس از ورود به لینک مذکور، شماره تلفن همراه، نوع شارژ (شامل معمولی و شگفت انگیز) و همچنین مبلغ مورد نظر و بانکی که می خواهید پرداخت را از طریق آن انجام دهید بانک سپه انتخاب کنید تا پس از پرداخت اینترنتی، اعتبار مورد نظرتان مستقیماً بر حسب میزان شارژ و به همراه ۲% اعتبار هدیه به حساب شماره تلفن همراه انتخابی افزوده شود. با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت افزوده می‌شود.
100،000 97.087 2.913 10 بانک سپه
بانک سپه
من وایمکس ایرانسل باسرعت512 دارم و دوستم هم که در نزدیکی ما ساکن اند وایمکس مبین نت باسرعت 512 داره مودم هامونم یکیه مدلشbm632w هردومونم قدرت سیگنالمون عالی وپوشش کامله فقط یه فرق بسیار بزرگ داره اونم اینه که SHAREسرعت دانلود ایرانسل1-8 است ومبین نت 1-4 یعنی سرعت دانلود ایرانسل بین 60 تا64 درنوسانه واین واقعا پایینه ولی سرعت دانلود مبین نت بین120 تا128 درنوسانه ودرکل مبین نت بسیار بهتره وساعات شبانه هم دانلودش رایگانه ولی ایرانسل نیست! مبین نت قطعی شبکه هم ندارد ولی ایرانسل بسیار دارد! من اشتباه کردم ایرانسل بانک سپه گرفتم و واقعا پشیمانم احتمالا از این ماه شارژ نکنم و با همین مودم از مبین نت سرویس بگیرم.
خدمات مبتنی بر مکان:به كمك سرويس‌هاي مبتني بر مكان، اطلاعات آب و هوا یا ترافیک محلی به گوشي تلفن‌همراه شما فرستاده می‌شود. همچنين امکان جستجوی دوستان یا مراکز تجاری نزدیک شما را فراهم می کند. این خدمات شامل تشخیص موقعیت شخص یا شی ء همچون یافتن نزدیکترین باجه های بانکی الکترونیکی یا موقعیت بانک سپه یک دوست یا کارمند می شود. ردیابی مرسولات یا وسایل نقلیه نیز از جمله خدمات دیگر این سرویس می باشند. کلیپ های اخبار و اتفاقات ورزشی از جمله محبوب ترین فیلم های دانلود شده توسط کاربران موبایل هستند.
تعرفه مكالمات مشتركان اعتباري همراه اول در ساعات غير اوج 537 ريال در دقيقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقيقه براي محدوه تماس استاني، تعرفه مكالمه بين استاني 804 ريال در دقيقه براي ساعات غيراوج مصرف و براي ساعات اوج مصرف 1140 ريال در دقيقه محاسبه خواهد شد.تعرفه تماس با اپراتور دوم (ايرانسل)، در ساعات غير اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه و براي ساعات اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه در نظر بانک سپه گرفته شده است. تعرفه مكالمه با تاليا نيز در ساعات غير اوج مصرف 537 ريال در دقیقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقیقه محاسبه مي‌شود. هزينه تماس با شبكه ايرانسل براي مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول دقيقه‌اي 935 ريال و هزینه تماس با تالیا مشابه تماس استانی است.
بدیهی است سایر طرحهای مشابه جهت ارتقا‌‌ فروش فقط به سایت هایی که در این جشنواره شرکت نمایند تعلق خواهد گرفت.شایان ذکر است بدلیل یکپارچگی عملیات فنی در صورت عدم توافق بیش از 5% سایتهای بانک سپه عضو، اجرای طرح بطور کامل متوقف خواهد شد.مملکت یعنی باید چقدر سیکیم خیار باشه که وایمکسشون تو منطقه دو تهران آنتن نده سرعت 512 بشه 128 سرعت دانلود که باید یک هشتم 512 باشه که میشه 64 بشه 10 لعنت بر پدر و مادر هر حروم خوری که داره به مردم کشورش خیانت می کنه راستی وایمکسم مبینه 512 هستش
٥. مسابقه چندرسانه‌ای: شما با ورود به منوی مسابقه چندرسانه‌ای می‌توانید توضیحات و شرایط مربوط به هر مسابقه را مشاهده نموده و با ارسال فایل های عکس و کلیپ‌های صوتی و تصویری در مسابقه شرکت نمایید. در پایان هر مسابقه به برندگانی که بیشترین امتیاز را کسب نموده‌اند جوایزی اهدا خواهد شد.به یاد داشته باشید که مشترکین ایرانسل می توانند این محصولات را به عنوان هدیه نیز به دوستان و آشنایان خود ارسال کنند.با ارسال پيام كوتاه بدون متن به كدهاي زير، فهرست محصولات را دريافت نماييد:در حالیکه اکثر خدمات چند رسانه ای مانند تصاویر و زنگ های پلی تون به صورت یک پیام چند رسانه ای برای مشترک فرستاده می شوند، برخی از انواع محصولات فوق الذکر با استفاده از بستر GPRS و به صورت WAP Push ارسال می شوند؛ به این ترتیب که شما ابتدا یک پیام حاوی عبارت Kilik konid دریافت می نمایید. سپس کافیست با کلیک کردن روی پیام (در مورد بعضی گوشی ها انتخاب گزینه Retrieve) اتصال به GPRS را بانک سپه فعال نمایید تا صفحه "ورود به سیستم" باز شود. پس از وارد کردن شماره و رمز ورود، دانلود محصول مورد نظر به طور خودکار انجام خواهد شد.
از همه این حرفا بگزریم اگه جابه جا شدن واستون بانک سپه ضروری نیست دور وایمکس رو خط بکشید و adsl استفاده کنید
چگونگی دریافت “رمز ورود”: در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده نمایید باید در بانک سپه سیستم ثبت نام کنید. ددریافت رمز ورود برای دسترسی به پورتال آهنگ پیشواز، دقیقا مشابه دریافت رمز ورود برای ویترین است. به این ترتیب كه “نام کاربر”، شماره تلفن ایرانسل مشترک است و “رمز ورود” را نیز می توانید از هر یک از سه روش ذکر شده که مایل باشید، دریافت کنید:روش اول: پس از ورود به سایت روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید و سپس با وارد کردن شماره ایرانسل و شماره KIT سیم کارت خود، رمز ورود را به صورت یک پیام کوتاه دریافت کنید. شماره KIT روی قاب سیم کارت در سمت راست پایین، زیر علامت بارکد درج شده است.
8 مرداد بانک سپه 1391
ایرانسل افتضاح است. پشتیبانی در حد صفر بانک سپه


آشنایی با GPRS بانک سپه
نتیجه‌گیری کلی با توجه به مقایسه بالا هر کاربر بنا به شرایط خود و نیاز‌ها، یک اپراتور را برای سرویس‌دهی انتخاب می‌کند. اپراتور ایرانسل دارای مزیت‌هایی همچون مودم ارزان‌تر، سرویس نامحدود (به شکل محدود) و یا پوشش کامل‌تر هفت شهر تحت پوشش خود است و در آن سو اپراتور مبین‌نت با پوشش سرتاسری، یک اپراتور خوب و کامل برای رقابت با ایرانسل است. مزیت مبین‌نت را می‌توان در پوشش سرتاسری کل کشور دانست که شما با مسافرت نیز می‌توانید در هر شهر از وایمکس استفاده کنید. انتخاب بین این دو اپراتور بستگی به شرایط کاربر و میزان پوشش دهی دارد. در یک منطقه ممکن است اپراتور ایرانسل نسب به مبین‌نت قوی‌تر عمل کند و یا بالعکس، ‌برای انتخاب یکی از این دو اپراتور باید همه جوانب را در نظر گرفت و پوشش منطقه راسنجید و بانک سپه گزینه مناسب‌تر را انتخاب کرد. شما نیز می‌توانید تجربیات خود را در رابطه با استفاده از خدمات وایمکس هر دو شرکت با وبلاگینا به‌اشتراک بگذارید.

۲- ارسال پیامک:برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیامک، طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:- استفاده از کد دستوری:برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی شوید. برای اطلاع از فهرست قیمت‌ها، یک پیامک خالی به ۸۹۱۴ بفرستید.برخی قابلیت های سرویس نمای دوستان از طریق اینترنت:در جشنواره تابستان ۹۱ ایرانسل شما مشترکینی که از خدمات نمای دوستان استفاده می‌کنید، قادر بانک سپه خواهید بود از قابلیت‌های دیگر این سرویس برخوردار شوید. بر اساس این قابلیت‌ها، شما می‌توانید با مراجعه به لینک به پورتال این سرویس وارد شده و با پیگیری لینک‌های موجود در وب‌سایت و به کمک بخش «راهنما» موارد زیر را انجام دهید:رهگیری دوستان: با انتخاب دوستان خود، مسیر حرکت آنها را بر روی نقشه هر چند دقیقه یک بار مشاهده کنید؛پرچین مجازی: محدوده ای را بر روی نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی که مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را مطلع کند.
بانک سپه

من همسن دوستان بزرگتر نیستم کلی طول بانک سپه کشید تا بابام رو راضی کردم یه دونه اینترنت پرسرعت بگیره ایرانسل خریدیم به شدت نارا ضیم و رفتم تعرفش رو تغییر بدم الان میگه ماهانه 46 هزار تا باید بدی
با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود. شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه صفحه ای که قصد مشاهده آنرا دارید در حال حاضر قابل بانک سپه دسترسی نمی باشد.الف) عدم انتقال قطعيدر صورتي كه صاحب تلفن همراه، قصد واگذاري وكالتي تلفن همراه خود را به شخص ديگري داشته باشد، بايستي برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمي و پاسخ استعلام از سوي شركت ارتباطات سيار، نسبت به سند وكالت اقدام نمايد. بديهي است وكالتنامه، مانع نقل و انتقال نيست و تا زماني كه تلفن همراه به نام مشترك باشد، تمامي مسئوليت‌هاي مالي و حقوقي به عهده مشترك است. همچنين طبق ماده 678 قانون مدني، وكالت به طرق ذيل باطل مي‌شود:
حالا شما عزيزان خودتون قضاوت كنيد بايد سيستمامون قطعي بانک سپه نداشته باشه و سرعتشم خوب باشه.همينم كلي با دنگ و فنگ گرفتن.توكل به خدا
بانک سپه
بانک سپه
این كارت شارژ جدید، از هم اكنون در سراسر كشور در دسترس شماست.شـارژ رمـزدار (Logical PIN) شارژ رمزدار با خود پرداز (ATM) :شما می توانید از طریق دستگاههای خوپرداز هر یک از شعب بانک های ارائه دهنده سرویس "شارژ رمزدار با خودپرداز" كه طرف قرار بانک سپه داد ایرانسل هستند، از میان گزینه های موجود، شارژ ۲۰ هزار ریالی را انتخاب كنید.
گفتني‌است محدوده خدمات ارزش‌افزوده مبتني بر محتوا بسيار گسترده بانک سپه و متنوع مي‌باشد،‌ لذا به مرور ساير انواع اين خدمات نيز جهت آشنايي بيشتر معرفي خواهند شد.
وی افزود: استان اصفهان با ۵ میلیون نفر جمعیت، ۱۰۴ شهر، ۸۸۸ روستا بانک سپه و ۲۳ شهرستان دارای پتانسیل بسیاری در بخش‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
۲ - از طریق بانک سپه استفاده از کدهای دستوری (USSD)شما می‌توانید بخشی از عملیات متفاوت آهنگ پیشواز را با استفاده از کدهای دستوری انجام دهید. برای دیدن منوی اصلی آهنگ پیشواز #۷۷۷* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید و سپس یکی از گزینه‌های منو را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید مستقیما کدهای زیر را شماره‌گیری کنید.
بانک سپه
مشترک گرامی :درصورتیکه مایلید سرویس GPRS برای شما فعال بانک سپه گردد، پس از انجام ثبت نام نسبت به تنظيمات گوشی اقدام نمائيد.
مشترک با موافقت با قوانین سایت پردیس، اجازه‌ی استفاده از پرونده‌ی کاربری خود (فعالیت‌هایی که مشترک در هنگام کار با بخش‌های مختلف سایت انجام می‌دهد) جهت مقاصد تجاری و بانک سپه غیر تجاری را به همراه اول داده و با حفظ اطلاعات شخصی کاربر، حق انتشار آن را نیز در اختیار همراه اول می‌گذارد. پردیس از طریق این پورتال دسترسی شما را به سرویس های خود فراهم کرده است و در هر زمان این اختیار را دارد تا دسترسی شما را بدون اعلام قبلی غیر فعال کند و هیچگونه حق اعتراض نسبت به این موضوع را نخواهید داشت.

سرويس کلمه عبور يکبار مصرف – VASL Sim-Based OTPاز متداول ترين روش ها براي ارتقا سطح امنيت کاربران استفاده از "کلمه يکبار مصرف OTP"، مي باشد. براي اين منظور، دستگاه هاي جانبي متعددي مورد استفاده قرار گرفته است، وليکن بدليل اينکه تلفن همراه به عنوان يک ابزار در دسترس براي کليه اقشار جامعه مي باشد. استفاده از آن، مزاياي کاربري بي بديلي را در اختيار کاربر قرار مي دهد. ازاين رو، در محصول تهيه شده توسط همراه اول و آزمايشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه شريف، استفاده از راهکار "کلمه عبور يکبار مصرف"، بر روي بستر سيم کارت به عنوان بستري کاملا امن در ارائه خدمات ارزش افزوده تحت تلفن همراه، اقدام شده بانک سپه است
بعد یه بانک سپه 2 هفته بعد بابام وایمکس 512 گرفت الان هم دارم از اون استفاده میکم و با سرعت 90 تا 140 تا دان میکنم
بانک سپه
• در صورت فراموش نمودن شناسه بانک سپه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما برایتان فرستاده شود.با این روش‌ها ۵% شارژ بیشتر می‌گیرید!
اگر وایمکس می خواهید مبین نت بخرید ایرانسل سرعتش کم است و گران و share آن 1به8 است قطعی هایش هم رفع شده است سرعت دو مگابایتش خیلی عالی است . من در نارمک زندگی می کنم و پوشش خوب است اگر در کنار بانک سپه پنجره بگذارید بهتر است . اگر ساختمانتان بتونی باشد تا حدودی سیگنال کمتر است . یا علی
این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خرید شارژ خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.پس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات خرید شارژشرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبح، سیم کارت ایرانسل خریداری نمودند و هنوز سیم‌کا خرید شارژرت هدیه خود را دریافت نکرده اند، طبق روال سابق ازطریق شرک خرید شارژت پست سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.یم کارتهای شامل خدمات و تخفیف های ويژه و یا خدمات وايمکس خرید شارژ، توسط اشخاص متقلب انجام گرفته و هیچگونه مسئولیتی در خصوص اینگونه بانک سپه تماسها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. ماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از خرید شارژ طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژحاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.
8, 9- بانک سپه تلفنهای One X و One S اچ تی سی
در كشورهاي زيادي در‌حال استفاده است، اما در امريكا حرفي براي گفتن ندارد. در اين مقاله سرويس‌هاي مهم 4G ايالت به ايالت بررسي شده‌اند که در هر ايالت يك اپراتور موفق‌تر است و استقبال بيشتري از آن صورت گرفته است. همين موضوع نشان‌دهنده گسستگي و پراكندگي سرويس‌ها و اپراتورها است. نويسنده اين مقاله در مقدمه به صورت كنايه‌آميز گفته است: «بايد منتظر سرويس‌هاي 4G در آينده باشيم تا ببينيم چگونه عمل مي‌كنند و استقبال از آن‌ها تا چه‌اندازه است.» به نظر مي‌رسد 4G چالش‌هايی جدي، پيش‌روي خود مي‌بيند و كاربران و شركت‌هاي سرويس‌دهنده به اين زودي‌ها طعم شيرين نسل جديد شبكه‌هاي موبايل را نخواهند چشيد و همچنان بايد بانک سپه منتظر بمانند. البته سرويس‌هايي كه هم‌اكنون ارائه مي‌شوند، براي كاربران برخي از كشورهای ديگر، يك رؤيا و آرزويی دست‌نيافتني به شمار می‌رود و خود اين موضوع نيز چالش ديگري را به‌وجود مي‌آورد؛ اين‌كه شركت‌هاي سازنده سخت‌افزار بايد سرويس‌هاي ارائه شده در امريكا را مبناي محصولات و توليدات خود قرار بدهند يا سرويس‌هايي كه در كشورهاي در‌حال توسعه هم‌اكنون استفاده مي‌شود؟ به همين دلیل است كه شاهد محصولاتي با مشخصات مختلف شبكه‌اي براي مناطق مختلف هستيم. در يك جمع‌بندي بايد بگوييم كه اكنون در فصل بهار 4G هستيم و هنوز فصل تابستان اين فناوري از راه نرسيده است
11 مرداد 1391 بانک سپه
قوانین اختصاصی سایت پردیس همراه اولسایت پردیس همراه اول و تمامی بخش‌ها و محتواهای آن متعلق به همراه اول و همکاران وی می‌باشد و هرگونه سوء استفاده، کپی‌برداری، تولید مجدد، انتقال و یا ذخیره قسمتی و یا تمام بخش‌های مختلف و محتوای این سایت بدون مجوز مکتوب همراه اول ممنوع می باشد. تلاش برای صدمه زدن به سایت پردیس، پایگاه‌های داده‌ی آن، زیرساخت‌های شبکه‌ی مخابراتی که از طریق پردیس با واسطه یا بلاواسطه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، ممنوع بوده و در صورت انجام آن، پردیس در قطع خدمات به مشترک یا مسدود نمودن حساب کاربری کاربر مختار می باشد. در هنگام ثبت نام شما باید قوانین سایت را به صورت کامل مطالعه نموده و موافقت خود را با مفاد آن اعلام نمایید. مشترک متعهد بانک سپه می‌شود که هر گونه اطلاعاتی که در این سایت وارد می‌کند شامل موارد زیر باشد. در غیر این صورت پردیس می‌تواند حساب کاربری مشترک را مسدود نماید: اطلاعات صحیح باشد.حاوی مطالب منافی عفت، خلاف شرع، عرف و قانون جمهوری اسلامی و در جهت اغراض غیر اخلاقی، غیر انسانی و غیر قانونی نباشد.
بررسي بانک سپه تبلت BlackBerry PlayBook 4G سهم‌خواهی RIM از بازارماهنامه شبکه - آذرماه 1391 شماره 139 منبع: آرس‌تکنيکا نويسنده: فلورانس يون ترجمه و تلخيص: علی حسينی اشاره:ماهنامه شبكه - شركت ايسر در نمايشگاه كامپيوتكس 2012 مدل‌هاي تبلت جديد مبتني بر ويندوز8 خود را معرفي كرد كه از ميان آن‌ها Iconia W510 به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات جالب، بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه كاربران و بازديدكنندگان قرار گرفت.

محمد جوادی بازدید : 23 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

 

خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل

 


خرید شارژ مستقیم ایرانسل
3- خط توسط شركت مخابرات مسدود است يا سيم كارت به صورت غلط در خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشي نصب شده است. Sim Missing

با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد)، ایرانسل به شما امکان داده است در صورت نیاز، با استفاده از خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف نمایید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می‌توانید کد دستوری را از خط خود شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری را شماره‌گیری کنید.
شما می توانید به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا یکی از دفاتر روستایی مراجعه نمایید.(کلیه این دفاتر مجهز به لوگوی جیرینگ هستند.)همچنین می توانید مدارک خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل را از طریق ایمیل به آدرس ذیل ارسال نمایید.اطمینان حاصل نمایید کلیه مدارک شرح داده شده در قسمت های قبل را به همراه داشته باشید یا ارسال نمایید.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

10.131.26.138 WAP خرید شارژ مستقیم ایرانسل 2.0 Proxy
خرید شارژ مستقیم ایرانسل

از طریق پیامک خرید شارژ مستقیم ایرانسل
10-مسدود شدن PIN code Enter Puk خرید شارژ مستقیم ایرانسل

.ویژگی های محصول: خرید شارژ مستقیم ایرانسل

حذف از "فهرست طلایی" رایگان خرید شارژ مستقیم ایرانسل
براي درخواست كنترل اينترنتي حساب يك پيام كوتاه با متن e-care ارسال كرده و اگر در حال حاضر مشترك اين سرويس هستيد و رمز ورود را داريد فقط كافي است راهنماي استفادهپیام کوتاه فارسی بزنید و تخفیف بگیرید!شركت خدمات ارتباطی ایرانسل، از ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ بهای پیام کوتاه خود را کاهش داده است. بر اساس این کاهش بها، مشترکینی که از خرید شارژ مستقیم ایرانسل حروف فارسی برای ارسال پیام کوتاه خود استفاده می کنند، از تعرفه های کاهش یافته زیر بهره مند خواهند شد. بنا بر این طرح، در صورتی كه بخش عمده متن هر پیام كوتاه ارسالی از سوی مشتركین حاوی حروف فارسی باشد، هزینه ارسال هر پیام كوتاه برای تمامی سیم کارت های دائمی و اعتباری از ۱۶۰ ریال به ۱۰۰ ریال كاهش می یابد.به یاد داشته باشید كه تا پیش از این هزینه ارسال هر پیام كوتاه داخل شبكه و خارج شبکه ایرانسل معادل ۱۶۰ ریال بوده است.
7. باز انتشار و ارتباط( لینك) به محتوای مجرمانه تارنماها و نشانی های اینترنتی مسدود شده، خرید شارژ مستقیم ایرانسل نشریات توقیف شده و رسانه های وابسته به گروهها و جریانات منحرف و غیر قانونی
سرعت: بسیار سریع است، استفاده از کلیه خدمات جیرینگ در مقایسه با سایر سرویس ها در نهایت سرعت انجام می شود. نیازی به رفتن به بانک یا شهرهای اطراف جهت انجام عملیات بانکی نیست.امنیت فوق العاده: نیازی به داشتن و حمل مقدار زیاد پول نقد ندارید سرویس برپایه یک پلت فرم قابل اطمینان و دقیق بنا شده است خرید شارژ مستقیم ایرانسل مانند خدمات و سرویس های بانکی از PIN codeو الگوریتم های رمزنگاری در شبکه استفاده شده است.
شارژ خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینترنتی
۱. ارسال ١٢ به ١١١٢. تعیین رمز ۵ تا ٨ رقمی دلخواه به ترتیب زیر و ارسال آن به ١١١٢: به عنوان مثال، اگر رمز ١٢٣۴۵ را برای خود انتخاب کرده‌اید، آن را به شکل زیر در یک پیام کوتاه وارد نمایید و به ۱۱۱۲ بفرستید:توجه: ثبت نام برای سرویس خط به خط رایگان است.نحوه استفاده از سرویس خط به خط:برای ارسال اعتبار از خط اعتباری خود، می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:. روش پیام کوتاه: کافیست در یک پیام کوتاه به ترتیب: شماره دریافت کنندۀ اعتبار مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)و سپسشماره رمز ۵ تا ٨ رقمی را نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره ١١١٢ ارسال نمایید. از چپ به راست ۲. روش کد دستوری: شما همچنین می توانید برای ارسال اعتبار، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل تان شماره گیری نمایید. از چپ به راست:
گام اول: مراجعه به سايت همراه اول و جستجوی شماره تلفن در ليست برندگان طرحگام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده خرید شارژ مستقیم ایرانسل در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد .گام سوم: جوايز غیرنقدی شامل سیم کارت اعتباری، گوشی تلفن همراه سامسونگ، تلویزیون هوشمند سامسونگ ، گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ، تب لت، لپ تاپ از طريق شرکت پست توزيع می گردد.


9. انتشار خرید شارژ مستقیم ایرانسل محتوایی كه از سوی شورای عالی امنیت ملی منع شده باشد .


گام اول: مراجعه به سايت همراه اول و جستجوی شماره تلفن در ليست برندگان طرحگام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد .گام سوم: جوايز غیرنقدی شامل سیم کارت اعتباری، گوشی تلفن همراه سامسونگ، تلویزیون هوشمند سامسونگ ، خرید شارژ مستقیم ایرانسل گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ، تب لت، لپ تاپ از طريق شرکت پست توزيع می گردد.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
12. عرضه تجاری آثار سمعی و بصری بدون مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی( خرید شارژ مستقیم ایرانسل ماده 2 قانون نحوه مجازات اشخاصی كه در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز دارند ) .
در صورتی که پول خود را در تلفن همراهتان حمل کنید، علاوه بر سهولت و سرعت، امنیت پول خود را تضمین کرده اید. با کیف پول همراه همواره خرید شارژ مستقیم ایرانسل و در تمامی نقاط به پول دسترسی دارید و تنها شما هستید که می توانید از این پول استفاده کنید.استفاده از کیف پول همراه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود. تنها با یک شماره گیری ساده در هر کجا شارژ سیم کارت اعتباری می‌خرید، قبوض خود را پرداخت می‌کنید و به هر کسی در هرکجا پول انتقال می‌دهید. در فروشگاه‌ها با اطمینان و بدون نیاز به پول خرد خرید می‌کنید و به راحتی وجه نقد دریافت می‌نمایید.
9201 Port خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در مواقعي كه مشترك علي‌رغم شماره‌گيري صحيح، به دلايلي موفق به برقراري ارتباط با مخاطب مورد نظر نمي‌شود، پيام‌هايي به شرح ذيل ارسال مي‌گردد: الف- برقراري ارتباط با مشترك مورد نظر، مقدور نمي‌باشد (اين پيام در مواقعي ارسال مي‌شود كه تلفن همراه به علت بدهي يا دلايل فني قطع باشد). ب- دستگاه مشترك مورد نظر خاموش مي‌باشد (زماني كه مشترك، تلفن همراه خود را خاموش نموده يا سيم كارت سوخته باشد). ج- در حال حاضر تماس با مشترك مورد نظر امكان پذير نمي‌باشد، لطفاً بعداً شماره‌گيري نماييد (اين پيام حاكي از آن است كه مشترك در مكاني، خارج از پوشش شبكه تلفن همراه، قرار دارد كه اصطلاحاً اين نقاط را نقاط كور مي‌نامند يا ترافيك شبكه مانع برقراري ارتباط با مشترك خرید شارژ مستقیم ایرانسل مي‌باشد).

گام های دريافت جوايز خرید شارژ مستقیم ایرانسل :
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
هر چند كه عوامل امنيتي و انتظامي كشور تلاش در خور توجهي را براي از بين بردن اين سايت ها انجام داده اند اما مقابله با اين تهاجم گسترده نبايد به همين مرحله منحصر شود.اينگونه سايت ها همچون قارچ مي رويند و بسته شدن يكي از آنها گشايش چندين سايت ديگر را به همراه دارند.چرا كه اين سايت ها از پشتوانه مالي خوبي برخوردارند و مشكلي در هزينه كردن در اين خصوص ندارند.لذا ضمن ارج نهادن به خدمات مسئولان در برخورد با اين سايت هاي ضد اخلاقي بايد گفت كه مهمترين كاري كه ما مي توانيم در اين زمينه انجام دهيم آموزش جوانان و نوجوانان و مصون سازي آنان از آسيب هاي ناشي از اين تهاجم نرم است. مريم زمان‌پور روان‌شناس در رابطه با میزان اثر گذار بودن این راه حل می گوید:"در عصر ارتباطات نمي‌توان فرزندان را از استفاده وسايل ارتباطي منع كرد ولي لازم است بر نحوه استفاده از اين وسايل نظارت شود.استفاده از وسايل ارتباطي مدرن در دنياي امروز اجتناب‌ناپذير است ولي لازم است به نحوه استفاده از اين وسايل نيز توجه شود.فضاي اينترنت، ماهواره و حتي تلفن‌هاي همراه فضايي مجازي است كه هر فردي مي‌تواند وارد آن شود و والدين بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه نبايد فرزندان را به ويژه در سنين كودكي و نوجواني در فضاهاي مجازي تنها گذاشت.والدين بايد همراه كودك وارد فضاي مجازي شوند و به وي بياموزند كه چگونه بايد از اين دنياي جديد درست استفاده كرد.در برخي خانواده‌ها وسايل ارتباطي مانند كامپيوتر را در اتاق كودك و يا نوجوان قرار مي‌دهند و او را در استفاده از اين وسايل آزاد مي‌گذارند در حاليكه مي‌شود كامپيوتر را در اتاق نشيمن و يا اتاق والدين قرار داد تا كودك در حضور والدين و با اطلاع آنها از وسايل ارتباطي استفاده كند. برخي خانواده‌ها به محض درخواست كودك، تلفن همراه در اختيار او قرار مي‌دهند و او را در استفاده از اين وسيله آزاد مي‌گذارند و اين كار مي‌تواند آسيب‌هاي جدي به همراه داشته باشد".مرتضي دودانگه كارشناس فناوري اطلاعات نیز در خصوص اهميت آموزش در اين حوزه مي گويد:"آموزش حرف اول را در ايجاد امنيت در فضاي مجازي مي‌زند ودر صورتي كه به افراد آموزش‌هاي لازم در امنيت داده شود، كاربران با اطمينان بيشتري به فضاي مجازي روي مي‌آورند و از امكانات اين فناوري استفاده مي‌كنند.با رفتن سياست‌هاي دولت به سمت خانواده ديجيتال استفاده از اينترنت افزايش مي يابد و بايد در اين شاخه شاخص‌هاي امنيتي را شناخته باشيم. تبليغات منفي در استفاده از فضاي خرید شارژ مستقیم ایرانسل مجازي در رسانه‌هاي عمومي قابل نقد است چرا كه رسانه‌ها به جاي ايجاد ترس در استفاده از فناوري‌هاي نوين، فرهنگ‌سازي را براي دريافت آموزش‌هاي لازم براي بهره بردن بيشتر از فناوري‌هاي نوين به مردم ارايه دهند.به اندازه كافي نيروي متخصص موجود است اما مشكل اصلي نبودن بودجه كافي دربخش آموزش‌هاي عمومي است. هم اكنون افراد جامعه از هر طيف سني براي آموزش مسايل امنيتي فناوري اطلاعات در كشور بسيار مشتاقند .با تخصيص بودجه به مراكز آموزشي عمومي مانند فرهنگسراها، مساجد و كانون‌هاي عمومي و سازمان‌هاي مردم نهاد مي‌توان شاهد جذب نيروي متخصص جهت آموزش افراد و پاسخگويي به نياز عمومي شكل گرفته در جهت آموزش فناوري اطلاعات گام برداشت. بسياري از كاربردهاي فناوري اطلاعات در كشور تعريف نشده و به همين دليل جوانان به سمت‌هاي هرزنامه‌ها و اتلاف وقت روي آورده اند.براي مثال در خارج از كشور كلاس‌هايي براي استفاده از چت صوتي وجود دارد اما درداخل جوانان به دليل عدم آگاهي از اين امكان به اتاق‌هاي گفتگو و دوست يابي‌هاي اينترنتي و ديگر مسايل روي مي‌آورند".


در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.به لینک کنترل حساب خرید شارژ مستقیم ایرانسل اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 4,100